Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tälläisen työkaverin käytös normaalia??

Vierailija
01.06.2024 |

Todistin tänään kahvihuoneessa todella outoa tilannetta:

Uusi (hiljainen, nuorehko ja arka) sijainen on ollut meillä muutaman päivän, hän ei ole kunnolla tutustunut työpaikan ihmisiin.

2 vakkaria puhuu (taukohuoneessa kahvia juodessaan) loma suunnitelmistaan, varsinkin toinen naisista paasaa siitä, mitä kaikkea meinaavat miehen kanssa tehdä.

No, keskustelu hiljenee pieneksi hetkeksi ja vieressä ollut sijainen osallistuu yhtäkkiä keskusteluun kysymällä naiselta, että mihin hän meinasikaan mennä lomalle?

No, tämä keski-ikäinen työkaveri kääntyy silmät raivosta ammollaan ja melkein huutaa sijaiselle, että mitä se tälle kuuluu???!!!

No, sijainen näyttää pelästyneeltä ja änkyttää että eihän se kuulukaan ja hän vain mietti.....

Työkaveri ärähtää lopulta määränpään, sijainen nyökyttelee ja lähtee reippaasti ennen kuin hänen taukonsa päättyy "tarkistamaan muuten menikö yksi hänen kirjauksensa oikein"...

Tämän jälkeen tuo keski-ikäinen nainen haukkui nuorta tyttöä pitkään, vaikka minusta vaikutti vain siltä että hän koitti olla kohtelias ja tutustua työkaveihin.

Mitä ajatuksia tästä herää, oliko sijaisen vai tuon keski-ikäisen ärähtäjän käytös teistä epänormaalia?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pimeä tantta. TUollaisille pitäisi antaa monoa.

Vierailija
22/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen tarina, 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on huudettu tuollain vastaavasti pikkujouluissa. Oli ruotsin ope. Kiroili ja huuti. Tuntui äärimmäisen nöyryyttävältä ja en voinut mitään, että piti mennä itkemään ja lähteä pois. Koskaan ei kukaan ole huutanut tuollain yllättäen ilman mitään syytä muitten kuullen. Ei ennen tuota eikä sen jälkeen. 

Vierailija
24/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolassa on ihan normaalia. Olen olosuhteiden pakosta asunut täällä parikymmentä vuotta, mutta en ikinä totu 🙄. Täällä ei myöskään tervehditä.

Vierailija
25/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama trolli, joka kirjoittaa itse vähintään 80% ketjun viesteistä.

Vierailija
26/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko ap Pohjanmaalla tuo tapaus? Itse asuin Pohjanmaalla exsän takia ja kanssa 5 v. Ja ei vttu enää ikinä sinne...

Vierailija
27/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut epänormaalia vaan aivan tavallista toimintaa naisille.

Vierailija
28/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut epänormaalia vaan aivan tavallista toimintaa naisille.

No ei todellakaan ole kaikille naisille normaalia käytöstä! Suurin osa meistä normaaleista naisista osaa käyttäytyä. Se, että muutama huonosti käyttäytyvä ja ilmeisesti mt-tapaus mahtuu joukkoon (ihan kuten miehissäkin!) ei tarkoita kaikkia naisia.

Vierailija
29/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia vietän taukoni muualla ku taukohuoneessa. 

Vierailija
30/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käytöstä. Eikä todellakaan ole kohteliasta. Ihmisten normaaliin kanssakäymiseen kuuluu tietty smal talk. Jota tuo nuori ilmeisesti koitti harrastaa. Ihan jo siksi, että joskus voisi tutustua paremminkin kun pääsee ensin tutuksi. Mutta tuon huutamisen jälkeen hän tuskin enää uskaltaa koittaa noihin täteihin tutustua:(

Vierailija
31/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on huudettu tuollain vastaavasti pikkujouluissa. Oli ruotsin ope. Kiroili ja huuti. Tuntui äärimmäisen nöyryyttävältä ja en voinut mitään, että piti mennä itkemään ja lähteä pois. Koskaan ei kukaan ole huutanut tuollain yllättäen ilman mitään syytä muitten kuullen. Ei ennen tuota eikä sen jälkeen. 

Antoiko koskaan mitään selitystä tuolle, esim alkoholi? Ja pyysikö ikinä anteeksi? Olen paria vastaavaa tilannetta todistanut, siksi mietin mistä moinen käytös johtuu.

Vierailija
32/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallekin kuuluu ne peruskäytöstavat, vaikka kaikille se ei olekaan itsestään selvää. Ja niihin ei kuulu tuollainen käytös.

Vierailija
33/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouvolassa on ihan normaalia. Olen olosuhteiden pakosta asunut täällä parikymmentä vuotta, mutta en ikinä totu 🙄. Täällä ei myöskään tervehditä.

Olen kouvolasta ja ihmetellyt aina miten tuntuu että minuun suhtaudutaan vihamielisesti vaikka koen olevani ystävällinen. Olen asunut jo vuosikausia muualla. En tiedä missä mättää. Onko se sitten tuo että Kouvola on niin duunarivetoinen paikka, siellä on ihan erilainen käytöskulttuuri kuin mikä minusta on normaalia ja mukavaa ja kohteliasta

Vierailija
34/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistin joskus samanlaista tilannetta Helsingissä. Tiedän että tiuskahtaja oli työtön mutta niin oli se mukava ihminenkin joka yritti jutustella tälle tiuskijalle.. mitä lie mt ongelmia. Tapahtui työttömien kurssilla. En puuttunut koska olen aika ujo ihminen, mutta olisi ehkä pitänyt. Edes joku kiva ele antaa tälle jolle raivostuttiin että mitä utelet vaikka hän vaan small talkasi

Vierailija
35/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo huutaa nuorelle tytölle, joka vaikuttaa aralta. Jotain omia ongelmiaan tuollainen ihminen purkaa. Tuskin uskaltaisi huutaa esim pomolle tai ns vahvalle persoonalle, joka antaisi takaisin? Mutta joo, on sairasta käytöstä.

Vierailija
36/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko Porvoossa?

Vierailija
37/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työpaikan kahvipöydässä saa vapaasti sanoa mitä haluaa, kunhan ei loukkaa ketään. Tuo hullu akka ei muuta tehnytkään, kuin loukkasi tulokasta.

Vierailija
38/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavalta ämmältä kuulostaa. Meillä oli töissä samantyyppinen.

Vierailija
39/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten takia en enää puhu työkavereille muusta kuin pakollisista työasioista. Ei jaksa mitään draamaa ja v'ttupäitä.

Vierailija
40/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla nainen, jolla epävakaa persoonallisuus. Käyttäytyy juuri noin. Muut ikäisensä on ihan normaaleja ja rauhallisia

Toivon ettei tästä ole tullut kaikkia keski-ikäisiä haukkuvaa ikärasistista keskustelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi