Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko menettänyt miehen, koska sinulla on lapsia?

Vierailija
28.01.2007 |

Rakastan tätä miestä todella. Hän vain ei halua perhekuvioita, minulla on kaksi lasta. En tiedä mitä tekisin, sydämeni on täydellisen rikki :(((

Lapseni ovat minulle tärkeintä maailmassa, mutta tämä mies.. hän on tehnyt minut niin onnelliseksi. Kaipa niitä tulee vielä. Huoh..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko tuollainen mies oikeastaan mitään elämänkumppaniainesta?

Vierailija
2/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olisi, jos olisin lapseton. Hänellä on kaksi lasta itselläänkin, mutta on etävanhempi. Hän sanoo, ettei jaksa sitä perhe-elämää, varmasti totta. Eronsa oli riitaisa ja vaikea.

En tiedä miksi olemme sattuneet yhteen, olemme tunteneet jo ennen kuin sain lapseni, siis vuosia, vuosia sitten. Suhde on lopussa, mutta harmittaa PIRUSTI. Tästä olis voinu tulla jotain, ehkä.

Ahdistaa :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suhteet ovat aina olleet alkutekijöissään, tapailuasteella, eikä rakkaudesta ole voinut puhuakaan. Joskus on harmittanut enemmän, joskus on taas helpottanut.

Totuuden nimissä käy vähitellen raskaaksi, kun lapset käytännössä estävät uuden suhteen.

Vierailija
4/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä voisi rakastua sellaiseen luuserimieheen joka ei välittäisi lapsistani. Keskenkasvuiselta vaikuttaa tuo ihastuksesi.

Mä suosin vastuuntuntoisia, empaattisia ja fiksuja miehiä.

Vierailija
5/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ikinä voisi rakastua sellaiseen luuserimieheen joka ei välittäisi lapsistani. Keskenkasvuiselta vaikuttaa tuo ihastuksesi.

Mä suosin vastuuntuntoisia, empaattisia ja fiksuja miehiä.

Tiesi kyllä että he ovat olemassa, mutta koska kumpikaan ei vielä ottanut " vakavasti" , en osannut edes ajatella että siitä pitäisi hirveästi keskustella. Tilanne on mulle täysin uusi, en siis tiedä miten tässä olisi pitänyt menetellä.

Joka tapauksessa ehdin rakastua ja nyt kävi näin. Harmi. ap

Vierailija
6/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jäisi surkuttelemaan.

Vierailija
7/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi siis elämänkumpaaniainesta jos saisi pysyä lapsettomana. Sitäkö haluaisit?

Vierailija:

Tai olisi, jos olisin lapseton. Hänellä on kaksi lasta itselläänkin, mutta on etävanhempi. Hän sanoo, ettei jaksa sitä perhe-elämää, varmasti totta. Eronsa oli riitaisa ja vaikea.

En tiedä miksi olemme sattuneet yhteen, olemme tunteneet jo ennen kuin sain lapseni, siis vuosia, vuosia sitten. Suhde on lopussa, mutta harmittaa PIRUSTI. Tästä olis voinu tulla jotain, ehkä.

Ahdistaa :(

ap

Vierailija
8/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai tollaisetkin miehet joskus aikuiseksi kasvaa.

Vierailija
9/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuttaa tällainen.

Vierailija
10/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä tapauksessa ettet itsekään olisi koskaan halunnut lapsia.

Tarkoitan siis että oletetaan että olisitte tavanneet ennen kuin kummallakaan olisi lapsia. Olisitte onnellisia. Sitten teille syntyisi lapsia, ja siihenpä onni päättyisi ja seuraisi se riitaisa avioero jne.

Tai sitten pysyisitte onnellisina lapsettomina?

9

Vierailija
11/11 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsellenikin. :' (

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan