Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä kaveriani

Vierailija
02.06.2024 |

Onkohan kellään antaa mitään asiallista arviota tälläisestä tapauksesta, sillä olen itse todella hämilläni tilanteesta.

Kyseessä on siis kaverini joka on mies ja itse olen nainen.    Meiillä ei ole koskaan ollut mitään kaveruutta kummempaa, eli ei sutinaa puoleen eikä toiseen.  Mies on itse onnellisesti kihloissa ja olen hyvissä väleissä myös hänen kihlatun kanssa. 

Ongelma on nyt tässä : Kun satumme tämän kaverin kanssa samaan paikkaan niin, ettei hänen kihlattu ole mukana, niin keskustelumme on rentoa ja huumorintäytteistä kevyttä kiusoittelua, ja silloin ei ole mitään ongelmaa siinä, jos satutaan vaikka istumaan vaikka kosketusetäisyydellä toisesta, koska emme myöskään koske.    Mutta heti, kun tämä kihlattu on mukana, niin luonnollisesti istuvat aina vierekkäin, mutta tämä kaverini silloin lähes tiuskien puhuu minulle ja on silloinkin aika vähäsanainen muutenkin.    Meillä siis on paljon yhteisiä kavereita kummastakin sukupuolesta, ja siksi hämmentää, jos ollaan isolla porukalla hänen kihlattu mukaanlukien, niin miksi se tiuskiminen kohdistuu silloin vain ja ainoastaan minuun?

Ja kyllä, olen tätä häneltä kysynyt, en vaan ole saanut muuta vastausta, kuin käsien levittämisen.  Asia vaivaa todella minua, kun en kuitenkaan haluaisi vuosien kaveruutta katkaita tämän vuoksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen että miehen kihlattu on epäillyt teillä olevan jotain sutinaa (vaikkei ole)ja mies sinulle tiuskimalla koittaa todistaa hänelle ettei ole, ettei tykkää sinusta yhtään

Vierailija
2/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei haluta suhteen osapuoleksi edes kaverina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen oikeasti joutuu kysymään että mikä on ettei kaverimies halua kiehnata lähelläni ja flirttailla kuin viimeistä päivää, kun KIHLATTU on vieressä?

Jos olisin kihlattu, toivoisin ettei muulloinkaan mutta ilmeisesti sulla on yritys päällä koko ajan. Hänellä vain kun olette 

Siis, kaverisi on kihlannut toisen naisen eikä halua flirttiäsi. Tai haluaa pettää emotionaalisesti kun nainen ei ole läsnä!

Sä suostut tähän mutta et ole ymmärtänyt että sun flirttiä ei haluta kun silloin, kun oikea rakas on läsnä ettette paljastuisi. Mies nauttii tästä mutta ei todella arvosta sua kun "vosuna".

Miehet ovat sikoja. Älä kuvittele että mies on ystäväsi. 

Vierailija
4/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi tiuskijan kaveriksi. Muutoinkin naisen ja miehen kaveruus on ihan erilailla jännitteitä täynnä kuin naisten kaveruus keskenään. N&M ei ikuisesti pysty olemaan vain kavereita.

Vierailija
5/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain luumunkukat tuoksuvat

niin kuin kerran ennen?

Vierailija
6/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa (=yrittää parhaansa) kihlattunsa nähden tehdä selväksi, ettei teidän välillä ole mitään. Hänellä joko oma omatunto vaivaa (eli haluaakin sinusta jotain kaveruutta enemmän) tai sitten kihlatulla on ongelma sinun kanssa. 

Vierailija
7/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa (=yrittää parhaansa) kihlattunsa nähden tehdä selväksi, ettei teidän välillä ole mitään. Hänellä joko oma omatunto vaivaa (eli haluaakin sinusta jotain kaveruutta enemmän) tai sitten kihlatulla on ongelma sinun kanssa. 

miehellä on jotain tunteita ap:ta kohtaan, mutta ap:n ei kannata jäädä tuohon roikkumaan, koska mies käyttäytyy huonosti häntä kohtaan. Mies ja nainen vaan yksinkertaisesti ei pysty olemaan vain kavereita ikuisesti.

Vierailija
8/13 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen oikeasti joutuu kysymään että mikä on ettei kaverimies halua kiehnata lähelläni ja flirttailla kuin viimeistä päivää, kun KIHLATTU on vieressä?

Jos olisin kihlattu, toivoisin ettei muulloinkaan mutta ilmeisesti sulla on yritys päällä koko ajan. Hänellä vain kun olette 

Siis, kaverisi on kihlannut toisen naisen eikä halua flirttiäsi. Tai haluaa pettää emotionaalisesti kun nainen ei ole läsnä!

Sä suostut tähän mutta et ole ymmärtänyt että sun flirttiä ei haluta kun silloin, kun oikea rakas on läsnä ettette paljastuisi. Mies nauttii tästä mutta ei todella arvosta sua kun "vosuna".

Miehet ovat sikoja. Älä kuvittele että mies on ystäväsi. 

Eli siis mielestäsi kaveruus ja huumori = 100% flirttiä?    En tiedä, kuinka ryppyotsaista elämää itse vietät, mutta ilmeisesti et juurikaan naura, ainakaan sellaisen kaverin seurassa joka on vastakkaista sukupuolta, koska pidät sitä flirttinä?   Et myöskään osannut lukea ettei miellä ole koskaan ollut mitään sutinaa, eikä myöskään tule olemaankaan.     En myöskään tiedä, luitko edes kohdan että meillä on paljon yhteisiä kavereita sukupuolesta riippumatta?     Jos olemme isolla porukalla, niin kyllä hän edelleen nauraa ja huumorisoi seurassa olevien muidenkin naisten kanssa, vaikka se kihlattu olisi mukana. Joten et oikeastaan vastannut yhtään mihinkään muutoin kuin siihen, että taidat itse olla melko mustasukkaista sorttia. 

Vierailija
9/13 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä käyttäydyt huonosti miehen mielestä, tämähän on vain sinun kertomuksesi. Yrittää saada sinut käyttäytymään toisin.

Kihlatun seura on se tärkein, sitä sinä et tietysti voi ymmärtää.

Miksi muuten roikut hänessä, vaikka on jo selvästi osoittanut, ettei halua seuraasi. Vitsailu on eri asia muissa yhteyksissä. Ei se oikeuta sinun tunkeilusi näiden kahden seuraan, jos sitä näin ilmiselvästi ei haluta.

Vierailija
10/13 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa kunnioittaa kihlattuaan tekemällä selväksi että sinulla ja hänellä ei ole mitään sutinaa. Mainitsemasi kiusoittelu ja flirttailu ei ole hyvää käytöstä, kun hänellä on se kihlattu kuitenkin. Ei sinulta, eikä siltä mieheltä. 

Vierailija
11/13 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehellä on jotain tunteita ap:ta kohtaan, mutta ap:n ei kannata jäädä tuohon roikkumaan, koska mies käyttäytyy huonosti häntä kohtaan. Mies ja nainen vaan yksinkertaisesti ei pysty olemaan vain kavereita ikuisesti.

Ei ole mitään tunteita ap:ta kohtaan. Miehet vaan ovat seksuaalisia olentoja. Ap flirttaa ja kiusoittelee ja mies nauttii seksuaalissävytteisestä huomiosta. Muuten ap ei kiinnosta miestä pätkääkään. 

Vierailija
12/13 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei haluta suhteen osapuoleksi edes kaverina.

Olisiko se kihlattu miehestä vain mustasukkainen ja miestä saattaa tämä asia hävettää eikä kehtaa vain sanoa sitä kaverille.

Vierailija
13/13 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa se pitää sanoa? Miehet eivät halua naisia kavereiksi! Ap on niin paksukalloinen, etteivät ilmiselvät vihjeetkään uppoa ymmärrykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan