Missä ne koko Suomen ukkoset ovat?
Helsingissä ei ole satanut pisaraakaan, eikä mitään luvattuja ukkosia ole näkynyt mailla halmeilla. Aurinko paistanut koko päivän. Muistin juuri, että viime kesänäkin luvattiin rankkasadetta ja ukkosta vähän väliä, eikä sitä ikinä tullut. Tänä kesänä tämä on jo toinen ennustus, että juu aivan varmasti on rankkasade Hkissä. Veikkaan että joskus syyskuussa osuu oikeaan noilla meteorologeilla.
Kommentit (32)
Olivat päällä. Yli 12000 maasalamaa tänään. Se että teidän kortteliin ei satanut ei ole tärkeää. Maa on paljon isompi kuin mitä näet ikkunastasi.
Ukkonen on tavallisimpia nimiä mm. seuraavilla paikkakunnilla:
Mikkeli (168 henkeä)
Hirvensalmi (60)
Nakkila (28)
Ruovesi (22)
Pirkanmaalla oli ja uutta pukkaa.
Sateet olleet toukokuussa tosi paikallisia.
Porissa jyrähti vähän päivällä, mutta niitä sääennusteen sateita ei ole näkynyt. Olisi ihanaa, jos sataisi 🌧
Paukutti ja välkkyi koko iltapäivän. Vettä satoi ehkä 7 tippaa, ei kastellut edes terassin rappusia. Näin Kangasalla.
Raisiossa,Turun lähellä oli ukkosta ja salamointia päivällä. Sais tulla lisää vaan!
Vierailija kirjoitti:
Katoin sadetutkakarttaa, niin sateet menee taas ohi Hgin. :(
Mihin Hesa vettä tarvitsee? Eihän siellä kasva mitään hyödyllistä kumminkaan.
Missä, missä, missä.... Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin sadetutkakarttaa, niin sateet menee taas ohi Hgin. :(
Mihin Hesa vettä tarvitsee? Eihän siellä kasva mitään hyödyllistä kumminkaan.
Sais ainakin noi siitepölyt kyytiä.
Täällä seinäjoella rytisi ja satoi monta tuntia. Melkonen keli oli. Nyt ihanan viileää.
Vierailija kirjoitti:
Missä, missä, missä.... Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä.
Tätä olen itse pohtinut useamman vuoden itsekkin.
Ei pisaraakaan vettä. Ei tuulta. Iltapäivällä olin kuulevinani kaukaa ukkosen jylyä ja näinkin tummaa pilveä kaempana. Mutta saattoi se olla rekkakin...
Täällä. Rytisi koko illan.