MÄ kaipaan seksiä ihan hirveästi MUTTA
tilanne on hankala.
Olen ollut yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa 4 vuotta ja yhteiselomme on muuttunut seksittömäksi.. Miehellä alhainen libido, yhdynnässä ei kestä kauaa eikä kaipaa seksiä...
Rakastamme toisiamme mutta toisinaan mietin
a)erotako seksin takia ja jättää todella hyvä mies
b)jatkaako tätä unelmaelämää, kauniissa talossa ja unelmaperheen/sielunkumppanin kanssa seksittä
Kommentit (10)
Oletko puhunut hänelle? Ehkä seksuaaliterapiasta voisi olla hyötyä? Harjoittelemalla saa paljon aikaan, jos molemmat ovat valmiita tekemään osansa tilanteen parantamiseksi. Ja onhan sinulla omatkin sormet... Tykkääkö miehesi esim. katsella? Ihan ensimmäiseksi ei kannata erota, jos ei edes yritä parantaa tilannetta.
Unelmatalot vaan särähti korvaani.
Mies tykkää seksistä mutta hänellä on kuulemma suorituspaineita kun tuo seisokki ei ole kestänyt aina kauaa ja tulee tosi nopeasti.. Juu kyllähän on muitakin tapoja mutta jotenkin kun kerrat on harventuneet niin on niin vaikea aloittaa alusta.
Mies on muuten aivan ihana.
ap
teidän on korjattava miehen itsetunto. Kerro hänelle, että siinä ei ole mitään noloa, ja se on todella yleinen vaiva miesten keskuudessa, mutta siitä voi päästä eroon!
Katsokaa seksigurut-ohjelmaa. Siellä oli juuri yhdellä miehellä sama ongelma ja hän sai tilanteen hallintaansa treenauksella!
Kehota miestä ottamaan noista treeneistä selvää ja muista ekrtoa hänelle kuinka itse kamppailet tämän tilanteen kanssa ja kaipaat seksiä. Aktiivisesti harjoittelemalla ja kokeilemalla uusia juttuja asiat voivat muuttua.
Mitäs jos pyytäisit häntä vain tyydyttämään sinua käsillään ja suullaan tai leluilla? Siinä hän saisi samalla treenattua omaa seisokkiaan ja sinä saisit tyydytystä?
Vaihdanko parempaan vai pidänkö unelmataloni? Materialistista jos mikään. t: 4
sinä olet nyt hakoteillä. Ole hyvä ja mene purnaamaan muualle.
Menenkin heti tutustumaan tuohon linkkiin ja juttelen miehen kanssa illalla kun tulee töistä kotiin. Kummallakin on halu korjata asia, salaa mielessäni olen pelännyt että jos henkilökemioissa onkin jotain vikaa. Toivottavasti saamme avun. Kiitos 8 neuvoistasi
c) kompromissi.
Keksit muita tapoja tyydyttää omat halusi, vaikka miehesi avulla. Keskustele miehesi kanssa. Olisiko hän valmis " treenaamaan" libidoaan ja kestävyyttään sinun vuoksesi? Seksiterapia.
Äärimmäisenä ja viimeisimpänä keinona salainen rakastaja. Älä kuitenkaan uhraa tai jätä unelmaperhettäsi pelkästään huonon seksin vuoksi.
Ratkaisu on varmasti olemassa!