Meditaatio ja henkinen herääminen takkuaa
Olisiko teillä suositella kirjallisuutta, videoita tms?
Olen kiireinen perheenäiti, joka koki melkoisen loppullisen ahaa-elämyksen energiahoidon yhteydessä. En kuitenkaan saa kiireisessä arjessa meditaatiota toimimaan ja muutoinkin seiniä tuntuun nousevan pystyyn.
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen käskyt= Jeesuksen opetukset/ Jumalan ilmoitus. Siinä Jeesus juuri tarkoittaa että se joka seuraa Häntä, elää myös Jumalan tahdon mukaisesti. Pyhä Henki ohjaa uudestisyntynyttä parannuksen tekoon, ja eläminen Jumalan tahdon mukaisesti.
Uudestisyntyminen on se tapahtuma kun Jumala antaa uskoa ihmiselle, lahjana. Ihninen ottaa tätä lahjaa vastaan, silloin Pyhä Henki tulee " asumaan" ihmiseen.
Jeesuksen omat ovat he jotka ovat uudestisyntyneet . He ovat Jumalan lapsia.
Olet ymmärtänyt asian väärin.
Jatkan vielä, että Jeesuksen opetukset tulee opettaa mitään lisäämättä ja mitään poisjättämättä. Opetuksesi ei täytä tätä kriteeriä.
Eräs oivallus on, että kaikki on ns. henkistä, arkiset askareet jne. ovat aivan yhtä "henkistä" kuin ikä tahansa meditoiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsikää Raamatullista Jeesusta, niin saatte rauhan. Hän on Tie, Totuus ja Elämä. Kaikki muu on eksytystä, mikä johtaa pimeyteen. Jeesus on maailman Valo!
Pyytäkää sydämestänne että Jumala näyttäisi teille kuka Hän on, että saisitte vastaanottaa Jeesus elämäänne, uudestisyntyä, tulla pelastavaan uskoon.
Jeesus Kristus on ainoa Tie Taivaaseen. Joudumme kaikki viimeiselle tuomiolle, Jeesuksen omia ei tuomita, koska Jeesus kärsi rangaistuksemme Golgatan ristillä. Kukaan ei pärjää tuomiopäivänä ilman Jeesuksen tarjoamaa sovitusta, mutta se on otettava vastaan tämän maallisen elämän aikana, kuoleman jälkeen on liian myöhäistä.
Tämä maallinenkin elämä muuttuu kun Jeesus tulee elämääsi. Par
Mihin tämä oli? Jeesus ei ole Jumala. Sinä olet eksynyt ja haukut tässä toista henkilöä. Ehkä uudestisyntymisesi olikin vain illuusio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herääminen on vaikeaa, jos olet kiireinen perheenäiti. Meditaatio vaatii aikaa ja rauhaa. Buddha ei syyttä sanonut, että on parempi hypätä kuoppaan täynnä palavia hiiliä kuin mennä naimisiin.
Leijonakuninkaasta:Tunnetko jo rakkauden?
Jo kohta löydät sen
Varkain käy sen yössä sydämen
Tunne yhteinenSiis jos hän jääkin rakkauteen
Naisen kainaloonOn poikamies, tuo veikko iloinen
Ja valmis tuomioon
Walt Disney oli 33:n asteen vapaamuurari ja hänellä tuntui olevan selkeä agenda. Oletko koskaan miettinyt, miksi vaikka Aku Ankassa ei ole ainuttakaan ydinperhettä?
Millainen agenda hänellä oli?
Vierailija kirjoitti:
Eräs oivallus on, että kaikki on ns. henkistä, arkiset askareet jne. ovat aivan yhtä "henkistä" kuin ikä tahansa meditoiminen.
Pitää siis olla läsnä elämässänsä ja nauttia siitä, nauttia kaikesta mitä tekee ja olla onnellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen käskyt= Jeesuksen opetukset/ Jumalan ilmoitus. Siinä Jeesus juuri tarkoittaa että se joka seuraa Häntä, elää myös Jumalan tahdon mukaisesti. Pyhä Henki ohjaa uudestisyntynyttä parannuksen tekoon, ja eläminen Jumalan tahdon mukaisesti.
Uudestisyntyminen on se tapahtuma kun Jumala antaa uskoa ihmiselle, lahjana. Ihninen ottaa tätä lahjaa vastaan, silloin Pyhä Henki tulee " asumaan" ihmiseen.
En ole. Olen uudestisyntynyt kristitty. Uskon Raamatun Sanaan. Raamattu on Jumalan ilmoitus , ja kirjoittajat ovat olleet Pyhän Hengen johdattelemia .
Mitä olet itse ? Et ainakaan pelastavassa uskossa oleva kristitty!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää siis olla läsnä elämässänsä ja nauttia siitä, nauttia kaikesta mitä tekee ja olla onnellinen ihminen.
Siis myös kiitollinen ihminen. Liian monet elävät kiittämättömyydessä jossa ei asu rauha ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että Jeesuksen opetukset tulee opettaa mitään lisäämättä ja mitään poisjättämättä. Opetuksesi ei täytä tätä kriteeriä.
Mitä olem lisännyt tai poistanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen uudestisyntynyt kristitty. Uskon Raamatun Sanaan. Raamattu on Jumalan ilmoitus , ja kirjoittajat ovat olleet Pyhän Hengen johdattelemia .
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käyttäydy kuten rakkaus käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse ? Et ainakaan pelastavassa uskossa oleva kristitty!!<
Rakkaus ja totuus kulkevat käsi kädessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herääminen on vaikeaa, jos olet kiireinen perheenäiti. Meditaatio vaatii aikaa ja rauhaa. Buddha ei syyttä sanonut, että on parempi hypätä kuoppaan täynnä palavia hiiliä kuin mennä naimisiin.
Leijonakuninkaasta:Tunnetko jo rakkauden?
Jo kohta löydät sen
Varkain käy sen yössä sydämen
Tunne yhteinenSiis jos hän jääkin rakkauteen
Naisen kainaloonOn poikamies, tuo veikko iloinen
Ja valmis tuomioon
Walt Disney oli 33:n asteen vapaamuurari ja hänellä tuntui olevan selkeä agenda. Oletko koskaan miettinyt, miksi vaikka Aku Ankassa ei ole ainuttakaan ydinperhettä?
Millainen agenda hänellä oli?
No väestön vähennys muun muassa. Siksi hän tuolla tavalla pyrki esittämään ydinperheestä poikkeavaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse ?
Kyllä mutta et kerro totuutta etkä rakkautta.
Lainaukset ei taas toimi. Kirjoittajalle 294:
Juuri rakkaudesta kerron totuuden, että mahdollisimman moni saisi kuulla Jeesuksesta, ja pelastua . Sitten on eri asia jos ei halua uskoa, jokaisella on oikeus olla uskomatta.
1Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. 2Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. 3Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
4Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, 5ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, 6ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. 7Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
8Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi. 9Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, 10mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.
Eikä riitä kertoa rakkaudesta vaan kuuluu olla rakkaus. Rakkaus ei vihaa, herjaa eikä eriarvoista ketään. Rakkaus on pitkämielinen eikä ole ilkeä, halua tai tee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä riitä kertoa rakkaudesta vaan kuuluu olla rakkaus. Rakkaus ei vihaa, herjaa eikä eriarvoista ketään. Rakkaus on pitkämielinen eikä ole ilkeä, halua tai tee pahaa.
Rakkaus on oikeudenmukainen. Rakkaus on lempeä ja rakkaus asettaa rajat.
Vierailija kirjoitti:
1Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. 2Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. 3Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
4Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, 5ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, 6ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. 7Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
8Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy tur
Rakkaus on kertoa mitä Raamattu opettaa. Onko rakkautta johdattaa ihmisiä harhaan, eikä kertoa mitä Raamattu opettaa? Tai opettaa väärin, niin että tuntuu kivalta kuulijalle?
Se mikä olen kirjoittanut on klassista, Jumalan Sanaan, Raamatun totuuteen perustuvaa kristinuskoa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset ei taas toimi. Kirjoittajalle 294:
Juuri rakkaudesta kerron totuuden, että mahdollisimman moni saisi kuulla Jeesuksesta, ja pelastua . Sitten on eri asia jos ei halua uskoa, jokaisella on oikeus olla uskomatta.
Jeesuksesta on kuultu kyllä mutta teistä lähes kukaan ei noudata edelleenkään hänen oppejaan. Ne jotka noudattavat, tunnistavat harhaanjohtajat ja muut huijarit.