HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.
Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen, ei ole woke eikä tatuoitu.
Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.
Mut edelleen, miksi naisten pitäisi haluta alkaa johonkin laastarisuhteeseen miehen käytettäväksi? Naiset etsii kuule jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee, että Tinderissä esim. tämä Joonas voi yli nelikymppisenä, eli 45 vuotiaana hakea itselleen 30 vuotiaan naisen. Se aika meni jo. 30 vuotias itsellinen itsestään huolta pitävä nainen ei todella ala seurusteleen 45 vuotiaan itsestään ei huolta pitävän, ei menestyneen miehen kanssa. Joonas nostaa nyt sitä naisen ikärajaa ja hakee seuraa +50 vuotiaista naisista, tarjoaa heille illallisen ja pitää muutenkin hyvävä. 45 v Joonas ei todella saa mitään seksisuhdetta nuorempien kanssa. Elämän realiteetit hukassa hänellä.
Sanoko se tuossa jutussa että se ettii seksiseuraa 30-vuotiaista vai keksitkö ton ite?
Tuo on ihan keksittyä. Jutussa Joonas sanoo, etsivänsä samanhenkistä ja ikäistä seuraa, jolla on myös lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nää kommentit on ihan irti todellisuudesta. Hesarin artikkelin lukeneena voin sanoa, että Joonaksen pisteet siinä vain nousi. Sympaattisen oloinen kaveri, jolla elämä vakaalla pohjalla ja ihan kivan näköinenkin.
En ymmärrä miksi profiilia ei saisi ehostaa. Tehdäänhän työpaikkahakemuksistakin mahdollisimman hyviä ja treffeille laittaudutaan. Ihan yhtälailla Tinder-profiiliin tulisi panostaa.
Joonakselle tsemppiä. Jutun perusteella melkein lähtisin kaffelle, mutta en asu Helsingissä, eikä myöskään ole lapsia, kun hän toivoi tapaavansa naisen, jolla on myös lapsia, niin ymmärtää paremmin vuoroviikkoisän elämää.
Mut jutun juju onki se et jos Joonas oiski Jonna niin tarvisko sen nähdä niin paljon vaivaa profiilinsa eteen
Vierailija kirjoitti:
Nää kommentit on ihan irti todellisuudesta. Hesarin artikkelin lukeneena voin sanoa, että Joonaksen pisteet siinä vain nousi. Sympaattisen oloinen kaveri, jolla elämä vakaalla pohjalla ja ihan kivan näköinenkin.
En ymmärrä miksi profiilia ei saisi ehostaa. Tehdäänhän työpaikkahakemuksistakin mahdollisimman hyviä ja treffeille laittaudutaan. Ihan yhtälailla Tinder-profiiliin tulisi panostaa.
Joonakselle tsemppiä. Jutun perusteella melkein lähtisin kaffelle, mutta en asu Helsingissä, eikä myöskään ole lapsia, kun hän toivoi tapaavansa naisen, jolla on myös lapsia, niin ymmärtää paremmin vuoroviikkoisän elämää.
Kommentit ovat ihan todellisuutta, koska Joonas ei menestynyt Tinderissä. Eli sinun kommenttisi on irti todellisuudesta. MIkäli Joonas olisi niittänyt menestystä Tinderissä ja silti täällä kommentoitaisiin, niin sitten tilanne olisi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.
Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen, ei ole woke eikä tatuoitu.
Mut edelleen, miksi naisten pitäisi haluta alkaa johonkin laastarisuhteeseen miehen käytettäväksi? Naiset etsii kuule jotain ihan muuta.
Mitä naiset kollektiivisesti etsivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuvat olivat kyllä kivoja ja mukavan oloinen mies.
Kivan ja mukavan oloinen mies... Siinäpä hänen ongelmana onkin sillä naiset haluavat vain pahoja miehiä.
Höpöhöpö. Jos en olisi juuri nyt seurustelusuhteessa, niin juuri tuon oloista miestä etsisin: jalat maassa, ei pröystäile, lämmin katse ja uusista kuvista näkyy, että osaa nauraakin. Kyllä tuollaiseen mieheen olisi kiva tutustua paremminkin. En ole tosin koskaan ollut tinderissä, että en tiedä miten tuollainen profiili näyttäytyy isomman massan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta oon samaa mieltä, että miehet on kuvissa todella yrmeän näköisiä. Moni olisi hymyilevänä kiinnostavampi. En tiiä vastaisko mullekaan kukaan jos antaisin itsestäni jotenki nyrpeän kuvan valitsemalla ne kuvat, joissa olen sen näköinen että olisin syönyt sitruunaa.
N42
No Joonashan hymyilee lehtikuvassakin. Ei varmasti niitä silti suosiota Tinderissä, koska ulkonäkö ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi laastarisuhde? Joonas itse kertoo, että erosta aikaa ja se on käsitelty, mutta ehkä hän nyt kuitenkaan ihan heti ei ole avioon astumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset kollektiivisesti etsivät?
Sielunkumppania
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuvat torpedoi lopullisesti tämän miehen pienetkin mahdollisuudet. Kuvat hyvin otettu, mutta kohde esitetty niissä kaljuakin kaljumpana. Eikö hattua osaisi laittaa päähän? Valittu huonommat kuvat kuin mitä hänen omat oli.
No, jos tyyppi ei itse osaa tehdä ilmoitustaan niin ei sitä muutkaan voi tehdä paremmin.
Ei kun ne hattukuvat on just pahimpia. Jos on kalju niin parempi olla sitä rehellisesti, koska totuus paljastuu kuitenkin jos deiteille asti pääsee.
Mullekin tuli tuosta ilmotuksesta mieeen että pitäis tän kanssa olla lähössä pelkästään jonnekkin urheilemaan. Kuka ihmeessä rankan työpäivän jälkeen avaa Tinderin, ja YES; nyt lähden 10 km lenkille tän kaa, tai treenaamaan, tms. Älytöntä. Heti 50% mahdollisista matcheista katosi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee, että Tinderissä esim. tämä Joonas voi yli nelikymppisenä, eli 45 vuotiaana hakea itselleen 30 vuotiaan naisen. Se aika meni jo. 30 vuotias itsellinen itsestään huolta pitävä nainen ei todella ala seurusteleen 45 vuotiaan itsestään ei huolta pitävän, ei menestyneen miehen kanssa. Joonas nostaa nyt sitä naisen ikärajaa ja hakee seuraa +50 vuotiaista naisista, tarjoaa heille illallisen ja pitää muutenkin hyvävä. 45 v Joonas ei todella saa mitään seksisuhdetta nuorempien kanssa. Elämän realiteetit hukassa hänellä.
Aika outoja johtopäätöksiä. Jutussa ei millään lailla anneta ymmärtää että Joonas hakisi paljon nuorempaa naista. Päinvastoin hän haluaisi että naisellakin olisi lapsia.
"Halttusella on kaksi lasta, joten hän tahtoisi tavata naisen, jolla olisi myös lapsia. Toisen vanhemman olisi helpompi ymmärtää vuoroviikkovanhemmuuden lainalaisuudet.
Eniten hän kaipaa toisen aikuisen seuraa.
Lapsettomilla viikoilla minulla on usein vähän yksinäinen olo. Käyn uimassa, laskettelen ja maastopyöräilen, ja tekisin niitä mielelläni kivan tyypin kanssa. Eikä aina tarvitse urheilla. Voitaisiin mennä vaikka vain Helsingin keskustaan johonkin kivaan kahvilaan ja sen jälkeen ihailemaan hienoja, satavuotiaita taloja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuvat olivat kyllä kivoja ja mukavan oloinen mies.
Kivan ja mukavan oloinen mies... Siinäpä hänen ongelmana onkin sillä naiset haluavat vain pahoja miehiä.
Höpöhöpö. Jos en olisi juuri nyt seurustelusuhteessa, niin juuri tuon oloista miestä etsisin: jalat maassa, ei pröystäile, lämmin katse ja uusista kuvista näkyy, että osaa nauraakin. Kyllä tuollaiseen mieheen olisi kiva tutustua paremminkin. En ole tosin koskaan ollut tinderissä, että en tiedä miten tuollainen profiili näyttäytyy isomman massan keskellä.
Tinder jakaa ihmiset tasojen mukaan. Mikäli olet miehen kanssa samantasoinen, niin olisi hyvinkin mahdollista, että näkisit tuon kyseisen miehen profiilin. Mikäli olet huippukaunis, niin et koskaan näkisi tämän miehen profiilia, vaan sinulle tarjottaisiin tasosi mukaista mieskuvastoa.
Vierailija kirjoitti:
"Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyemmin. En sulje pois pidempää juttua, jos kemiat kohtaavat."
Menisi vasemmalle ja yllä syy.
Oliko oikeasti? No olipa taas mysteeri :D Mikä urpo. Eli "Olen juuri eronnut enkä osaa olla yksin, etsin siis naista tyydyttämään seksuaaliset ja läheisyyden tarpeeni, en kuitenkaan henkisellä tasolla kykene antamaan sinulle mitään koska suren vielä exääni ja minulla nyt on muutenkin tapana käyttää ihmisiä, en näe sellaisessa ongelmaa. Tietysti jos satunkin kunnolla ihastumaan sinuun niin sitten pistetään tietenkin parisuhde pystyyn."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentit ovat ihan todellisuutta, koska Joonas ei menestynyt Tinderissä. Eli sinun kommenttisi on irti todellisuudesta. MIkäli Joonas olisi niittänyt menestystä Tinderissä ja silti täällä kommentoitaisiin, niin sitten tilanne olisi toinen.
No eikö sitä ole just uutisoitu, että naiset ei enää Tinderissä viihdy? Joten voi olla, että se ei vain ole paras paikka tavata ihmisiä, eikä vika ole seuranhakijassa. Se neuvoja antanut nainenkin itseasiassa ei tavannut kumppaniaan Tinderissä, vaan lennolla.
Mun mielestä Joonas oli sympaattisen oloinen ja näköinen, ja noitten uusien hymykuvien perusteella vaikuttaisi ihan lämminhenkiseltä persoonalta. Mielelläni treffaisin vastaeronneena myös toisen itsensä etsijän. Mutta vaikka olenkin normaalipainoinen ja suht liikkuvainen nainen, kavahtaisin tuota sporttisuuden vaatimusta. Ja olen ikäiseni näköinen 45 v, mahtaisiko kelvata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuvat torpedoi lopullisesti tämän miehen pienetkin mahdollisuudet. Kuvat hyvin otettu, mutta kohde esitetty niissä kaljuakin kaljumpana. Eikö hattua osaisi laittaa päähän? Valittu huonommat kuvat kuin mitä hänen omat oli.
No, jos tyyppi ei itse osaa tehdä ilmoitustaan niin ei sitä muutkaan voi tehdä paremmin.
Ei kun ne hattukuvat on just pahimpia. Jos on kalju niin parempi olla sitä rehellisesti, koska totuus paljastuu kuitenkin jos deiteille asti pääsee.
Jos on kalju, niin on parempi, ettei ole Tinderissä ollenkaan. Siellä on mahdotonta erottua edukseen kaljuna. Ihan sama, millainen profiili on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan kyllä mä tajuun et tyyppi ola kalju/kaljuuntumassa, mut ei se sitä tarkota että mä haluaisin TUIJOTTAA sitä kiiltävää kaljua joka kuvassa tai aamusta iltaan. Jos tyyppi kuitenkin osoittaa että osaa ja ymmärtää pitää vaikka lippistä päässä ollakseen edes hieman esteettisempi, voisin kelpuuttaa siitäkin huolimatta hänet.
Menneinä vuosina sentään tyylikäs hattu oli herroilla vakiovarustus. Ja varmasti köyhemmilläkin.Ei ollut huono idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyemmin. En sulje pois pidempää juttua, jos kemiat kohtaavat."
Menisi vasemmalle ja yllä syy.
Oliko oikeasti? No olipa taas mysteeri :D Mikä urpo. Eli "Olen juuri eronnut enkä osaa olla yksin, etsin siis naista tyydyttämään seksuaaliset ja läheisyyden tarpeeni, en kuitenkaan henkisellä tasolla kykene antamaan sinulle mitään koska suren vielä exääni ja minulla nyt on muutenkin tapana käyttää ihmisiä, en näe sellaisessa ongelmaa. Tietysti jos satunkin kunnolla ihastumaan sinuun niin sitten pistetään tietenkin parisuhde pystyyn."
"Mikä urpo" Lukuisat naiset etsivät aivan samalla tavalla eron jälkeen noita käyttöesineitä itselleen. Se on vain näin päin hyväksytympää.
Tuosta oon samaa mieltä, että miehet on kuvissa todella yrmeän näköisiä. Moni olisi hymyilevänä kiinnostavampi. En tiiä vastaisko mullekaan kukaan jos antaisin itsestäni jotenki nyrpeän kuvan valitsemalla ne kuvat, joissa olen sen näköinen että olisin syönyt sitruunaa.
N42