Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on unelmiesi kumppani?

Vierailija
01.06.2024 |

Itse aloitan: nuorempi, hyvä koulutus/työpaikka, varakas, meikkaa, tykkää bilettää viikonloppuisin, tiukat/paljastavat vaatteet, vaaleat hiukset. 

mies

39

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Kuulostaa hyvältä! Tsemppiä että löydät unelmiesi kumppanin! 

Vierailija
2/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, tatuoitu, lihaksikas, röyhkeä ja väkivaltainen jännäjoonas. 

t. Naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Korkeintaan 5 senttiä minua pidempi, eläinrakas, huumorintajuinen, ihan sama onko töissä vai työtön, ihan sama onko lihava vaiko laiha, omaa hyvän hygienian eli pitää itsestään huolta, auttaa kotitöissä. Mielellään silmälasipäinen, ei partaa tai viiksiä.

Nainen: Korkeintaan 5 senttiä minua pidempi, eläinrakas, huumorintajuinen, ihan sama onko töissä vai työtön, ihan sama onko lihava vaiko laiha, omaa hyvän hygienian eli pitää itsestään huolta, auttaa kotitöissä. Mielellään punahiuksinen ja kasvoissa pisamia.

Nainen 34v

Vierailija
4/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minä, mutta komea ja miespuolinen. Toisin sanoen hauska, älykäs, ahkera, huolehtivainen, vastuuntuntoinen, johtajatyyppiä, syvällinen mutta keveä, iloinen mutta vakava, rakastava ja viisas. 

Vierailija
5/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 92-vuotias pappa joka on perheetön ja vakavasti sairas, sekä erittäin rikas.

N21

Vierailija
6/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä fiksu eli järkevä että hyvännäköinen mies. Samanikäinen kuin minä tai nuorempi. Lempeä ja rakastava, hyväksyy kummankin viat.

Ei Alko-ongelmaa, on omia harrastuksia

Vierailija
7/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuromykkä leski

Vierailija
8/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Lopusta voidaan sitten sopia.

Vierailija
9/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies :

30-40v, lapseton, sivistynyt, rauhallinen, avoin, käy töissä joista tienaa 3000-5000kuussa, varallisuutta, ei biletä, pukeutuu suht normaalisti, vaalea mies, ei laiha eikä kovin hoikka mutta lihasta jonkin verran, 180-190cm, viihtyy kotona, tykkää harrastaa yhdessä.

Vierailija
10/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25v, neitsyt, tatuoimaton ja lävistämätön (korvakorut sallin), kasvanut ydinperheessä, hyvä isäsuhde, yli 170cm, haluaa lapsia, koulutuksella tai varallisuudella ei ole väliä kunhan ei mitään sukupuolentutkimusta ole opiskellut, empaattinen ja epäitsekäs (itse en taida olla kumpaakaan mutta vastakohdathan viehättävät), päihteetön, ateisti mutta jos uskoo johonkin niin sitten jumalaan eikä kristalleihin tai horoskooppeihin.

Vierailija
11/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy töissä, ei edes pyri töihin, käyttää päihteitä sekä priorisioi muutenkin vain elämän mukavia puolia ja haistattaa paskat kaikelle tekopyhälle moralisoinnille.

Vierailija
12/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaihoinen, pitkä ja lihaksikas. Tummaihoiset pikajuoksija miehet on <3

Vierailija
13/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni. Eikö niin rakas?

Vierailija
14/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy töissä, ei edes pyri töihin, käyttää päihteitä sekä priorisioi muutenkin vain elämän mukavia puolia ja haistattaa paskat kaikelle tekopyhälle moralisoinnille.

Unohtui mainita, että olen mies ja naisen tulee olla jotakuinkin tuollainen.

Vierailija
15/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen

Vierailija
16/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ja vaaleat tai punaiset hiukset

Vierailija
17/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat hiukset ja valtavat kannut! 

Vierailija
18/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät vaaleat hiukset. 

Vierailija
19/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettu mutta elää kuin lumberjack, asuu metsässä, on eläimiä, puutarhaa,  työvajaa ja kasvimaata. Realistinen positiivisuus käytöksessä ja puheessa on ehdotonta, ymmärrys maailman raadollisuudesta samoin. N42

Vierailija
20/38 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin minä mutta toisaalta täydellinen vastakohtani, mielellään itseäni nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi