Tekisi niin mieleni hehkutella jonkun kanssa lapseni hyvää todistusta ja
ihanaa luonnetta, mutta ei ole ketään kenen kanssa sitä hehkuttaisi.
Kommentit (20)
Jos täällä on paikalla joku vastaavassa tilanteessa, niin hehkutellaan yhdessä.
No eikö se olis lapsen kanssa vähän hassua hehkutella? Toki häntä kehuin ja kerroin, että olen ylpeä. Sitä paitsi lähti jo kavereiden kanssa lomanaloitusta juhlimaan.
Varmaan noihin tunteisiin löytyy joku vertaistukiryhmä
Vierailija kirjoitti:
No eikö se olis lapsen kanssa vähän hassua hehkutella? Toki häntä kehuin ja kerroin, että olen ylpeä. Sitä paitsi lähti jo kavereiden kanssa lomanaloitusta juhlimaan.
No eikö juuri lapsesi työskentely ole menestyksen taustalla?
Mä oon saanut tänään viisi ouheluay,joissa soittaja on hehkuttanut lapsensa koulumenestystä.Ja nähnyt päälle fb- päivityksiä.Et eiköhän säkin löydä jonkun,kenet voit saada kyllästyneeksi jutuilla,jotka ei vois vttu vähempää kiinnostaa.Tartu puhelimeen reippaasti vaan ja ala kälättää.
Hehkuta lapsen isän kanssa (oletan että olet ruikuttaja-nainen).
Ketään ei kiinnosta sun mukulan todistus. Älä häiritse ihmisiä.
Toivottavasti lapsesi ei ole ylikiltti ylisuorittaja.
Kaikkea sitä joutuu lukemaan, hehkuttele vaan yksinäs äläkä häiritte muita älyttömyyksillä.
Sen verran ap:lla on sosiaalista silmää, että en tietenkään lähde kenellekään soittelemaan. Lapsen isän kanssa ollaan erottu enkä nyt hänellekään lähde tästä asiasta soittelemaan. Enkä ole ollenkaan ruikuttajatyyppiä, olisi vaan ihana jutella jonkun kanssa. Ehkä tämä on myös sellaista ainoan vanhemman surua, kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa lapsen asioita.
Muistan, miten ihanaa oli soittaa äidilleni, kun lapsissa oli jotain hehkutettavaa. Soittaisin yhä, jos olisi elossa. Nyt tyttäret soittavat minulle ja iloita lastenlasten jutuista.
Miksi sitä pitäisi erityisesti hehkutella?? Varmasti lapsi on tyytyväinen ja sinäkin olet tyytyväinen, joten se riittää. Niin ja isäkin ja isovanhemmat on jossain. Ei se muita kiinnosta.
Kun menin oikikseen ekalla, niin siitä sain kuulla jälkikäteen, että isä oli puhunut kaupungilla ylpeissään (iskä oli kaupungin rakennusmestari). Mutta sukulaiset oli innoissaan, kun olin suvun ensimmäinen yliopistoon mennyt. Itseä hieman nolotti tuo kaupungilla puhuminen.
Mutta tosiaan. Ei se niin kovasti muita kiinnosta, että jaksaisivat kuunnella hehkutusta.
asianajaja, yrittäjä
Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan, ihana lapsesi omistaa ihanan äidin.
Ymmärrrän.
Toisaalta koen ettei me olla kuin kannustettu ja kehuttu älykkääksi. Meitä ei kannustettu, eikä todellakaan opittu yhtä helposti kuin lapsi. Meidän lapset kuuluu niihin, jotka oppivat helposti, joten ei voida ottaa kunniaa.
Olin aidosti liikuttunut ja iloinen, kun lapsen ystävä sai elämänsä ensimmäisen kasin todistukseen. Olen yrittänyt häntäkin kannustaa, kun kotiolot eivät ole ihanteelliset. Olin tästä ystävän ilosta liikuttuneempi kuin lapsemme kymppirivistä 😄
kerro hänelle, että olet todella ylpeä.
Se on tärkeää jos ei teillä ketään läheisiä ihmisiä ole.
Äiti on kyllä siitä ihana, että hän iloitsee aidosti lastemme menestyksestä. Iloitse AP nyt jonkun kanssa, kummin, ystävän tai vanhempasi.
Kyllä me joka vuosi myös hehkutetaan asiaa lasten kanssa, ei oteta itsestäänselvyytenä 💛
Mites ois vaikka lapsesi?