DNA mennyt nurin,ei toimi kotisivut eikä liittymät
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tekniikka on luonteeltaan sellaista, että vikoja tulee joskus ja sille ei voi mitään. Silti aina kun tätä tapahtuu, idiootit alkavat vouhkaamaan että yhtiö X on ihan paska, yhtiö Y on perseestä ja niin edelleen.
Sitä kutsutaan maailmaksi ja elämme siinä.
Totta, mutta sitä ei voi kiistää etteikö DNA olisi paska. AINA.
Vierailija kirjoitti:
Kyykkäsi kunnolla. Lisäksi kun on vielä mobiiliavain niin ei päässyt oikein minnekään. Luulin myös että puhelin meni rikki. Ja tämä kesti vain jonkun aikaa mutta entäpä jos tällainen vika pitkittyisi...
Siksi minulla on parissa eri pankissa tilit ja niihin avainlukulistat. Kännykkäliittymiä on parille eri operaattorille eli jos edes toisen netti toimii, voin käyttää pankkipalveluita. Lisäksi minulla on aina käteistä, jos kaikki operaattorit ja internet kyykkäävät yhtä aikaa.
Viikkoksi on ruokaa kaapeissa ja pakkasessa, jos ruokakaupatkaan eivät olisi auki.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on dna netti laajakaista ja toiminut netti koko ajan hyvin.
Ongelmat olikin mobiiliyhteyksissä ei normaalissa laajakaistassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykkäsi kunnolla. Lisäksi kun on vielä mobiiliavain niin ei päässyt oikein minnekään. Luulin myös että puhelin meni rikki. Ja tämä kesti vain jonkun aikaa mutta entäpä jos tällainen vika pitkittyisi...
Siksi minulla on parissa eri pankissa tilit ja niihin avainlukulistat. Kännykkäliittymiä on parille eri operaattorille eli jos edes toisen netti toimii, voin käyttää pankkipalveluita. Lisäksi minulla on aina käteistä, jos kaikki operaattorit ja internet kyykkäävät yhtä aikaa.
Viikkoksi on ruokaa kaapeissa ja pakkasessa, jos ruokakaupatkaan eivät olisi auki.
Joo, kotinetti on Telian mutta kun se mobiiliavain vahvistetaan puhelimesta jossa on DNA liittymä. Tuli aika tenkkapoo hetkeksi kun avainlukulistaa en ole käyttänyt pariin vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
DNA on alkanut estämään käyttäjät jotka syyllistyvät tietoliikenne häirintään. 😘
Kuulin luotettavalta taholta että ongelmia oli vain niissä liittymissä joissa käyttäjä vierailee jatkuvasti aikuisviihdevideosivuilla.
Kyllä kyykkäsi kunnolla kaikki DNA-yhteydet. Ketutti eniten, ettei tietoa 'häiriötilanteesta' tms. nähnyt sitten mistään puhelimen alettua toimimaan. :/ Kehnosti hoituvat asiat siellä!
Kaikki tekniikka on luonteeltaan sellaista, että vikoja tulee joskus ja sille ei voi mitään. Silti aina kun tätä tapahtuu, idiootit alkavat vouhkaamaan että yhtiö X on ihan paska, yhtiö Y on perseestä ja niin edelleen.
Sitä kutsutaan maailmaksi ja elämme siinä.