SILIKONEISTA!
Kuulemma räjähdysmäisesti kasvanut silikonirintojen ottaminen...
Olisi kysymyksiä...
Miten imettäminen ja raskaudet sujuu silikoneilla?
Tarvitseeko rintoja uusia 5-10v välein? Sehän tarkoittaa, että rinnan alla on 20-30 v päästä hirveä arpikudos?
Kommentit (9)
miten noin yleensä, sitten kun ne on niin tarviiko niitä vaihtaa vai onko ne aina ja ikuisesti?
Jos laitat ne ennen raskautta tarvitset todennäköisesti kohotus leikkauksen imetyksen loputtua. Kannattaa laittaa kun lapsiluku on täynnä. Olen itse ollut erittäin tyytyväinen.
Joo noin sen järkeilinkin. Voitko kertoa missä itse otit ne? Eli tuo on siis täyttä legendaa että pitäisi uusia 5v välein?
ap kiittää
http: //www. silikonitieto. net/artikkeli. phtml?ID=12
Asun ulkomailla ja laitoin ne täällä. Nykyään käytetään uusia silikoneja amerikasta joitten ei pitäsi koteloitua ja niitä ei tarvitse vaihtaa. Ovat tietenkin kalliimpia kuin vanhat. saatavilla on pisaran mallisia ja pyöreitä. En kyllä suosittele tekemään hommaa halvalla tallinassa, monilla pikkujulkkiksilla on suomessa tosi huonosti laitetut rinnat.
Hintaa yleensä siinä 5000 euron kieppeillä. Eikä tosiaan tarvitse vaihtaa 5 v välein jos ei halua.
24v , ja itsetuntoa vievät nämä roikkuvat ryppyiset lätkät :(, 50v äidillänikin on ns. paremmat tissit kuin minulla!! :(
kyselen josko joku vielä osaisi ja jaksaisi vastailla..
Ainoa miinus on että tottakai rinnat kasvaa raskauden ja imetyksen kanssa ja palautuminen on sit sitä samaa luokkaa kuin ilman silikoneja. Uusinta leikkauksia ei enää tarvita siis silkoneja ei tarvitse vaihtaa.