Mistä näistä pahoittaisit mielesi, vai pahoitanko turhaan?
Mistä näistä pahoittaisitte mielenne, jos mies sanoisi tämän teille vajaan vuoden tuttavuuden jälkeen? Mietin siis, olenko vain liian epävarma itsestäni, vai onko minulla "oikeus" tuntea pahaa mieltä seuraavista asioista, joita mies on minulle sanonut. Olen 50 vuotias, mies 58.
Tuntuu, etten millään pääse näistä yli. Ehkä pitäisi?
Sanottu:
Olet vanhin nainen, jota olen koskaan pannut.
Kun aloin olla kanssasi, vanhenin 20 vuotta.
Sulla on ryppyjä tässä/tässä (näyttää), mutta eivät ne haittaa, kun rakastan sinua niin paljon.
Sulla on hiukset harventuneet. Kasvata pitkät hiukset.
Me ollaan molemmat tällaisia lihavia (mies todella ylipainoinen, itsellä lievä ylipaino)
Miksi et laihduta 20 kg? (kun puhuin, että voisin yrittää vähitellen laihduttaa vajaat 10 kg)
Kaikki eksäni ovat olleet aika rimpuloita
Sulla on tuollainen perunanenä
Sinulla on silmäpussit
Sulla on vanhan näköiset kädet, ihanat
Ja mitä kaunista hän on sanonut minulle?
Joskus:
Olet kaunis
Sinulla on kaunis hymy
Hyvät hampaat
Siinä kaikki. Ennen tätä suhdetta pidin ulkonäöstäni. Nyt näen vain vikani. Muuten on kyllä hellyyttä jne. mutta mies on töksäyttelijä. En saa näitä mielestäni.
Kommentit (46)
Mun mielestä mies ei ole sinut itsensä kanssa js haluaa pahoittaa sun mieltä. Mä en katsoisi tuollaista miestä yhtään.
Miehellä selvästi asperger tai muu autismikirjon häiriö. Nehän sanoo aina suoraan mitä aattelee, suodatin siis puuttuu. Onko hänellä edes ollut pitempiaikaisia suhteita?
Kiitos kommenteista, ne antoivat vahvistusta siitä, että eihän tuo ok ole. Itselleni ei tulisi mieleen eritellä miehen "vikoja" ääneen, enkä oikeastaan niitä edes huomannut, tai ajatellut.
Kurjaa on tuo yhden kommentoijan ajatus, että tuollaisiahan mies sitten minussa huomioi, eli on ainakin rehellinen. Jotenkin olin kuvitellut, että hän näkisi hyvää, ei vain ikääntymisen merkkejä.
AP
Mikko känsälä pahoitti mielensä kun mä sanoin että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Pahoittaisin mieleni kaikista nousta, oli ne sitten sanottu vitsinä tai ei. Miten tuollaista joi edes sanoa vitsinä kun siinähän on totuus takana?
JUOKSE JO!!!
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃