Miten poskipuna levitetään luonnollisen näköisesti?
Kommentit (8)
Olin aina ennen laittanut poskipunaa poskiluun alapuolelle..
Itselläni joku vuosikausia vanha halppis-sivellin jota en ole koskaan edes pessyt... harvakseltaan kun poskipunaa käytän edes...
Nro 4; oman kokemukseni mukaan laadukkaammilla siveltimillä väri levittyy paremmin. Minullakin joitakin halpissiveltimiä sekä yksi kunnon sivellin ja eron huomaa.
2
Niin olen aina tehnyt, ja voin sanoa, että käännän päitä, missä ikinä liikunkaan!
minä viimeistelen poskipunan levityksen sivelemällä poskia kevyesti sormilla. Ainakin se temppu häivyttää mahdolliset liikakertymät. ;)
Laita kaksi pistettä punaa silmänalustummentumien alapuolelle. Laita kolmas kolmion kärjeksi 3 cm alemmas. Levitä pisteitä kohti toisiaan. Tällä tavalla saat aidon näköiset Suomessa ulkoilevan naisen Couperosa-punaposket.
ensin hiukan puuteria, sitten poskipunaa ja sitten kevyesti nipataan sutin varteen, että ylimääräiset putoaa, siten ei tule mitään kasoja, vaan väri levittyy tasaisesti.
Ja oikean paikan olikin jo joku kertonut!
- osta ensin sinulle sopivaa väriä vaikka myyjän opastuksella sekä hyvä sivellin
- ota väriä siveltimeen ja ravistele liiat värit pois
- aloita levitys ohimosta päin kohti nenää, tämä siksi että liiat värit jäävät mieluummin sinne hiusrajan lähettyville kuin poskipään kohdalle (opittu Bellasta:))
- laita väriä mieluiten liian vähän kuin liikaa, tarkista poskipunan sävy ja määrä luonnon valossa
- oikea poskipunan kohta on posken korkeimmalla kohdalla, ei siis sen alla kuten moni luulee