Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, onko kellään ollut käytössä Furesis lääkettä?

Vierailija
13.02.2011 |

Otin kokeeksi siskoltani 40mg furesis tabletin, koska halusin nesteet kiertoon. Otin sen klo 10 ja 12.30 oli nesteitä lähtenyt jo 600 gramman edestä. Tunti siitä 1,4 kg.

Huimaa aikalailla :/. Sisko vakuutteli ettei ole vaarallista, mutta tää olo on aika karsea. Osaako kukaan sanoa kauan tätä kestää? Sisko käyttänyt vajaatoiminnan vuoksi lääkettä jo pitkään 2xvrk joten ei osannut sanoa.

Ja ei, en ota enää toisten lääkkeitä!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteenpoistolääkkeiden käyttö vaikuttaa verenpaineeseen.

Joten ei pidä itse ruveta itseään lääkitsemään. Vain lääkärin määräämillä ohjeilla lääkkeitä käytetään.

Vierailija
42/43 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri filippiineillä ja sain jatkuvaan seisokkiin furesista ja seisokki senkun pahenee,joudun taas ottamaan kadulta naisen kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota toisen lääkettä. Juttele lääkärisi kanssa turvotuksesta ja kysy Fureisia itsellesi. Se EI ole laihdutuslääke. Mutta jos esim jalkasi turpoavat hirvittävästi niin, kuin minulla, tai kasvot, silmät ja sillain, niin on parempi ottaa jos pidempään turvotus  kestää esim yli viikon, ei keräänny tromboosia jalkaan. Furesis auttaa, ainakin minulle, mutta tabletit pitää ottaa säännöllisesti ja aluksi saattaa tulla jotain pikku oreita, pikku huippausta, sydämentykytystä ja vessassa juoksua tosi paljon. Joten on parempi, ainakin minun aikatauluni mukaan, ottaa puolenpäivän aikaan tuntia enne syömistä yksi ja toinen illalla hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa, siis ennen kaupungille asioimista ja yötä vasten, niin ei tarvitse heräillä vessaan, eikä satu 'vahinkoja'. Pidempään käytettäessä, lääke asettuu kyllä hyvin. Hyvä lääke, ei tarvitse pelätä veren paineita, eikä ole turvoksissa lomien aikana, eikä kesäisin, lukuun ottamatta sellaista "normaalia" turvotusta vaikkapa kuukautisten aikana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme