Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit

Kommentit (1250)

Vierailija
661/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan totta. Miehet ettii vaimo tai yhdenillan juttua. Unahdat vain mainita, että se on sinusta kiinni kumpaa me etitään. Jos on vapautunut niin ei kukaan itteensä arvostava mies semmosesta vaimoo yritä tehdä, te tietyt naiset ootte just niitä yhdenillan juttuja tai parisuhde ilman sormusta miten sen haluaa sanoa. Ne naimisiinmenot on ihan muille tytöille varattuja. Ja joo me valehdellaan teille että ootte vaimomateriaalia vaikka ette välttämättä oo, koska jos sanottas suoraan niin ei tulis enää sitä mitä halutaan.

Kiitos kuinka jaksoit oikein alleviivata pointtini. Aivan, jos - koska jos sanottas suoraan niin ei tulis enää sitä mitä halutaan.-

ja ne miehet, jotka eivät hae vaimoa, niin mitä he hakevat? Vähän kovemmin, että kuuluu sinne takariviinkin.

Vierailija
662/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku luulee, että lievä ylipaino on este parisuhteelle, on hän kyllä aika kuutamolla. Itse kyllä ajattelen, että laiskuus, epäsiisteys ja huono hygienia ovat luotaantyöntävämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan totta. Miehet ettii vaimo tai yhdenillan juttua. Unahdat vain mainita, että se on sinusta kiinni kumpaa me etitään. Jos on vapautunut niin ei kukaan itteensä arvostava mies semmosesta vaimoo yritä tehdä, te tietyt naiset ootte just niitä yhdenillan juttuja tai parisuhde ilman sormusta miten sen haluaa sanoa. Ne naimisiinmenot on ihan muille tytöille varattuja. Ja joo me valehdellaan teille että ootte vaimomateriaalia vaikka ette välttämättä oo, koska jos sanottas suoraan niin ei tulis enää sitä mitä halutaan.

Kiitos kuinka jaksoit oikein alleviivata pointtini. Aivan, jos - koska jos sanottas suoraan niin ei tulis enää sitä mitä halutaan.-

ja ne miehet, jotka eivät hae vaimoa, niin mitä he hakevat? Vähän kovemmin, että kuuluu sinne takariviinkin.

Pillua jos panettaa, jos ei paneta niin sitten eivät hae yhtään mitään.  Onneksi ei paneta.

Vierailija
664/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua jos panettaa, jos ei paneta niin sitten eivät hae yhtään mitään.  Onneksi

Sulla on kaksi toimivaa kättä. Käytä niitä. Ja jos ei pneta, niin sulla on varmaan andropaussi.

Vierailija
665/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy voi olla siinä, että Joonas swaippailee liian kauniita naisia.

Siirtyisi tavallisemman näköisiin, niin alkaisi tulla vientiä.

Suurin osa naisista on ihan tavallisen näköisiä. Yli nelikymppiset ovat usein hieman ylipainoisiakin. Eli jos ei swaippaa kuin trikoissa ja topeissa pilatesta harrastavia fitness-kottaraisia, niin ei tule matcheja. 

Jos hän hakee ikäistään seuraa eikä halua lisää lapsia, niin häntä eivät huoli nelikymppiset, joilla biologinen kello huutaa, eikä toisaalta myöskään vapaaehtoisesti lapsettomat, jotka eivät tahdo äitipuoleksi. 

Ongelma on siis se, että lapselliset, nelikymppiset naiset ovat Joonaksen mielestä liian rumia ja hän itse ei kiinnostu heistä. 

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi ylipainoista naista tapailla? Tai ehkä jos ei

Suurin osa naisista kuitenkin on ollut jotakuinkin inhimillisen painon rajoissa kun miehet ovat heidät tavanneet. Sen jälkeen kun naiset ovat saaneet miehen koukkuun, he ovat alkaneet turvota ja löysänneet vyötä, sillä he tietävät, miten vaikea miehille on jättää naisia. Siitäkin huolimatta, että sotanorsun kanssa kadulla kulkeminen hävettäisi. 

Vierailija
666/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon näköinen mies varmasti tinderistä naisen löytää jos muuten on hyvä tyyppi ja opettelee sitä käyttämään. Tinderin käyttö on taitolaji että tietää mm. minkälaisia kuvia ja profiili tekstejä ja aloituksia kannattaa laittaa. Vaikea suoraan vertaa kun olen 10 vuotta nuorempi mutta luulisin olevani varmaan suunnilleen samoissa korkeuksissa ulkonäkö asteikolla ja löydän pääsen 1-4 treffeille itseäni nuorempien kunnollisten naisten kanssa. Varmasti paljon useammallekkin jos laskisi kriteerejä.

Miksi nainen laskisi kriteerejä, varsinkin jos on kyseessä vain kevyt suhde? Mikä hyöty siitä olisi?

667/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kertoa Joonakselle, että ei ole minullakaan hyvin mennyt. Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun tämänhetkinen treffisaldo:

Ensitreffejä 32

Annetut pakit 10

Saadut pakit 22 (joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista)

Vierailija
668/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua jos panettaa, jos ei paneta nii

Käytä itse käsiäsi. Minä en tee enää seksihommilla yhtään mitään.

Vierailija
669/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on ihan tavallisen näköisiä. Yli nelikymppiset ovat usein hieman ylipainoisiakin. Eli jos ei swaippaa kuin trikoissa ja topeissa pilatesta harrastavia fitness-kottaraisia, niin ei tule matcheja. 

Jos hän hakee ikäistään seuraa eikä halua lisää lapsia, niin häntä eivät huoli nelikymppiset, joilla biologinen kello huutaa, eikä toisaalta myöskään vapaaehtoisesti lapsettomat, jotka eivät tahdo äitipuoleksi. 

Ongelma on siis se, että lapselliset, nelikymppiset naiset ovat Joonaksen mielestä liian rumia ja hän itse ei kiinnostu heistä. 

En ymmärrä miksi kukaan hal

Mies on kuitenkin vastuussa omista valinnoistaan. Jos ei pysty jättämään ihmistä, jonka kanssa oleminen hävettää, niin se on oma ongelmansa.

Vierailija
670/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi ylipainoista naista tapailla? Tai ehkä jos ei ole vaihtoehtoja niin ymmärrän mutta itse en vois

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi taksilla ylipainoista miestä? Eli 72% suomalaisista miehistä on silloin pelistä poissa🤷 , ja Tinderissä on vain sellaiset miehet, jotka ei muuten saa seuraa,että tästä syystä miehet saa niin huonosti niitä mätsejä siellä Tinderissä.

Vierailija
671/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksei Joonas suuntaa katsettaan Suomi-mötkyistä miehiin? Miesten parissa hänellä takuulla olisi menestystä, kaljuuskin on vain plussaa. Kun vain kutsuisi mökille saunomaan niin a vot, pian olisi hänen patukka huulien välissä.

Vierailija
672/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi ylipainoista naista tapailla? Tai ehkä jos ei

Incel ei tajua, että valtaosa ylipainoisista on ihan onnellisia yhdessä. On menty yhteen nuorina ja hoikkina, molemmilla samat elämäntavat jo 15 v, niin toki molemmilla pientä pyöreyttä. Mutta kun rakastaa, sillä ei ole mitään väliä, tämä on se osa-alue jota incel ei tajua. Mun mies on sanonut mulle ihan oma-aloitteisesti ja suoraan, että vaikka tavallaan hän huomaa että olen vanhentunut ja vähän lihonut, hän näkee sen saman ihmisen kuin 15 v sitten. Samoin minä, mun miehellä on nykyään iskämaha ja kaksoisleukakin ilmestynyt, mutta ei ne vaikuta mihinkään, peitto heiluu ja rakkautta riittää.

Varmin tapa ampua itseään jalkaan on "juuri eronnut enkä halua mitään vakavampaa". Ne vaimomatskunaiset vetää yksin tuosta vasemmalle, ne haluaa aviomiesmatskua eikä mitään sekoilua.

Vierailija
673/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon näköinen mies varmasti tinderistä naisen löytää jos muuten on hyvä tyyppi ja opettelee sitä käyttämään. Tinderin käyttö on taitolaji että tietää mm. minkälaisia kuvia ja profiili tekstejä ja aloituksia kannattaa laittaa. Vaikea suoraan vertaa kun olen 10 vuotta nuorempi mutta luulisin olevani varmaan suunnilleen samoissa korkeuksissa ulkonäkö asteikolla ja löydän pääsen 1-4 treffeille itseäni nuorempien kunnollisten naisten kanssa. Varmasti paljon useammallekkin jos laskisi kriteerejä.

Miksi nainen laskisi kriteerejä, varsinkin jos on kyseessä vain kevyt suhde? Mikä hyöty siitä olisi?

Silloin varsinkaan ei lasketa kriteerejä, vaan nostetaan. Jos vaan on tarkoitus humpata, niin kyllä sen tavaran pitää heti kostua ja kunnon orkut saada vähintään kaksi kertaa. Muuten mies on täysin turhake ja hyödytön.

Vierailija
674/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet kuvat olivat kyllä kivoja ja mukavan oloinen mies. 

Kivan ja mukavan oloinen mies... Siinäpä hänen ongelmana onkin sillä naiset haluavat vain pahoja miehiä.

Ei ole. Kyllä Joonas naisen löytäisi, mutta hän etsii omaa tasoaan liian ylempänä olevaa, eli ts liian kaunista naista. 

Vierailija
675/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin varsinkaan ei lasketa kriteerejä, vaan nostetaan. Jos vaan on tarkoitus humpata, niin kyllä sen tavaran pitää heti kostua ja kunnon orkut saada vähintään kaksi kertaa. Muuten mies on täysin t

Ja sitten jos ei kostu kunnolla niin mennään muistasyistä pitkään parisuhteeseen ja pilataan syyttömän miehen elämä näyttelemällä halua jota ei oikeasti ole koskaan ollutkaan. Kiitos tästäkin.

Vierailija
676/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä annettavaa kaltaisellasi on yhdellekään hyvälle naiselle, sellaiselle joka sun mielestä olisi vaimomatskua? Meinaatko että sen hyvän naisen pitäisi sitten ottaa tuollainen manipuloiva ja valehteleva possu ja perustaa sen kanssa perhe? No okei, erotilastoista päätellen aika moni niin taitaa kyllä tehdäkin. Melkoiset kaksoisstandardit sulla siellä"

Kun nyt kysyit, voit sitten väittää valehtelijaksi tai mitä haluat

- Yrittäjä kolme yritystä kahdelta eri alalta.

- Melkein 20 vuotta salia/kamppailulajeja

- Yli 180cm

- Keskivertoa komeampi

jne.

Yllättävän monelle kelpaa tällänen possu ja yllättävän moni haluaisi lapsia ja perhettäkin.

Mitä erilaista sulla on tarjottavaa mitä ei puolet naisista tarjoo? Aivan, ei mitään mikä miehiä kiinnostaa. Siksi oot täälä.

Vierailija
677/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet kuvat olivat kyllä kivoja ja mukavan oloinen mies. 

Kivan ja mukavan oloinen mies... Siinäpä hänen ongelmana onkin sillä naiset haluavat vain pahoja miehiä.

Ei ole. Kyllä Joonas naisen löytäisi, mutta hän etsii omaa tasoaan liian ylempänä olevaa, eli ts liian kaunista naista. 

Tämä. Hän todennäköisesti tykkää niistä naisista, joista kaikki muutkin siellä tykkäävät. Eikä taatusti saa mätsiä. Pettymyshän siinä tulee. Hänelle ei kelpaa ne oman tasoiset naiset.

Vierailija
678/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä annettavaa kaltaisellasi on yhdellekään hyvälle naiselle, sellaiselle joka sun mielestä olisi vaimomatskua? Meinaatko että sen hyvän naisen pitäisi sitten ottaa tuollainen manipuloiva ja valehteleva possu ja perustaa sen kanssa perhe? No okei, erotilastoista päätellen aika moni niin taitaa kyllä tehdäkin. Melkoiset kaksoisstandardit sulla siellä"

Kun nyt kysyit, voit sitten väittää valehtelijaksi tai mitä haluat

- Yrittäjä kolme yritystä kahdelta eri alalta.

- Melkein 20 vuotta salia/kamppailulajeja

- Yli 180cm

- Keskivertoa komeampi

jne.

Yllättävän monelle kelpaa tällänen possu ja yllättävän moni haluaisi lapsia ja perhettäkin.

Mitä erilaista sulla on tarjottavaa mitä ei puolet naisista tarjoo? Aivan, ei mitään mikä miehiä kiinnostaa. Siksi oot täälä.

Heh, äskenhän sä sanoit, ettei seksi kiinnosta. Ei ne sun bisnekset ja komeus paljon lämmitä, kun mies on impo.

Vierailija
679/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä valehdellaan niin paljon tinderistä? Itse kun etsin ja löysinkin vaimoni tinderistä, aika nopeasti tuli kymmeniä matcheja ja moni nainen ylisti kuinka on mukava kuulla että on myös fiksuja hyviä miehiä ja kuinka on kiva tutustua ja jutella. Mahdollisuuksia vaikka kuinka monen kanssa oli todella paljon. Ja ihan tavallinen puoli erakko amis olen, köyhä iskä, vieläpä lyhyt alle 170cm. Munakin on pieni, eikä se ketään todellakaan kiinnostanut, ei puhuttu seksistä. M38

Vierailija
680/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden joonasten ongelma on se etteivät itsekään tiedä mitä haluavat. Etsivät kevyttä tai vakavaa, kaikki käy. Edes sille naiselle ei ole mitään kriteerejä koska kaikki käy. Mielellään tietenkin odottavat saavansa ensisijaisesti seksiä jonka kuvittelevat sitten muuttuvan vakavaksi suhteeksi.

Hirveästi ei ole näitä naisia joihin nämä perästä vedettävät kaikki käy-miehet vetoaa ja jos on niin ne naiset etsivät vain seksiä eikä mitään muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan