HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuvat torpedoi lopullisesti tämän miehen pienetkin mahdollisuudet. Kuvat hyvin otettu, mutta kohde esitetty niissä kaljuakin kaljumpana. Eikö hattua osaisi laittaa päähän? Valittu huonommat kuvat kuin mitä hänen omat oli.
No, jos tyyppi ei itse osaa tehdä ilmoitustaan niin ei sitä muutkaan voi tehdä paremmin.
Ei kun ne hattukuvat on just pahimpia. Jos on kalju niin parempi olla sitä rehellisesti, koska totuus paljastuu kuitenkin jos deiteille asti pääsee.
Ei. Vaan kyllä mä tajuun et tyyppi ola kalju/kaljuuntumassa, mut ei se sitä tarkota että mä haluaisin TUIJOTTAA sitä kiiltävää kaljua joka kuvassa tai aamusta iltaan. Jos tyyppi kuitenkin osoittaa että osaa ja ymmärtää pitää vaikka lippistä päässä ollakseen edes hieman esteettisempi, voisin kelpuuttaa siitäkin huo
No jos vaikka ottaisit miehen, jolla on hiukset päässä? Niin tuolla Tinderissä muutkin naiset tekevät. Ja kaikkialla muuallakin, jos mahdollisuuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.
Huom! Huom! Maksat ite omat kahvis ja menos >:<
Mikä tässä setissä on jotenkin väärin? Mä olen sporttinen, en w o k e enkä alusvaatemalli, mutta mulle todellakin on itsestään selvää että kumpikin maksaa ensi alkuun omat kahvinsa (tai kaljansa) treffeillä ja senkin jälkeen välillä tarjoaa mies ja välillä minä. Omat menoni ja asumiseni maksan itse jatkossakin ja niin maksaa mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyemmin. En sulje pois pidempää juttua, jos kemiat kohtaavat."
Menisi vasemmalle ja yllä syy.
Oliko oikeasti? No olipa taas mysteeri :D Mikä urpo. Eli "Olen juuri eronnut enkä osaa olla yksin, etsin siis naista tyydyttämään seksuaaliset ja läheisyyden tarpeeni, en kuitenkaan henkisellä tasolla kykene antamaan sinulle mitään koska suren vielä exääni ja minulla nyt on muutenkin tapana käyttää ihmisiä, en näe sellaisessa ongelmaa. Tietysti jos satunkin kunnolla ihastumaan sinuun niin sitten pistetään tietenkin parisuhde pystyyn."
"Mikä urpo" Lukuisat naiset etsivät aivan samalla tavalla eron jälkeen noita käyttöesineitä itselleen. Se on vain näin päin hyväksytympää.
Ne naiset ovat ihan yhtä urpoja. Hyvää, taas yhtä uutta uhriutumiskesää sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.
Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen, ei ole woke eikä tatuoitu.
Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.
Miehet ei tiedä mikä on normaalipainoinen nainen. Suurin osa naisista (ja miehistä) on ylipainoisia. Eli jo kättelyssä haette jotain harvinaisuutta. Esim. 64 kiloinen lyhyt nainen on ylipainoinen. Silti suurin osa naisista on tätä. Miehet luulee että vain 49 kiloinen anoreksikko on normaalipainoinen.
Todellinen miesvauva: ei osaa edes tinder-profiilia tehdä ilman ulkopuolista apua. Avuttomuus varmasti vetoaa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen miesvauva: ei osaa edes tinder-profiilia tehdä ilman ulkopuolista apua. Avuttomuus varmasti vetoaa naisiin.
Aika harvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuvat torpedoi lopullisesti tämän miehen pienetkin mahdollisuudet. Kuvat hyvin otettu, mutta kohde esitetty niissä kaljuakin kaljumpana. Eikö hattua osaisi laittaa päähän? Valittu huonommat kuvat kuin mitä hänen omat oli.
No, jos tyyppi ei itse osaa tehdä ilmoitustaan niin ei sitä muutkaan voi tehdä paremmin.
Ei kun ne hattukuvat on just pahimpia. Jos on kalju niin parempi olla sitä rehellisesti, koska totuus paljastuu kuitenkin jos deiteille asti pääsee.
Ei. Vaan kyllä mä tajuun et tyyppi ola kalju/kaljuuntumassa, mut ei se sitä tarkota että mä haluaisin TUIJOTTAA sitä kiiltävää kaljua joka kuvassa tai aamusta iltaan. Jos tyyppi kuitenkin osoittaa että osaa ja ymmärtää pitää vaikka lippistä päässä ollakseen edes hieman esteettisempi, voisin kelpuuttaa siitäkin huo
Pitäisikö kaljun miehen pitää sitä hattua seurassasi 24/7? Saunassakin? Jestas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan kyllä mä tajuun et tyyppi ola kalju/kaljuuntumassa, mut ei se sitä tarkota että mä haluaisin TUIJOTTAA sitä kiiltävää kaljua joka kuvassa tai aamusta iltaan. Jos tyyppi kuitenkin osoittaa että osaa ja ymmärtää pitää vaikka lippistä päässä ollakseen edes h
Haluaisitko sisnä kaljun naisen? Niinpä.....
Kaljuus voi tulla naisellekin sairauden takia, mutta ainakin moni ymmärtää peittää sen. Ne jotka kehuu itteesä rohkeaksi kun uskaltaavat olla kaljuina ilman hattua/huivia /peruukkia kuulappäänä, ei ole realistisia.
Ei se sitä tarkoita että jos sulla on ongelma, vaikka akne, et on hienoo että uskallat näyttää sen kaikille, mätäiset finnit.
Vierailija kirjoitti:
"Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyemmin. En sulje pois pidempää juttua, jos kemiat kohtaavat."
Tämä. Antaa miehelle option leikkiä ja veivata niin kauan kuin lystää, roikottaen toista odottamassa josko ne kemiat nyt kohtais ihan todella sieltä miehenkin puolelta.
Kielii myös siitä, ettei mies osaa valita haluaako sen parisuhteen vai olla sinkku.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehillä on vaikeaa tinderissä jos ei näytä tältä:
https://media.allure.com/photos/58f8e098f2de1c5c7e902733/1:1/w_2020,h_2…
Aww, lassukalla on alemmuuskompleksi.
Kyllä muakin wituttais kun aina muistutettais mun pinnallisuudesta. mutta voi kun nököisellä meni tunteisiin! (sama ällöttävä alentuva tyyli, onko kiva?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en sinkku naisena tekisi tinderiin profiilia, koska haluaisin pitkän parisuhteen ja palstalla luki, että miehet etsii tinderissä vain yhden illan juttuja.
Ja sitten kun ei tee niin näkee korkeintaan omassa kaupungissa asuvia miehiä.
Jossain muussa kaupungissa voisi olla sopiva mies, mutta eihän niitä näe.
Mä en liity tinderiin vaikka tiedän oikeastaan ihan satavarmaksi, että itselle sopivaa miestä ei tässä pk-seudulla ole. Ja jos onkin niin ainakaan hän ei ole vapailla markkinoilla.
Se minulle oikea mies ei etsi seuraa tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan kyllä mä tajuun et tyyppi ola kalju/kaljuuntumassa, mut ei se sitä tarkota että mä haluaisin TUIJOTTAA sitä kiiltävää kaljua joka kuvassa tai aamusta iltaan. Jos tyyppi kuitenkin osoittaa että osaa ja ymmärtää pitää vaikka lippistä päässä ollakseen edes h
Pitääkö alopecia univeritasista kärsivän NAISEN olla kaljuna edessäsi kun vieraat tulee kotiinne 24/7 että olet tyytyväinen?
Just just...
Huivit on keksitty syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen, ei ole woke eikä tatuoitu.
Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.
Miehet ei tiedä mikä on normaalipainoinen nainen. Suurin osa naisista (ja miehistä) on ylipainoisia. Eli jo kättelyssä haette jotain harvinaisuutta. Esim. 64 kiloinen lyhyt nainen on ylipainoinen. Silti suurin osa naisista on tätä. Miehet luulee että vain 49 kiloinen anoreksikko on normaalipainoinen.
Mistä ihmeestä kukaan tietäisi mitä kenenkään vaaka näyttää? Kyllä sen ihan silmillään näkee onko toinen (tai itse) normaalipainoinen vaiko ylipainoinen.
Btw, se 64 kiloisena ylipainoinen, lyhyt nainen ei ole 49 kiloisena anorektikko vaan ihan normaalipainoinen.
Joonas ei ole komea. Ei ihme että ei tullut tykkäyksiä tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en sinkku naisena tekisi tinderiin profiilia, koska haluaisin pitkän parisuhteen ja palstalla luki, että miehet etsii tinderissä vain yhden illan juttuja.
Ja sitten kun ei tee niin näkee korkeintaan omassa kaupungissa asuvia miehiä.
Jossain muussa kaupungissa voisi olla sopiva mies, mutta eihän niitä näe.
Mä en liity tinderiin vaikka tiedän oikeastaan ihan satavarmaksi, että itselle sopivaa miestä ei tässä pk-seudulla ole. Ja jos onkin niin ainakaan hän ei ole vapailla markkinoilla.
Se minulle oikea mies ei etsi seuraa tinderistä.
Kerrankin nainen, joka ymmärtää, etteivät maailman TOP 2 -prosentin miehet vietä aikaansa missään nettiprofiilien takana piilossa. He lähestyvät naista missä ja milloin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Joonas ei ole komea. Ei ihme että ei tullut tykkäyksiä tinderissä.
Juuri näin. Tinder ei ole niin suurta ydinfysiikkaa, mitä naisten puheista välillä luulisi.
Tyyppi haki naista, jolla on jo lapsia eli en kuulu kohderyhmään. Ihan ok jamppa noin muutoin. Tosin ihmettelin, kun oli seuraa vailla myös esim baarikierrokselle ja sit samaan aikaan profiilissa luki, että käyttää alkoholia vain juhlapäivinä. Mikä lie totuus tuosta päihteiden käytöstä. Jotenkin tuli myös vibat, että fwb (eli fb seuraa oikeasti) vailla. Mä saan sitä nuoremmiltakin & timmimmiltä jannuilta, niin miksipä tyytyisin noin vanhaan. N41
Niin. Suuri enemmistö Tinderin käyttäjistä on miehiä. Siellä siis suuri joukko miehiä tavoittelee pientä joukkoa naisia, ja ottaen huomioon tämänkin palstan vihamieliset kommentit koskien mm. naisten ulkonäköä, niin pikkuisen veikkaan, että se joukko naisia, jota ne miehet siellä oikeasti tavoittelevat on vielä paljon pienempi kuin naisten kokonaismäärä siellä. Ei siis ole edes teoriassa mahdollista, että suuri osa käyttäjistä löytäisi sieltä jonkun. En ole siellä itse ikinä ollut, joten en tarkkaan tiedä miten se toimii, mutta käsittääkseni se ei edes näytä kaikkia profiileja kaikille, eli se nainenkaan ei voi vain vapaasti selata miesten profiileja läpi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pelkkää panoseuraa vailla. Siihen hommaan löydän hotimpia miehiä. Hylkyyn.
On sullakin ongelmat...