Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOOGA tmv. kuvia netistä, joiden avulla " venytellä" ! OV

Vierailija
28.01.2007 |

Tajusin että olen todella kankea, PAKKO alkaa voimistelemaan...! Jooga kiinostaisi, en vielä kehtaa mihinkään ryhmään mennä, eikä oikeastaan ole nyt vähään aikaan aikaakaan sellaiseen...

Mutta ajattelin että alan kotosalla hiukan venyttelemään, olisiko netissä jotakin sivustoa joiden avulla pääsisi alkuun...? Tai osaisitteko suositella jotakin kirjaa?

Kiitos:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. kotivinkki. fi/asp/system/empty. asp?P=802&VID=default&SID=250117596079208&S=0&C=21931

Vierailija
2/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka videogooglesta haulla yoga tms. Pilatesta ainakin löytyy paljon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Pilates oikein on...? Joskus olen jostakin lehdestä siitä lukenut, ja siinä sitä kehuttiin kovasti. Olisiko sen harrastamiseen meneminen " helpompaa" kun joogaan...?

ap

Vierailija
4/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuta hathajoogaa. Itse olen tosi huono liikunnassa, nro oli joskus jopa 6 koulussa. Mutta siellä se ei mitään haittaa, jokainen tekee liikkeet siten kun itsellä onnistuu, ja mieluiten silmät kiinni. Joka liikkeen välillä rentoudutaan. Ei ole vaikeaa, ja kaikenikäisiä ja kokoisia on ryhmässä. Hartiavaivat helpottivat selvästi, ja joulutauon aikana tulivat takaisin.

Kuntosaleilla on usein vaativampaa astanga-joogaa, kannattaa kysyä minkälaista on, ennenkuin menee.

Ostin anttilasta cd-romin joga for dummies, se on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän