Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vankilassa olevalla vanhemmalla tapaamisoikeutta?

Vierailija
03.06.2024 |

Lapsen toinen vanhempi on vankilassa sellaisista asioista mistä seuraa pitkä tuomio. Periaatteessa tiedän että tapaamisoikeushanbei varsinaisesti ole vanhemman oikeus tavata lasta vaan lapsen oikeus tavata vanhempaa. Mutta voiko joku taho katsoa että tapaamiset olisi lapsen etu? Lapsi itse ei halua tavata vanhempaa vaikka onkin vielä aika pieni.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan järjestetä. Tapaamisoikeus on lapsen oikeus ei velvollisuus ja lasta kuullaan asiassa. t: sossu

Nuori ei voi päättää niin isosta asiasta joten sosiaalitoimi päättää.

Älä lässytä paskaa.

Vierailija
62/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus siitä että vankilasta päin painostetaan tapaamisiin. Niin kutsuttu biologinen isä tappoi vaimonsa ja pikkusisarukseni kun olin yläasteella. Jonkin ajan kuluttua sosiaalipuolelta alettiin painostaa minua tapaamisiin, koska vankilassa oleva kuulemma niin haluaisi tapaamisia. Heidän mukaansa vanhemman ja lapsen välinen suhde on tärkeä joka tapauksessa. En tavannut.

Missä helvetissä niiden sossujen aivotoiminta on ja terve järki? Vanhempi tappaa oman lapsensa, se isän ja pikkusisaruksesi suhde ei sitten vissiin ollut niin tärkeä suhde? Murhaaja-hullun pitäisi päästä yhteyttä pitämään (ehkä taka-ajatuksena psykopaatilla että pääsisi tappamaan toisenkin lapsensa?) Jessus mitä uskomattoman sinisilmäistä lässytystä sossuilta. 

Voi jeesus.... Kaikkea hyvää sulle elämässä, olen pahoillani menetyksestä

Biologinen isä ei aina ole oma isä. Oma isä on se jonka lapsi tuntee isäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väitti että alle 18v lapsi ei pääsisi tapaamaan vanhempaa vankilaan? Olen käynyt lapsena tapaamassa omaa vanhempani vankilassa. Riippuu tapaamisesta millainen se tapaaminen on.

Vierailija
64/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sitten tunnen naapurin Jarmon isäkseni

Vierailija
65/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syyllistä yhtään ketään muuta kuin tekijää. Miksi asioita pitää tahallaan muotoilla ja tulkita siten, että se saadaan näyttämään siltä kuin olisin jotenkin tekijän lasta tai hänen kumppanin syyllistämässä?

Vierailija
66/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
67/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu kusee

Vierailija
68/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasun sossu tässä. Ei ole lapsen etu käydä vankilassa. Etenkään pientä lasta en sinne laittaisi.

Ei lapset välitä sellaisista vaan omasta huoltajasta. Olette raukkamaisia aikuisia.

Vierailija
69/69 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vangithan ovat tosiaan kuvitelleet, että heillä on sekä tapaamis- että tappamisoikeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän