Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet isommista naisista?

Vierailija
03.06.2024 |

Aikaisempi poistettiin, joten tein uuden.

kysymys tulikin jo otsikossa. Olen kurvikas, isot reidet, takamus ja rinnat. Mutta mahaakin löytyy hieman. En hirmu pitkä, noin 165cm. Kasvot kauniit ja usein saan miehiltä kehuja. Vertaisin itseäni biancakrigovsky (löytyy instagramista), minulla tosin hieman enempi mahaa. 

Kiinnostaisi vastanneiden herrojen ikä :)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloittajan kuvan nainenhan on täydellinen vartaloltaan. Epävarmat pikkupojat taitavat kirjoitella tyhmiä negatiivisia asioita. Ja jos aloittajalla on tuollainen vartalo (saa olla hieman muhkumpikin), niin kyllä hän on harvinaisen upea.

Vierailija
42/61 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aloittajan kuvan nainenhan on täydellinen vartaloltaan. Epävarmat pikkupojat taitavat kirjoitella tyhmiä negatiivisia asioita. Ja jos aloittajalla on tuollainen vartalo (saa olla hieman muhkumpikin), niin kyllä hän on harvinaisen upea.

Täysin samaa mieltä..M 50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ainakin, että rima hieman laskee kun ikä nousee. Pidän nykyisin hyvin monenlaisia naisia viehättävinä.

Vierailija
44/61 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö Iiris Suomelalta, siis vartaloltaan? Sitten toimii.

Kauniilla kasvoilla ja hymyllä, positiivisella asenteella voi kompensoida paljon.

Vierailija
45/61 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi epävarma, jos uskallat lähestyä normaalipainoista ja kaunista naista. Jätän noi valaat kyllä ihan mielelläni sun hoidettavaksi. Sun korvaaan voi ollakin tosi negatiivista, jos ei pidä läskeistä. Miksi hankkia itselleen tuollainen terveysriski. Varmaan siksi, kun itsekin olet samanlainen?

Vierailija
47/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan monet tykkää. Mä oon aina ollu hoikka, nyt lähinnä pullea. Mä oon ainoa ketä se on haitannut. Tiiän nytkin n.7 miestä ketkä tulis mua panee innolla eikä niitä haittaa mun kilot. Jos vois.. mut puutteessa oon

No höh :( Miksi oot puutteessa jos tarjokkaita löytyy? ;)

Koska mä olen naimisissa. Eikä meillä ole avoin suhde. Ja koska mies ei hoida hommiansa ja itsellä seksi halut kasvaa vuosi vuodelta.

Tee nyt hyvä Nainen jotain asialle... ;)

Vierailija
48/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! En tykkää nicki minaj läskeistä,rumaa ehdoton turn off

Vierailija
49/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on outoa leimata kaikki pyöreät tms isoiksi, koska on paljon esim hoikkia jotka ovat isompia kun vaikkaa pyöreämpi kaverinsa joka lyhyempi ja pienempi muuten.

Tuskin moni mies haluaa Ison amazon naisen mutta kyllä monet tykkäää jos on naisellisen pehmeä ja kurvikas.. vielä jos pieni eli lyhyehkö niin uskon että entistä enempi tykkää toki ei kaikki.

Vierailija
50/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto silloin kuin nainen makaa jalkojen välissä, isot rinnat ja pehmeä vatsa puristuvat reisien väliin samaan aikaan kun ahnas suu liu'uttaa kalua edestakaisin pään liikkuessa ylös-alas. Se tuntuu isorintaisen ja pyöreän naisen kanssa paljon paremmalta kuin söpön pienen naisen kanssa. 

Vierailija
51/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen sirkukseen, jos haluan nähdä lihavia naisia tanssimassa.

Vierailija
52/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi h-lvetti. En todellakaan ole klikkaamassa: ihramaha, läskireidet, 165 cm ja 79 kg. Näitä on nähty jo tarpeeksi. Antakaa oksennuspussi jo pelkästä ajatuksesta, kiitos.

53/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän esim. Lilybbbbz on mielestäni todella kaunis neitonen, vaikka mahaa neidillä hieman onkin. Mutta olisi kyllä mukavaa kävellä syrjäisellä kuntoradalla tuollaisen uhkean kaunottaren kanssa Puman verryttelyasussa.

Vierailija
54/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:n ikä ja minkä ikäisten herrojen mielipiteistä on eniten kiinnostunut?

M50

Vierailija
55/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa kaupoissa, turuilla ja toreilla. Monen näköistä naista kun miestäkin. 

Vierailija
56/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on outoa leimata kaikki pyöreät tms isoiksi, koska on paljon esim hoikkia jotka ovat isompia kun vaikkaa pyöreämpi kaverinsa joka lyhyempi ja pienempi muuten.

Tuskin moni mies haluaa Ison amazon naisen mutta kyllä monet tykkäää jos on naisellisen pehmeä ja kurvikas.. vielä jos pieni eli lyhyehkö niin uskon että entistä enempi tykkää toki ei kaikki.

epäsuhte jos mies 189 ja nainen 160, toki muutkin asiat vaikuttaa, kenellä mitenkin

Vierailija
57/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkuthan tykkäävät nimenomaan isoista naisista. Sarjakuvapiirtäjä R.Crumb on klassinen esimerkki ja google löytää aiheesta paljon materiaalia. :D

Vierailija
58/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ap:n ikä ja minkä ikäisten herrojen mielipiteistä on eniten kiinnostunut?

M50

Olen 23v ja lähinnä nuorempien vastaus kiinnostaa, mutta niin myös vanhempienkin :) t:ap

Vierailija
59/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anorektikkofanit vauhdissa. tuo ap:n kuvan nainen on täydellinen vartaloltaan.

Vierailija
60/61 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anorektikkofanit vauhdissa. tuo ap:n kuvan nainen on täydellinen vartaloltaan.

12v veetit viettävät kesälomaa ja ulilautaincelit oksentavat pahaa oloaan. Eipä siinä sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi