Saaren taika. Tiesitkö?
Käykääs lukemassa ig https://www.instagram.com/karkkipaivasanni?igsh=MWJ6OW84Zjlxem02ZA==
ja Perniönseudun Sanomien viimeinen nettilehti.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan ostanut yhtään Saaren Taika -tuotetta. Pyykkietikan ostoa olen joskus miettinyt, mutta koska se on niin järkyttävän hintaista, niin on jäänyt ostamatta. Pyykkietikka taitaa olla oikeasti suomessa tehty ja siinä on Rajamäen väkiviinaetikkaa, mutta mistä lie ovat sitten ne tuoksuöljyt, joita niihin lisätään. Taitaa olla loppu käsillä tuolla firmalla.
Pitääköhän tässä perua kirjoitteluaan, nyt kun kävin pikaisesti Saaren Taikan sivuilla, ei siellä puhuttu enää Rajamäen väkiviinaetikasta mitään...
Just näkyi täällä Helsingissä ikkunasta bussi, jonka kyljet oli täysin teipattu Saaren Taika -teepuuöljysaippuan mainoksilla .Aknen sillä pitäisi lähteä ja ihan tutkitusti. On varmaan melkoisen kallista tuollaisia bussiteippausmainoksia ostaa, samoin niitä koko sivun mainoksia joita Hesarissa on ajoittain heillä ollut. Ihanko vaan on saippuakaupalla tuollaiset rahat tienanneet, vai onko viherpesun lisäksi esim. rahanpesua tms. rikollista. No, selvä ainakin on että itse en enää heiltä mitään tilaa.
Tää olikin mielenkiintoista. Olen jonkunaikaa seurannut heitä instassa ja just oli harkinnassa että tilaisin ekaa kertaa teinille jotain nuoren iholle suositeltua tuotetta. Olen kyllä kummastellut itsekin jotain asioita markkinoinnissa, esim. heidän tapansa kertoa perhev.kivallasta on hiukan erikoista. En siis todellakaan tarkoita ettei siitä saisi puhua, vaan se millä tavalla siitä kerrotaan ja miten se liitetään markkinointiin. Täytyykin käydä katsomassa onko siellä selkeästi tuotteiden alkuperät jne. esillä. Jos jaksan, koska nettisivu on vähän sekavan oloinen. Ehkä hommaan teinille mieluiten Ceraveta apteekista.
Teepuusaippua oli kyllä oikeasti hyvä tuote, kun joskus muutama vuosi sitten supertarjouksesta ostin. Muidenkin merkkien teepuusaippuoita olen käyttänyt, mutta Saaren Taika oli mielestäni paras.
Mutta markkinointi hirvittävää ja kyllähän tässä jokin huijaus haisee. En ole toiste tilannut, vaikka siis oma kokemus olikin se, että tuote oli hyvä ja toimitus helppo. Siltikään en pidä luotettavana firmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan ostanut yhtään Saaren Taika -tuotetta. Pyykkietikan ostoa olen joskus miettinyt, mutta koska se on niin järkyttävän hintaista, niin on jäänyt ostamatta. Pyykkietikka taitaa olla oikeasti suomessa tehty ja siinä on Rajamäen väkiviinaetikkaa, mutta mistä lie ovat sitten ne tuoksuöljyt, joita niihin lisätään. Taitaa olla loppu käsillä tuolla firmalla.
Pitääköhän tässä perua kirjoitteluaan, nyt kun kävin pikaisesti Saaren Taikan sivuilla, ei siellä puhuttu enää Rajamäen väkiviinaetikasta mitään...
Mikset sekoita itse? Etikkaa, 1/5 osa vettä ja muutama tippa eteeristä öljyä. Ei maksa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin pyykkietikka on valtavassa tukkupakkauksessa tehtaalta ostettua tavallista etikkaa, johon on lisätty pari tippaa eteeristä öljyä. Ei siis mitään ihmeellistä tai varsinkaan hintansa arvoista. "Isoäidin käsityönä valmistamaa" juupajuu.....
Yhden kerran tilasin heiltä jotakin kallista kasvonaamiota. Purkki näytti ulospäin isohkolta, mutta olikin laitettu pieni puolipallon muotoinen purkki isomman kuution sisään, jolloin ainetta oli oikeasti tosi vähän. Sen jälkeen en ole Saaren taiasta mitään tilannut.
Mikä ylipäätään on firman perustajien tietotaito/koulutus/osaaminen kosmetiikan parissa? Käsittääkseni olematon. Hyvä brändäys ollut heidän saippuoillaan ja sitä myötä todella suolaiset hinnat.
Nuo perustajan elämäntarinat rajusta menneisyydestään, huume-elämästään, parisuhdeväkivallasta (kuinka ukko mätki niin että Johanna laski alleen jne.) ovat vain ja ainoastaan erittäin vaivaannuttavaa ja kiusallista luettavaa kosmetiikkabrändin verkkosivulta O_o Eikö tuotakin olisi voinut vain tuoda esiin lyhyemmin, tyyliin "minulla oli rankka teini-ikä ja nuoruus, mutta nyt kaikki on hyvin"-tyylisesti. Kun eihän se huumeiden käyttö, vankilassa olo jne. ole häntä miksikään kosmetiikkakemistiksi pätevöittänyt.
Oli jo aikakin, että tämän huijauslafkan toimet tuodaan esiin! Olen jo vuosikausia ihmetellyt firman toimintaa, valheellista markkinointia ja hyvin erikoista viestintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sekoita itse? Etikkaa, 1/5 osa vettä ja muutama tippa eteeristä öljyä. Ei maksa paljon.
Sekoitan kyllä itse. Vettä en laita, koska ei ole mitään järkeä lantrata etikkaa vedellä. Vain väkiviinaetikkaa ja eteeristä öljyä muutama tippa.
Tokmannilla myydään samaa teepuu-saippuaa eri merkillä, virolaista, ja puolet halvemmalla. Näkeehän sen jo aineosistakin, kuinka kotimaista tällaiset tuotteet voivat olla. Meillä ei tietääkseni kasva teepuut, kookokset sun muut.
Mä olen myös ihmetellyt kuinka joku ostaa incin mukaan täysin tavallista palasaippuaa yli nelinkertaisella hinnalla, mutta ilmeisesti markkinoinnin voima on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Nuo perustajan elämäntarinat rajusta menneisyydestään, huume-elämästään, parisuhdeväkivallasta (kuinka ukko mätki niin että Johanna laski alleen jne.) ovat vain ja ainoastaan erittäin vaivaannuttavaa ja kiusallista luettavaa kosmetiikkabrändin verkkosivulta O_o Eikö tuotakin olisi voinut vain tuoda esiin lyhyemmin, tyyliin "minulla oli rankka teini-ikä ja nuoruus, mutta nyt kaikki on hyvin"-tyylisesti. Kun eihän se huumeiden käyttö, vankilassa olo jne. ole häntä miksikään kosmetiikkakemistiksi pätevöittänyt.
Ehkä se vetoaa joihinkin, jotka ovat kokeneet samaa. Minua ei kiinnosta lukea tuollaisia, enkä halua tilata siksi tuolta mitään. Lisäksi tuotteet on liian kalliita, vaikka minulla varaa niihin olisikin. En näe mitään järkeä laittaa rahaa kiinni hömppään.
Ihan ihmeellistä markkinointia tosiaan. Mitä tämä esim meinaa: " Valitettavasti Suomen Varottaja on asettanut meidät konkurssiin ja myymme lopun varastomme super-sle hintaan " huhtikuussa 2023.
Onko tuossa virhe vai tarkoituksella tehty? Joka tapauksessa kuluttajaa harhaanjohtavaa mainontaa, koska konkurssiin tuo yritys ei ole ollut menossa. Liikevaihto päälle 8 miljoonaa ja tuloskin on melko ok, ~400 000 e.
Toivottavasti vihdoin tulee stoppi myös noille terveysväittämille.
Ai se on väittänyt menneensä konkurssiin.
Luojan kiitos en usko mihinkään rahastukseen kuten "luonnonkosmetiikkaan" joten säästyy pitkä penni.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ihmeellistä markkinointia tosiaan. Mitä tämä esim meinaa: " Valitettavasti Suomen Varottaja on asettanut meidät konkurssiin ja myymme lopun varastomme super-sle hintaan " huhtikuussa 2023.
Onko tuossa virhe vai tarkoituksella tehty? Joka tapauksessa kuluttajaa harhaanjohtavaa mainontaa, koska konkurssiin tuo yritys ei ole ollut menossa. Liikevaihto päälle 8 miljoonaa ja tuloskin on melko ok, ~400 000 e.
Huhtikuussa on aprillipäivä, ettei olisi sellaisesta kyse 🤣🤣
Siis oliko niin, että ainoastaan yhdessä aurinkorasvassa ollut nyt synteettistä ainetta ja tästä kauhea poru. Tällaistahan tämä aina on, että kaikki lähtee kimppuun öyhöttämään, kunhan vaan saadaan kaadettua joku, jolla menee liian hyvin. Kävin sivuilla ja en nähnyt mitään ihmeellistä, mitä tämä ketju antaisi ymmärtää. Lisäksi noin isolla liikevaihdolla uskon, että asiakkaat ovat saaneet oikeasti apua tuotteista.