Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies on laittanut profiiliinsa ettei halua mitään vakavaa mutta oli itse se joka kirjoitti mulle ensin

Vierailija
03.06.2024 |

ja ensin ajattelin että jaa mikähän hiippari tämäkin on, mutta että katson nyt kun se oli sentään lukenut mun profiilin ja viittasi siihen mutta tosin vähän ylimielisesti... No, siis ollaan vaihdeltu viestejä ja nyt se tuntuu oikein tosissaan tykästyneen/hullaantuneen kun kirjoittaa usein ja pitkästi ja innostuu kaikesta mistä minä sanon tykkääväni. Siis olin vaikka kehunut jotain ruokaa maistaneeni niin sekin sitten heti oli kokeillut jne. Niin tämäkö ei halua mitään vakavaa?

Sen verran välimatkaa että tapaaminen täytyisi sopia erikseen eikä ole nyt lähiaikoina tapahtumassa mutta on kyllä katsellut jo tämän mun kotipaikan nähtävyyksiäkin :D

Että mitäs nyt tämä sitten on?

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on itsepetoksen alku. Hän ei halua mitään vakavaa, ja sinä yrität vääntää asian niin, että hän muka haluaisi.

Vierailija
2/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua mitään vakavaa, vaan helppoa. Roikuin itse 2.5v tuollaisessa suhteessa, älä tee samaa virhettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä uskotella itsellesi mitä haluat, mutta älä sitten ainakaan miestä syytä, jos kaikki päättyy itkuun ja pettymykseen.

Vierailija
4/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itsepetoksen alku. Hän ei halua mitään vakavaa, ja sinä yrität vääntää asian niin, että hän muka haluaisi.

Eikun mä just vastailen vähän sinne päin enkä tosiaan ota tätä ihmistä vakavasti mutta hän on selvästikin alkanut suhtautumaan niin itse...

Vierailija
5/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei halua mitään vakavaa, vaan helppoa. Roikuin itse 2.5v tuollaisessa suhteessa, älä tee samaa virhettä

Mut nyt hän joutuu roikkumaan minussa kun haluaa kuitenkin ylläpitää tätä tuttavuutta? Ja tosiaan ihan päivittäin haluaa viestitellä, mulla taas on välipäiviäkin.

Vierailija
6/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun mä just vastailen vähän sinne päin enkä tosiaan ota tätä ihmistä vakavasti mutta hän on selvästikin alkanut suhtautumaan niin itse...

Olet jo syvällä itsepetoksessa, ap.

Vierailija
7/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin toista voi kehua, vaikka mitään vakavaa ei haluakaan. Oikeastaan näin pelurit juuri toimivat. Imartelevat ja kehuvat naisen maasta taivaisiin. Kun on seksiä saatu, poistuvat. 

Vierailija
8/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut nyt hän joutuu roikkumaan minussa kun haluaa kuitenkin ylläpitää tätä tuttavuutta? Ja tosiaan ihan päivittäin haluaa viestitellä, mulla taas on välipäiviäkin.

Kyllä

Vierailija
9/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi haluaa tutustua ja tavata, mutta ei mitään sen vakavampaa suhdetta. 

Vierailija
10/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tietenkin toista voi kehua, vaikka mitään vakavaa ei haluakaan. Oikeastaan näin pelurit juuri toimivat. Imartelevat ja kehuvat naisen maasta taivaisiin. Kun on seksiä saatu, poistuvat. 

Ei hän varsinaisesti kehu minua mutta innostuu niistä asioista joista kerron. Ulkonäöstäni ei ole sanonut sanaakaan

Vierailija
11/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa ei-vakavaa seuraa, kuten on kirjoittanut. Sillä ei ole merkitystä kuka ottaa yhteyttä ensin.

Vierailija
12/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lovebombaa sinua, saa sinut hullaantumaan itseensä jotta annat sille pil lua, muutaman kuukauden päästä se kyllästyy ja jättää ja sanoo että Mähän sanoin etten halua mitään vakavaa. Kokenut kehäkettu. Jos olet realisti niin onko (laadukkailla) miehillä yleensä ennenkään ollut taipumus ihastua sinuun syvästi ja haluamaan kanssasi pitkää parisuhdetta? 

Vierailija
13/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu, kun haluaa seksiä. Mies tekee myös yleensä aloitteen, kun haluaa seksiä. Eikä kukaan rakastu toiseen pelkän viestittelyn kautta. 

Vierailija
14/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella? Eihän tuo hänen puoleltaan miltään vakavalta kuulosta. Kiinnostuneelta kyllä vaikuttaa, mutta se ei tarkoita mitään vakavaa, voi kaivata vaan paneskelua silloin tällöin. 

Vierailija
15/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa panna ja mennä. 

Vierailija
16/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lovebombaa sinua, saa sinut hullaantumaan itseensä jotta annat sille pil lua, muutaman kuukauden päästä se kyllästyy ja jättää ja sanoo että Mähän sanoin etten halua mitään vakavaa. Kokenut kehäkettu. Jos olet realisti niin onko (laadukkailla) miehillä yleensä ennenkään ollut taipumus ihastua sinuun syvästi ja haluamaan kanssasi pitkää parisuhdetta? 

Kyllä se lähempääkin olisi vastaavan löytänyt ettei tarvitsisi näin kauaa ylläpitää yhteydenpitoa? Sanotaan esim että minä asun Kuopiossa ja hän Turussa tai vastaavaa. Ei sitä noin vaan kesken oman arjen lähdetä näin kauas vain naisiin.

Vierailija
17/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa panna ja mennä. 

Tosiaan välimatkaa on useampi 100 km kuitenkin?

Vierailija
18/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se välimatka ole este kun tietää että et sitten jää nurkkiin roikkumaan. Been there

Vierailija
19/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi naiiviutta, oi tyhmyyttä. Jos itse haluat jotain vakavampaa, suosittelen keskustelemaan sellaisten ihmisten kanssa. Jos kepeä seksi riittää, anna mennä. 

Vierailija
20/160 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se välimatka ole este kun tietää että et sitten jää nurkkiin roikkumaan. Been there

En kyllä ymmärrä miksi kukaan lähtisi tällaiseen vaivannäköön pelkän panon takia?