Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tälläisesta huutonet myyjästä :(((

Vierailija
28.01.2007 |

Voitin yhden huudon, jossa luki että toimitus postitse. Myyjä asuukin tosi lähellä n. vajaa 1km päässä. Postikulut olis 11¿, joten ehdotin, että jos tulisin hakemaan. Mutta ei se tietenkään sopinut, eikä sekään että oltaisiin treffattu jossain lähellä, ettei tartte kotiin asti päästää. Itse olen kotiäiti, joten ajankohtakin olis voinut olla koska vaan.

Miten itse olisitte tehneet jos ostaja haluaa noutaa tuotteen, vaikka lukee että vain postitse. Ottaa päähän nykyajan joustamattomuus, odottaa monta päivää, että saa tuotteen ja vielä maksaa postikuluista, vaikka noin lähellä on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko koskaan kuullut sairaudesta nimeltä paniikkihäiriö?

Minulla on pari tuttua, jolla kyseinen sairaus on, ja tässä muutamia esimerkkejä miten se vaikuttaa joka päiväiseen elämään;

-Kun kohtaus iskee päälle, on pakko päästä välittömästi pois esim. linja-autosta, eli napin painallus ja seuraavalla pysäkillä ulos.

-Töihin meneminen on mahdotonta, henkilö saattaa lukkiutua asuntoonsa eikä poistu sieltä lainkaan. Tämä saataa kestää päivän pari, tai jopa viikkoja/kuukausia/vuosia.

-Kaupan kassalla iskee kohtaus päälle, alkaa hikoiluttamaan, ei saa henkeä jne.

-Jos ko. henkilö törmää johonkin tuttuun " oudossa paikassa" , esim. työkaveriin leffateatterissa, niin paniikki iskee päälle ja henkilö menee ihan lukkoon.

Paniikki häiriö on vakava sairaus, ja erittäin yleinen. Monilla se pysyy aisoissa ilman lääkitystäkin, mutta joillakin ei edes lääkitys auta, lieventää ehkä vain hiukan kohtauksia.

Joka tapauksessa, uskon että näitäkin ihmisiä on paljon huuto netissä ymv. sillä on helpompaa ostaa/myydä tavaroita sen välityksellä, verrattuna esim. kirppari pöydän vuokraamiseen.

Mitenkäs se paniikkihäiriöiseltä onnistuu?

En ymmärrä miten nouto milläänlailla eroaa postivirkailijan kanssa asioimisesta. Ja eihän siinä tarvitse edes sanoa mitään, senkun antaa tavaran ja ottaa rahat vastaan.

Ei siitä tarvitse mitään showta tehdä. Kyllä minä ihmettelen, että mikä tämän maan kansalaisia riivaa, kun ei edes mitättömistä mitättömin ihmisen tapaaminen onnistu. Kyllä minä ymmärrän, että voi jännittää työssä ja esiintymistä ja kaikkea missä joutuu jotenkin suoriutumaan tai olemaan toisten ihmisten edessä, mutta kun tällaisessa tapauksessa ei joudu minkäänasteisen suorituspaineen alle.

Vierailija
22/28 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä että huonoja päiviä!

Jonain päivänä postiin meneminen ei ole mikään ongelma, toisena voi olla. Postiin voi kuitenkin mennä tai olla menemättä milloin tahansa, eri asia on, jos on sovittu että tyyppi on kello kolmelta seuraavana päivänä oven takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi valmis ihan milloin vain hakemaan! Jos nyt ollaan päätetty, että myyjällä on paniikkihäiriö niin myyjä voi ilmoittaa milloin on hyvä päivä ja ap ryntää hakemaan tuotteen :D

Vierailija
24/28 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on laittanut ehdoiksi että vain postitus niin miksi hänen pitäisi suostua noutoon? Ap on huutaessaan varmaan lukenut kuvauksen ja tietää mitä on huutamassa. On suoranaista v-tuilua antaa negatiivinen tuollaisesta, myyjä ei ole mielestäni tehnyt mitään väärin. Kai hänellä on syynsä, olipa ne mitkä hyvänsä.

Tää on vähän sama kuin yksi mikä mua suututtaa ihan älyttömästi huutiksessa, joku joka nillittää postikuluista jälkeenpäin jos ne on pyöristetty vaikka 10 senttiä ylöspäin. Jos ne lukee kuvauksessa niin ne on silloin hyväksytty ja turha itkeä jälkeenpäin, piste.

Vierailija
25/28 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohteessa mainitaan selvästi, että postitus, niin turhaan vikiset asiasta! Olet sitoutunut myyjän myyntiehtoihin, kun teit huudon! Oma vikasi, kun et kysynyt noudosta ENNEN huudon tekoa!

Itselläni lukee kohteissani AINA, että pelkästään POSTITUS. EI noutoa EIKÄ postiennakkoa.

Ja syyt tuohon:

Joskus kauan aikaa sitten suostuin noutoon, mutta en enää. KOSKA:

-Olen lasten kanssa päivisin kotona, mutta ostajille kävi pelkästään illan suu noutoajaksi. Noh, mullapa onkin ainoastaan kaksi iltaa viikossa vapaana, muut ovat varattuina harrastuksille ym.

-Liikaa ohariostajia, mulla on muutakin tekemistä kuin istua kotona passissa ja odottaa, koska arvon ostaja suostuu tulemaan, vaikka kuinka olisi sopinut ajan, koska tulee.

-Postiennakkokin kävi joskus aikoja sitten, mutta parin lunastamattoman paketin takia, tuokaan ei enää sovi.

Vierailija
26/28 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kitiset. Olisit tyytyväinen, että pääset romuistasi eroon ja saat niistä vielä rahaa. Katsos, myös tavaran myymisessä on oma vaivansa ja se saattaa sitoa. Ihan kuin kaupan myyjäkin joutuu vähän välillä joustamaan mukavasta olotilastaan.

Ap, kysy suoraan syytä tuohon " pakkopostitukseen" ? Älä osta, ellei suostu noutoon ja, jos saat negan, laitat takaisin. Voit mainiosti vaikka laittaa negaan, että " kysyin yksityisviestillä ennen huutoa, sopiiko nouto, mutta ei sitten käynytkään" . Vaikket kysynytkään, niin pikkuvalhe omaksi eduksi on ihan ok. Huuto. net on vaan huuto. net ja toiset ottaa sen liian vakavasti. Huijata ei toiselta saa, mutta ei tarvi alistukaan lampaaksi.

Vierailija:

Jos kohteessa mainitaan selvästi, että postitus, niin turhaan vikiset asiasta! Olet sitoutunut myyjän myyntiehtoihin, kun teit huudon! Oma vikasi, kun et kysynyt noudosta ENNEN huudon tekoa!

Itselläni lukee kohteissani AINA, että pelkästään POSTITUS. EI noutoa EIKÄ postiennakkoa.

Ja syyt tuohon:

Joskus kauan aikaa sitten suostuin noutoon, mutta en enää. KOSKA:

-Olen lasten kanssa päivisin kotona, mutta ostajille kävi pelkästään illan suu noutoajaksi. Noh, mullapa onkin ainoastaan kaksi iltaa viikossa vapaana, muut ovat varattuina harrastuksille ym.

-Liikaa ohariostajia, mulla on muutakin tekemistä kuin istua kotona passissa ja odottaa, koska arvon ostaja suostuu tulemaan, vaikka kuinka olisi sopinut ajan, koska tulee.

-Postiennakkokin kävi joskus aikoja sitten, mutta parin lunastamattoman paketin takia, tuokaan ei enää sovi.

Vierailija
27/28 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tästä on maininta myynti-ilmoituksessani. Aina välillä joku kysyy, että voiko hakea, johon vastaan kohteliaasti, että se ei valitettavasti sovi. Kukaan ei ole vielä vetänyt hernettä nenäänsä, sillä johan ilmoituksessa lukee, että " vain postitse" .

Ihmetelkää pois, mutta itselläni on tähän syynä sosiaalifobia. Pidän itseni kasassa kaiket päivät ja yritän selvitä elämästä, hoitaa kaikki velvollisuudet, soittaa lapselleni ajat neuvolaan ja hammaslääkäriin ja itselleni työhaastatteluun jne... Jokainen puhelinsoitto on ponnistus. En jaksa yksinkertaisesti kerätä itselleni enempää " velvollisuuksia" , joista en pidä. Olen pahoillani, jos se loukkaa jotakin.

Vierailija
28/28 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Turhaan kitiset. Olisit tyytyväinen, että pääset romuistasi eroon ja saat niistä vielä rahaa. Katsos, myös tavaran myymisessä on oma vaivansa ja se saattaa sitoa. Ihan kuin kaupan myyjäkin joutuu vähän välillä joustamaan mukavasta olotilastaan.

Ap, kysy suoraan syytä tuohon " pakkopostitukseen" ? Älä osta, ellei suostu noutoon ja, jos saat negan, laitat takaisin. Voit mainiosti vaikka laittaa negaan, että " kysyin yksityisviestillä ennen huutoa, sopiiko nouto, mutta ei sitten käynytkään" . Vaikket kysynytkään, niin pikkuvalhe omaksi eduksi on ihan ok. Huuto. net on vaan huuto. net ja toiset ottaa sen liian vakavasti. Huijata ei toiselta saa, mutta ei tarvi alistukaan lampaaksi.

Mulla kyllä kauppa käy kuin siimaa. Tämän kuun aikana olen tienannut 400 euroa enkä ole myynyt mitään uutta taikka mitään vaatepakettia, ainoastaan meidän vanhoja tavaroita.

Ja mitä helvettiä sä menet neuvomaan ap:tä antamaan kostonegoja????!!!! Se ei ole sallittua huutiksessa, vaikka jotkut kusipäät harrastavat sitäkin. Ja tuo ei todellakaan ole mikään syy anta negaa, vaikka olisikin kysynyt ennen huudon tekoa noudosta ja vastaus olisi ollut ei. Huutaja itse sitoutuu noudattamaan myyjän ehtoja, olkoot ne sitten mitkä tahansa; kohteeseen merkityt postikulut, jotka ovat todellisuudessa pienemmät (tyyliin ilmoituksessa mainitut kulut 10 euroa ja todellisuudessa ne on 7.4 euroa), ei noutoa, ei postitusta jne.

T.32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi