Tykkääkö miehet isommista naisista?
Aikaisempi poistettiin, joten tein uuden.
kysymys tulikin jo otsikossa. Olen kurvikas, isot reidet, takamus ja rinnat. Mutta mahaakin löytyy hieman. En hirmu pitkä, noin 165cm. Kasvot kauniit ja usein saan miehiltä kehuja. Vertaisin itseäni biancakrigovsky (löytyy instagramista), minulla tosin hieman enempi mahaa.
Kiinnostaisi vastanneiden herrojen ikä :)
Kommentit (61)
Kuvauksesi perusteella vaikutat kauniilta naiselta. Haluaisin rakastella sinun kaltaisen naisen kanssa.
M50
Kuvauksen ja instagramvihjeen perusteella Ap edustaa naisihannettani, joka on supernaisellinen, muodokas ja pehmeä.
M42
Biancan kuvat ja videot kiihdyttävät verenkiertoa kiitettävästi. Olen aina pitänyt kurvikkaista naisista.
M50
Tuo ap:n kuvan nainen on todella naisellinen. Ehdottamasti todella kaunis ja silloin ap on itsekin, jos häntä muistuttaa. Upeaa!
Bianca edestä ja Bianca takaa....
https://bazumiswim.com/products/copy-of-brunei-bikini-bottom-ruby-1?var…
Onko ap:llä samanlainen peppu?
M50
Vierailija kirjoitti:
Biancan kuvat ja videot kiihdyttävät verenkiertoa kiitettävästi. Olen aina pitänyt kurvikkaista naisista.
M50
Minäkin pidän kurvikkaista naisista, mutta en läskeistä.
Ei. Liikkumattomuus ja kyvyttömyys säädellä omia syömisiä eivät kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan monet tykkää. Mä oon aina ollu hoikka, nyt lähinnä pullea. Mä oon ainoa ketä se on haitannut. Tiiän nytkin n.7 miestä ketkä tulis mua panee innolla eikä niitä haittaa mun kilot. Jos vois.. mut puutteessa oon
No höh :( Miksi oot puutteessa jos tarjokkaita löytyy? ;)
Naisena kommentoin, että paljon on kyllä kiinni siitäkin, miten itsensä kantaa. Aina en koe itseäni kauniiksi, silloin ei myöskään miehet paljon perään katsele. Sitten kun taas oma olo on itsevarma, tyytyväinen ja ennen kaikkea iloinen, olisi vientiä jatkuvasti. Tämä ei riipu oikeastaan edes kiloista, sillä sama ilmiö on toistunut omalla kohdallani painoissa 65-115.
Pukeutumisellakin on väliä, kovin homsuinen yleisvaikutelma ei pue oikein ketään (poisluettuna ehkä ranskalaistyyliset boheemit taitelijamallit).
Vierailija kirjoitti:
Ei. Liikkumattomuus ja kyvyttömyys säädellä omia syömisiä eivät kiihota.
Liikkumattomuudella ja kyvyttömyydellä säädellä syömisiä ei todellakaan saa tuollaista kroppaa kuin tuolla instagramtytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Kysyttiinkin miehiltä, ei ulilautainceleiltä.
Eniten käy kaikki. Tällä hetkellä kumppani tosin hoikka taskuvenus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Voi voi. Menikö lepakolla herne nyt nenään.
Sen lisäksi, että olet läski niin luonteesi tekee tilanteestasi kerrassaan kauhean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan monet tykkää. Mä oon aina ollu hoikka, nyt lähinnä pullea. Mä oon ainoa ketä se on haitannut. Tiiän nytkin n.7 miestä ketkä tulis mua panee innolla eikä niitä haittaa mun kilot. Jos vois.. mut puutteessa oon
No höh :( Miksi oot puutteessa jos tarjokkaita löytyy? ;)
Koska mä olen naimisissa. Eikä meillä ole avoin suhde. Ja koska mies ei hoida hommiansa ja itsellä seksi halut kasvaa vuosi vuodelta.
Useimmat eivät, ainakaan jos saa valita, mutta jokauselle löytyy sellainen joka tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Sen lisäksi, että olet läski niin luonteesi tekee tilanteestasi kerrassaan kauhean.
Mitä kauheaa tilanteessani on? En ainakaan ole ulilautainceli. Se vasta olisi kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
en ollut minä joka tuon laittoi :D t:ap
Kuulostaa hyvältä kuvailusi..naisessa pitää olla vähän mistä ottaa kiinni ja naisen kuuluu olla vähän pehmeä..