Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takapuskurissa roikkujat,sakko!

Vierailija
04.06.2024 |

Olipa piristävää lukea reippaasta sakosta,kun kaveri oli ajanut toisen puskurissa lähes kiinni. Ihan oikein! Ihmettele useasti jos ajat maantiellä vaikka yksin,ja takaa tulee auto lujaa vauhtia,sitten se hiljentää lähes puskuriin kiinni,ja jää siihen sitten ajamaan. Nämä on niitä roikkujija.Hyvä että nykyisin on sakko käytäntö.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aikakin.

Vierailija
2/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan ajaisit reippaasti etkä mankuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pitäisi saada uudestaan liikennepoliisi toimintaan. Kunnon sakot kaahailijoille ja muille ääliökuskeille. Punaisia päin kävelevät jalankulkijat sakkoihin joka kerta. Perseilevät pyöräilijät kuriin sakoilla myöskin. Liikenne turvallisemmaksi ja valtion kassa kiittää.

Vierailija
4/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tällainen useampi talvi sitten, oli kamala keli, en ole kuski huonoimmasta päästä, koska vuoteen tulee ajokilometrejä n. 30000, niin joku pässi tulipuskuriin kiinni, päästin levennyksen kohdalla ohi, niin tämä torvelo huudatti pitkään autontorvea ohi mennessään. 

Vierailija
5/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kerran turvaväliratsiaan Porintiellä. Olin ainoa jota ei pysäytetty.

Vierailija
6/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi tällainen useampi talvi sitten, oli kamala keli, en ole kuski huonoimmasta päästä, koska vuoteen tulee ajokilometrejä n. 30000, niin joku pässi tulipuskuriin kiinni, päästin levennyksen kohdalla ohi, niin tämä torvelo huudatti pitkään autontorvea ohi mennessään. 

Se oli niin innoissaan, kun sai koslansa kiihtymään.

Vierailija
7/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kerran turvaväliratsiaan Porintiellä. Olin ainoa jota ei pysäytetty.

Olitko pitkän ja hitaasti matelevan jonon kärjessä?

Vierailija
8/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo aikakin että poliisi puuttuu tähän yleiseen kiusaamisen muotoon. Kehä kolmosella rekat tekee tuota samaa.

Vierailija
9/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli niin innoissaan, kun sai koslansa kiihtymään.

Epäilen samaa.

Vierailija
10/10 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennesakkojen antaminen pitäisi monikymmenkertaistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi