Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se aika kuukaudesta

Vierailija
01.06.2024 |

Oviksen aikaan olen niin kiihottuneessa tilassa ja pidän kaikkea seksikkäänä. Jopa random vanhempi mieskin on silmissäni todella viehättävä. Pukeudun paljastavammin ja nautin huomiosta. Flirttailen estotta ym. Posket punoittaa ja huudan kosketusta. Aika erikoista kun muina aikoina en ole tällainen, näin sensuellina. Millaisia naiset te olette oviksen aikaan? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millaisia muutoksia voit havaita vulvassasi ovulaation aikana?

Vierailija
2/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosteahan se on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosteahan se on. Ap

Se on lähinnä vagina, se - mutta onko ns. ulkosynnyttimissä eli labian alueella havaittavissa eroa ovispäivinä?

Vierailija
4/10 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo halukkaampi olo silloin, eikä tarvii montaa ajatusta olla että paikat on ihan märät. 🌊💦 Olo on itsevarmempi myös silloin 🙂

Vierailija
5/10 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kuukautisten aikaan? Toiset ystäväni himoitsevat miehiä myös silloin, mutta minä en sitten yhtään, joten jos mies haluaa seksiä niin se on sitten suihinotto, sillä en tod. halua mitään sisääni "alakertaan".

Ps. ja mieshän on tietysti tämän oppinut, joten meillä on sitten kerran kuussa ns. suihinotto viikko 🤔

Vierailija
6/10 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako iikkoa ennen vuotoa on sulla ovikset

7/10 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kuukautisten aikaan? Toiset ystäväni himoitsevat miehiä myös silloin, mutta minä en sitten yhtään, joten jos mies haluaa seksiä niin se on sitten suihinotto, sillä en tod. halua mitään sisääni "alakertaan".

Ps. ja mieshän on tietysti tämän oppinut, joten meillä on sitten kerran kuussa ns. suihinotto viikko 🤔

Miehenä en ole huomannut kovin olennaista eroa. Nainen on ehkä hiukan turvonneempi, maku on hieman voimakkaampi, mutta ei mitään sen kummemmpaa. Naiset saattavat olla tässä  hyvin erilaisia, mutta itselleni ei ole tullut mitää epämiellyttävää vastaan.

Vierailija
8/10 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole huomannut kovin olennaista eroa. Nainen on ehkä hiukan turvonneempi, maku on hieman voimakkaampi, mutta ei mitään sen kummemmpaa. Naiset saattavat olla tässä  hyvin erilaisia, mutta itselleni ei ole tullut mitää epämiellyttävää vastaan.

Eli siis vaimosi antaa naida kuukautisten aikaan? Ei meillä kyllä, eikä kyllä ota suihinkaan. On helkkarin kärttyisä ja pieksisi varmaan harjalla, jos ehdottaisin naintia. Ihmekkös raamatussa (vanha testamentti), kehoitetaan naisia vetäytymään luolaan kun alkaa verta valumaan haarovälistä.

Vierailija
9/10 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis vaimosi antaa naida kuukautisten aikaan? Ei meillä kyllä, eikä kyllä ota suihinkaan. On helkkarin kärttyisä ja pieksisi varmaan harjalla, jos ehdottaisin naintia. Ihmekkös

Toinen puhuneet ovulaatiosta toinen menkoista. 

Vierailija
10/10 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä, ja mä olen jo 47v. Milloin tää loppuu? Kyllä täällä on ns hetivalmis-kiuas. Huomaa muuten kyllä miehistä, että jotain spessua sitä ympärilleen viestittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi