Saaren taika. Tiesitkö?
Käykääs lukemassa ig https://www.instagram.com/karkkipaivasanni?igsh=MWJ6OW84Zjlxem02ZA==
ja Perniönseudun Sanomien viimeinen nettilehti.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaren taian myymistä tuotteista vain osa tehdään siellä saaressa. Muuten niitä tehdään pitkin Eurooppaa ja hamampyyhkeet tulee Turkista. Asiakaspalvelu on töykeän hyökkäävää, jos kysyt miksi postikulut on niin suuret. Asiakaspalautteita käytetään valheelliseen markkinointiin.
Itse en ole tuolta osannut kuin myrkyttömiä vahakynttiöitä. Näen punaista heti kun kosmetiikan yhdessä mainitaan sana luonnollinen tai luonnonmukainen. Luotan ihotautilääkärien kansa yhteistyössä tehtyihin rasvoihin, joihin ei lisätty mitään erikoisuuksia tai turhuuksia vaan ainesosia on yleensä vain muutama jotka todettu turvalliseksi ja tehokkaaksi. Luonnonmukainen on yleensä allergisoiva ja sisältää paljon enemmän haitallisia aineita kun muutaman ainesosan sisältävä tutkittu turvallinen tuote. Suomessa ei onneksi vielä ole kulttuuria, jossa erilaiset puoskarit myyvät omia tuotteitaan. Ameri
Kynttilöiden myrkyllisyys tulee palamisesta joka tuo ilmaan pienhiukkasia. Sitä et voi millään huuhaakynttilöillä estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Instagramissa, joten en pääse katsomaan kyseistä päivitystä. Pystyykö joku referoimaan pääkohdat? Aihe kiinnostaa, koska itselläni on varsin negatiiviset kokemukset ko. puljusta...
Ilmaisi että Saaren Taika markkinoi kotimaisina ja luonnollisina tuotteita jotka ei ole sitä. Myös inci-lista aurinkovoiteessa virheellinen.
Mitä kokemuksia sulla on?
Asiakaspalvelu on töykeää, markkinointi sekä aggressiivista että (osin) valheellista. Jatkuvat alennuskampanjat, joita sähköpostiin tuutataan (Osta nyt! Vain tänään kaikki -70% - ja näitä tulee viikottain!) kielivät siitä, ettei kaikki ole kunnossa. Olen käyttänyt muutamaa tuotetta ja ne ovat olleet pettymyksiä. Olen alkanut epäillä, että tuotteiden asiakasarviot (Psoriaisis parani kokonaan, akne hävisi jne) ovat osin keksi
Kokeilin paria tuotetta psoriin, pahensivat vain.
Tämä on vähän niinkuin se Sara Siepin vai kenen se oli sisustuskauppa missä myytiin temu paskaa 10 000 kertaisilla hinnoilla ja väitettiin sen olevan jotain intiaaniheimojen originaalia käsityötä :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ai että joku bimbo jossain syrjäkylillä on yhtäkkiä maailman johtava kemikaalien ja kosmetiikan asiantuntija ja -valmistaja? 🤣
Tätähän se nykypäivänä on, kun kaikki "do your own research" tyypit kuvittelee olevansa eri alojen asiantuntijoita ja julistaa "totuuksiaan" kovaan ääneen somessa. Ja jotkut vielä uskookin näitä.
Saaren Taika ei ole luonnonkosmetiikkaa tai kotimaisuutta nähnytkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen voisi paremmin ilman mitään turhia meikkejä ym. Pesut saippualla, vaihtelee merkkejä ettei altistu millekään yhdelle koostumukselle. Perusvoide riittää.
Miten tämä liittyy nyt asiaan?
Ettei tarvisi ostella mitään saaren taika ym random tuotteita.
Viestintä ja markkinointi muuttui jossain välissä ala-arvoiseksi. Vissiinpä keksivät ruveta tekemään rahaa, muusta viis. Ei jatkoon. Ei ammattimaista. Ei rehellistä.
Tämän on varmaan Saaren Taian oma porukka kirjoittanut 😂
Saaressa eli Särkisalossa ei ole alkuajan jälkeen valmistettu mitään. Perniössä tehdään pari tuotetta ja loput bulkkitehtaissa ulkomailla. Avainlipun saa kun konttori ja pakkaus tai markkinointi tehdään Suomessa.
Tämä on nyt Saaren Taikan loppu
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuota Saaren taika-brändin hehkutusta jo pidemmän aikaa ihmetellyt. Luonnonkosmetiikkaa nähnykään ja hölmöt kuluttajat uskovat. Hyvä, että näitä selkeitä harhaanjohtamisia (= huijauksia) tuodaan esille.
Sama. Ollut vahva intuitio siitä, että jokin on pielessä. Myös omistajan tausta ja tämä tuotemerkki eivät jotenkin mätsää. Tuotekehittely vaatii paljon osaamista
Blogissa jatkaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Instagramissa, joten en pääse katsomaan kyseistä päivitystä. Pystyykö joku referoimaan pääkohdat? Aihe kiinnostaa, koska itselläni on varsin negatiiviset kokemukset ko. puljusta...
Ilmaisi että Saaren Taika markkinoi kotimaisina ja luonnollisina tuotteita jotka ei ole sitä. Myös inci-lista aurinkovoiteessa virheellinen.
Mitä kokemuksia sulla on?
Asiakaspalvelu on töykeää, markkinointi sekä aggressiivista että (osin) valheellista. Jatkuvat alennuskampanjat, joita sähköpostiin tuutataan (Osta nyt! Vain tänään kaikki -70% - ja näitä tulee viikottain!) kielivät siitä, ettei kaikki ole kunnossa. Olen käyttänyt muutamaa tuotetta ja ne ovat olleet pettymyksiä. Olen alkanut epäillä, että tuotteiden asiakasarviot (Psoriaisis parani kokonaan, akne hävisi jne) ovat osin keksi
Juuri nuo asiakasarviot saivat minut olemaan tilaamatta. Liian positiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaren taian myymistä tuotteista vain osa tehdään siellä saaressa. Muuten niitä tehdään pitkin Eurooppaa ja hamampyyhkeet tulee Turkista. Asiakaspalvelu on töykeän hyökkäävää, jos kysyt miksi postikulut on niin suuret. Asiakaspalautteita käytetään valheelliseen markkinointiin.
Itse en ole tuolta osannut kuin myrkyttömiä vahakynttiöitä. Näen punaista heti kun kosmetiikan yhdessä mainitaan sana luonnollinen tai luonnonmukainen. Luotan ihotautilääkärien kansa yhteistyössä tehtyihin rasvoihin, joihin ei lisätty mitään erikoisuuksia tai turhuuksia vaan ainesosia on yleensä vain muutama jotka todettu turvalliseksi ja tehokkaaksi. Luonnonmukainen on yleensä allergisoiva ja sisältää paljon enemmän haitallisia aineita kun muutaman ainesosan sisältävä tutkittu turvallinen tuote. Suomessa ei onneksi vielä ole kulttuuria, jossa erilaiset puoskarit myyvät omia tuotteitaan. Ameri
Syötkö ikinä mitään luonnollista? Kuten vaikka porkkanaa tai tomaattia?
Ohis
Itse tykkäsin kovasti heidän niistä oikeasti Suomessa tehdyistä monista tuotteista ja parista kokeilemastani muustakin, ja tykkäisin varmaan vieläkin, mutta nykyinen hintojen korkeus, liioitteleva markkinointi, sekä yrittäjän kaoottinen viestintä estää tilaamasta.
Aiemmin tilasin sieltä suolasaippuaa, tyrnisaippuaa, ja curly girl -metodiin sopivaa shampoota ja hoitoainetta. Mutta esim. tuota tyrnisaippuaa markkinoidaan nykyään suunnilleen ihmeparannuksena ruusufinniin, mitä se ei tietenkään ole ja itse asiassa ruusufinni-ihoa ei suositella ollenkaan pesemään saippuoilla. Lisäksi tyrnisaippuan hinta on nykyään 26,95€, mikä on kyllä palasaippuasta aivan järjetön hinta. Oululaiselta soap.fi:ltä esimerkiksi saa kotimaassa käsintehdyn tyrni-satsumasaippuan 12,50€, eikä se ole raaka-aineiden perusteella yhtään huonompi.
Lisäksi tuo yrittäjä. Hänhän on entinen narkomaani ja rikollinen, vankilassakin istunut. Alkuun lähinnä ihailin, että onpa hienoa että on löytänyt itselleen tavan ansaita elanto rehellisesti ja oman tiensä. Mutta valitettavasti hän on edelleen, no, jotenkin kaoottinen tai vähän häiriintyneen oloinen. Kirjoittelee pitkiä sekavia tekstejä milloin mistäkin, esittää perättömiä väitteitä miten kehittää itse ne varsin tekniset uudet tuotteet ilman mitään kemian alan ammattitutkintoa, esittää perättömiä terveysväittämiä tuotteidensa vaikutuksesta. Uhriutuu aina ADHD:llaan yms. jos joku kritisoi. Ei vaan tule luotettavaa kuvaa ko. yrittäjästä meikäläiselle.
Kiitos, kun nostit esiin! Seuraan IG:ssä vain taiteilijoita, joten olisi mennyt ihan kokonaan ohi tämä juttu. Hyvä tietää, että jos haluaa tarkoin valvottua luonnon kosmetiikkaa, niin Ruohonjuuressa on erittäin tiukka valvonta. Olen siirtymässä hiljalleen enemmän ja enemmän luonnollisiin ainesosiin niin hyvä tietää, mitkä merkit ovat luotettavia ja aitoja markkinoinnissaan.
Vierailija kirjoitti:
Maria Nordin, Saaren Taika, Karita Tykän ja Saara Aallon kurssit ym ym
#naiset
Niin, miehillehhän on näitä "näin isket naisen" -kursseja, joiden ohjeita käyttämällä tulee lehtiin varoitus ahdistelijoista.
#miehet
Joskus tuli tilattua jostain luonnontuotteita suosivasta kaupasta ja tilauksen mukana tuli joku saaren taika testerituubi. Joku kasvovoide se tais olla. Tuubin kuvassa oli sievässä rivissä kolme kuusipuuta, eli kuusi kuusi kuusi. Siinä kohti jo soi hälytyskellot kys merkistä :D
Asiakaspalvelu on töykeää, markkinointi sekä aggressiivista että (osin) valheellista. Jatkuvat alennuskampanjat, joita sähköpostiin tuutataan (Osta nyt! Vain tänään kaikki -70% - ja näitä tulee viikottain!) kielivät siitä, ettei kaikki ole kunnossa. Olen käyttänyt muutamaa tuotetta ja ne ovat olleet pettymyksiä. Olen alkanut epäillä, että tuotteiden asiakasarviot (Psoriaisis parani kokonaan, akne hävisi jne) ovat osin keksittyjä.