Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poskipuna levitetään luonnollisen näköisesti?

Vierailija
15.01.2007 |

Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- osta ensin sinulle sopivaa väriä vaikka myyjän opastuksella sekä hyvä sivellin

- ota väriä siveltimeen ja ravistele liiat värit pois

- aloita levitys ohimosta päin kohti nenää, tämä siksi että liiat värit jäävät mieluummin sinne hiusrajan lähettyville kuin poskipään kohdalle (opittu Bellasta:))

- laita väriä mieluiten liian vähän kuin liikaa, tarkista poskipunan sävy ja määrä luonnon valossa

- oikea poskipunan kohta on posken korkeimmalla kohdalla, ei siis sen alla kuten moni luulee

Vierailija
2/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ennen laittanut poskipunaa poskiluun alapuolelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni joku vuosikausia vanha halppis-sivellin jota en ole koskaan edes pessyt... harvakseltaan kun poskipunaa käytän edes...

Vierailija
4/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4; oman kokemukseni mukaan laadukkaammilla siveltimillä väri levittyy paremmin. Minullakin joitakin halpissiveltimiä sekä yksi kunnon sivellin ja eron huomaa.

2

Vierailija
5/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen aina tehnyt, ja voin sanoa, että käännän päitä, missä ikinä liikunkaan!

Vierailija
6/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä viimeistelen poskipunan levityksen sivelemällä poskia kevyesti sormilla. Ainakin se temppu häivyttää mahdolliset liikakertymät. ;)

Vierailija
7/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaksi pistettä punaa silmänalustummentumien alapuolelle. Laita kolmas kolmion kärjeksi 3 cm alemmas. Levitä pisteitä kohti toisiaan. Tällä tavalla saat aidon näköiset Suomessa ulkoilevan naisen Couperosa-punaposket.

Vierailija
8/8 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin hiukan puuteria, sitten poskipunaa ja sitten kevyesti nipataan sutin varteen, että ylimääräiset putoaa, siten ei tule mitään kasoja, vaan väri levittyy tasaisesti.

Ja oikean paikan olikin jo joku kertonut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän