Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilaaksi valmistunut tyttäreni lähti nyt sitten illanviettoon kavereidensa kanssa!

Vierailija
01.06.2024 |

Tyttären ylioppilasjuhlat päättyivät noin pari tuntia sitten, kun viimeiset vieraat lähtivät. Sen jälkeen tytär sitten meni vaihtamaan juhlamekkonsa bilemekkoon ja biletoppiin ja päätti lähteä kavereidensa kanssa kaupungille!

En tykkää yhtään! EN TYKKÄÄ YHTÄÄN! Tällainen päättäjäisilta ei todellakaan ole nuoren paikka kaupungilla! Olkoonkin täysi-ikäinen, nuoresta on silti vielä kyse! Monesti joukossa tyhmyys tiivistyy ja tällaisena iltana siellä on muutenkin kaiken maailman muita tyhmyreitä ja hulluja liikkeellä! Olen yrittänyt soittaa tyttärelleni, muttei vastaa! Tajuatteko ollenkaan, kuinka huolissani olen? Pitääkö tässä oikeasti lähteä kaupungilta etsimään tytärtäni ja tuomaan hänet sieltä kotiin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Go-zonen sakki on myös metsällä.

Vierailija
22/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotas, minä koetan keksiä vakiokliseet - tytär saa mustaa munaa  edestä, takaa ja olan takaa. Ja haluaa sitä, ei ole nyt kyse mistään ríkasteluísța.

Viinaakin saattaa ottaa voimaantuneesti kuin ex-pääministeri.

Onko Marin pakko ottaa aina esille, kun jostain bilettämisestä tai juomisesta on kyse? Hän on sentään ihan oma itsensä ja elää rohkeasti omalla tavallaan, nauttien kaikesta, ja elämänsä on sellaista, ettei ainakaan tarvitse haikailla, että mitäs jos...hyvätuloinen maisteri, ei kerjää keneltäkään mitään.

Voi kuinka moni päättäjä ja poliitikko mökillään, matkoillaan tai kotonaan ryyppää niin, ettei omaa nimeään muista, mutta salaa sen hyvin. Ei pidä olla noin sinisilmäinen. Mutta kun Sanna, aina vaan Sanna, se kaupankassa...

Persun pakkomielle ja päiväuni on Sanna Marin. Nykyhallitus persuineen ei saa muuta aikaan kuin sekasortoa. Purra valtiovarainministerinä. Huh, pahin painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla spermaiset stringit pyykkikorissa. Katso, ettei tytön veli runkkaa niihin lisää, ulilauden mukaan jotkut harrastavat sisarten ja äidin alushousujen haistelua ja runkkaamista. Veljet ja isukit :)

Vierailija
24/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocainum.

Vierailija
25/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla spermaiset stringit pyykkikorissa. Katso, ettei tytön veli runkkaa niihin lisää, ulilauden mukaan jotkut harrastavat sisarten ja äidin alushousujen haistelua ja runkkaamista. Veljet ja isukit :)

Muslimillakin on oikeus seksiin.

Vierailija
26/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää sama "Tajuatteko ollenkaan, kuinka huolissani olen?" -provoilija. Viimeksi tyttäresi oli yliopisto-opiskelija menossa opiskelijabileisiin. Joutuiko sittemmin uudelleen lukioon?

No, voihan ap:lla olla useampia tyttäriä. Tai siis provotyttäriä.

Vierailija
27/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo rynkyttävät menemään ihan suomalaisten olmien kanssa. Siellä monet kassit tänä iltana tyhjenee.

Vierailija
28/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde perään vahtimaan että pysyvät turvassa.

Vierailija
29/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo rynkyttävät menemään ihan suomalaisten olmien kanssa. Siellä monet kassit tänä iltana tyhjenee.

Hyi, ei kaikki toimi kuten te. Teillä on liian likainen mielikuvitus. Ei ton ikäiset mitään seksihurjastelua harrasta.

Vierailija
30/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on muotia tyhjentää kassit miehen aunukseen.

Vierailija
31/39 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kun tarjolla on isomunaisia afrikkalaisia?

Vierailija
32/39 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika asiattomia vastauksia huolestuneelle äidille. Itse sanoisin että tyttäresi on todennäköisesti yhtä fiksu kuin äitinsä ja jos on vieläpä kaverien seurassa (ei yksin) niin tuskinpa sitä aihetta huoleen on. Kerro huolestasi tyttärellesi joskus vuosien päästä vaikka saunassa kun tyttäresi on itse naimisissa ja muutaman lapsen äiti, hän ymmärtää kyllä näkökulmasi silloin.

Vierailija
33/39 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika asiattomia vastauksia huolestuneelle äidille. Itse sanoisin että tyttäresi on todennäköisesti yhtä fiksu kuin äitinsä ja jos on vieläpä kaverien seurassa (ei yksin) niin tuskinpa sitä aihetta huoleen on. Kerro huolestasi tyttärellesi joskus vuosien päästä vaikka saunassa kun tyttäresi on itse naimisissa ja muutaman lapsen äiti, hän ymmärtää kyllä näkökulmasi silloin.

1) hölmöä olettaa että kaikista tytöistä tulee äitejä

2) jos yhtään on roikkunut palstalla, niin huomaa kyllä, että tämä on provo

Vierailija
34/39 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: saunassa? Miksi joku menisi aikuisena äitinsä kanssa saunaan?

Vierailija
35/39 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vielä nukkuu huoneessaan. Valkoiset pomarfinit oli eteisessä ja hopeinen e-mersu pihassa 😬

Vierailija
36/39 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on muotia tyhjentää kassit miehen aunukseen.

Onko naisilla sitten viena vai inkeri siinä keskimmäisenä? Ja entä transväki? Raja-Karjala?

Vierailija
37/39 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne tytärtäsi pilalle pane. Katso pyykkikoria, onko stringit spermassa ja mainitse ehkäisystä.

Vierailija
38/39 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt mukaan

Vierailija
39/39 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: saunassa? Miksi joku menisi aikuisena äitinsä kanssa saunaan?

Olet ilmeisesti aika nuori kun kysyt tämmöistä mutta annapa kun keski-ikäinen selittää. Aika usein käy niin että kun ikää ja elämänkokemusta alkaa karttua, sitä alkaa kokea ja nähdä vanhempien antamat neuvot pääosin ihan hyvinä, muiltakin osin vähintään ymmärrettävinä. Joskus on kiva jutella omien vanhempien kesken kahdenkesken ja se onnistuu näppärästi kun vaikkapa tytär saunoo äitinsä kanssa. Siinä lauteilla on hyvä puhua sellaisiakin asioita mitä ei välttämättä nostaisi esiin kahvipöydässä koko perheen kesken.

Ja vanhemmat eivät elä ikuisesti vaan melko varmasti joskus tulee se päivä kun ei ole sitä äitiä tai isää enää. Sitten tätä keskustelumahdollisuutta ei enää ole joten niinkauan kuin se on olemassa, sitä kannattaa hyödyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi