Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisiä kiinnostaa toisen bodycount?

Vierailija
02.06.2024 |

Jos joku vaikka harrastaa seksiä kerran kuukauteen niin ei se kuulosta isolta jutulta. Parisuhteessa saattaa helposti olla useita kertoja viikossa. Tai jos vaikka viettää yön toisen kanssa kerran puolessa vuodessa viimeisen 5v aikana niin eipä ole paljoa seksiä kyllä ollut.  

Vieläpä jos samat ihmiset ovat sitä mieltä että seksi kuuluu parisuhteeseen. Entä jos toisella on vaikka 14vuoden aikana ollut 8parisuhdetta ja täten bodycount 8. 

itsellä bodycount on 2 ja mua ei vois vähempää kiinnostaa mikä mun kumppanin on. En vaan ymmärrä miksi ihmiset näkevät toisen likaisena jos bc on suurempi kuin tyyliin 0-3?? 

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelien yritys puolustella omaa elämäntapaansa. Jokainen elää kuin elää.

Vierailija
2/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minua miehenä ihmetyttää suuret luvut kun tosi harva nainen harrastaa kanssani seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vaan on ihan fakta, että mitä isompi se bc on, niin sitä todennäköisemmin siellä on jos jonkinlaista pöpöä ja henkistä traumaa/ongelmaa mukana. 

Vierailija
5/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body count on tärkeä lähinnä sarjamurhaajalle. 

Vierailija
6/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelien yritys puolustella omaa elämäntapaansa. Jokainen elää kuin elää.

Ihmiset elävät yhteisöissä toistensa kanssa. 

Vierailija
7/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kertoo kyvyttömyydestä sitoutua. Ts. persoonan epävakaudesta.

Vierailija
8/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei incel ole elämäntapa, oi vasemman jalan saapas.

Vierailija
9/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5572756/mika-bodycountisi-alle-30-v-nai…

Onhan se nyt hieman outoa, että nuorilla naisilla on tosi monella yli 100 bc ja silti sanotaan, että nuoriso ei harrasta seksiä :D

Vierailija
10/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👧🏻Lorton puolustukseksi aika heikko aloitus. 

Vierailija
11/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas kummallista. Itsellä luku on vähän toisella kymmenellä ja minulla on takanani 3 pitkää parisuhdetta (7 vuotta, 6 vuotta ja viimeisin 15 vuotta tähä asti). Olen 57-vuotias mies.

Vierailija
12/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas kummallista. Itsellä luku on vähän toisella kymmenellä ja minulla on takanani 3 pitkää parisuhdetta (7 vuotta, 6 vuotta ja viimeisin 15 vuotta tähä asti). Olen 57-vuotias mies.

Niinpä, parisuhteita takana. Tätä juuri tarkoitin. Kaikki eivät pysty sitoutumaan. 

Vierailija
13/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ihan halusta olla sitoutumatta, kun nykyään naisetkin kilpailee kenelle kertyy eniten kaatoja.

Vierailija
14/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, parisuhteita takana. Tätä juuri tarkoitin. Kaikki eivät pysty sitoutumaan. 

Mitä hemmettiä? Olenhan minä ollut sitoutuneena parisuhteeseen yhteensä 28 vuoden ajan. Ensimmäinen suhde muuten päättyi kumppanin pettämiseen, eli miten se minun sitoutumiskykyyni vaikuttaa? Ja viimeisin suhde jatkuu edelleen. Sitoutumiskyky ei myöskään tarkoita sitä, että pitäisi olla halukas sitoutumaan kaikkien kanssa.

Vierailija
15/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ihan halusta olla sitoutumatta, kun nykyään naisetkin kilpailee kenelle kertyy eniten kaatoja.

Hassua kun ei ainakaan omissa tuttavapiireissä mitään kilpailuja ole että päästäkö keksit tuon jutun :D 

Vierailija
16/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun ei ainakaan omissa tuttavapiireissä mitään kilpailuja ole että päästäkö keksit tuon jutun :D 

Jos yhtään somea seuraat, niin body count on asia, jolla leveillään.

Vierailija
17/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä? Olenhan minä ollut sitoutuneena parisuhteeseen yhteensä 28 vuoden ajan. Ensimmäinen suhde muuten päättyi kumppanin pettämiseen, eli miten se minun sitoutumiskykyyni vaikuttaa? Ja viimeisin suhde jatkuu edelleen. Sitoutumiskyky ei myöskään tarkoita sitä, että pitäisi olla halukas sitoutumaan kaikkien kanssa.

Älä välitä tuosta. Yrittää vaan triggeröidä sua. 

t. Kolme pitkää parisuhdetta, yhteensä 23 v ja viimeisimmän kanssa jatkuu edelleen. Seksikumppaneita 23 ja nelikymppinen olen. 

Vierailija
18/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vaan on ihan fakta, että mitä isompi se bc on, niin sitä todennäköisemmin siellä on jos jonkinlaista pöpöä ja henkistä traumaa/ongelmaa mukana. 

Noista pöpöistä, niin nuoret voi olla aika huoletta siinä mielessä, kun ovat saaneet lapsena HPV-rokotteen kohdunkaulansyöpää vastaan. Tietty kaikki muu tarttuu yhtä lailla.

Vierailija
19/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa bodycount. Incel tai triggeröidä ?

En osaa enää suomea !

Vierailija
20/75 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Ketään randoa eivät kiinnosta sinun asiasi, ei edes kysymys, että oletko joskus saanut vai et. Seuraavaa seksikumppaniasi asia saakin kiinnostaa, koska jokaisen velvollisuus on huolehtia omasta seksuaaliterveydestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän