Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä noissa Star Warseissa miehiä kiehtoo?

Vierailija
01.06.2024 |

Pitkästyttävää roskaa.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne taistelukohtaukset, ammuskelut yms. Katsoin tuon mieheni kanssa ja ei ollut kyllä kummoinen. Katsoin silti loppuun. 

Vierailija
142/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uudempia, sitä huonompia. Woke ei kykene luomaan uutta.

Et edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Acolyytin markkinoinnista tuli vähintäänkin kuse tettu olo kun sitä mainostettiin "matrixin trinityllä" joka sitten tapettiin melkein heti pois.

Mä luulen, että se tulee vielä esiintymään takautumissa. 

Saa nähdä. Olihan se hupaisa temppu että suuri tähti mukana jonkun 5 ekaa minuuttia sarjasta ja sitten se oli siinä. 

Vierailija
144/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei ole vielä hyllytetty. Hiekkaväkihän on selkeästi rinnastettu ryösteleviksi muslimeiksi.

Vierailija
145/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I like the idea that the person you thought was the villain is actually the victim, and that the story is really about the villain trying to regain his humanity". - George Lucas.

Vierailija
146/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan nainen ja rakastan tähtien sotaa lapsuudesta saakka. Ihan parasta!!

Parhaat elokuvat: Star wars (a new hope), imperium strikes back, the force awakens ja the rise of skywalker.

Parhaat sarjat: the mandalorian kaudet 1&2, andor ja ahsoka.

Kaikkea ei siis ole pakko katsoa, siitä vaan rohkeasti mukaan!

Vierailija
147/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, tykkään Star Warsista. 

Vierailija
148/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei ole vielä hyllytetty. Hiekkaväkihän on selkeästi rinnastettu ryösteleviksi muslimeiksi.

Boba Fett avaa ihan uuden näkökulman Tuskeneihin. 

Vierailija
149/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tykkään myös. Älä yleistä.

Vierailija
150/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"I like the idea that the person you thought was the villain is actually the victim, and that the story is really about the villain trying to regain his humanity". - George Lucas.

- Kathleen Kennedy

Vierailija
151/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Star Trek paljon parempi.

Mä tykkään molemmista. Star Trek on ihan erilailla scifiä, Star Wars on fantasiaa avaruudessa. 

Star Warsin maailma on dystopia, kun taas Star Trekin on enemmänkin utopiaa. Tosin uudempia versioita en ole nähnyt kummastakaan. Trekeistä Deep Space Nine oli ihan jees.

Vierailija
152/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään molemmista. Star Trek on ihan erilailla scifiä, Star Wars on fantasiaa avaruudessa. 

Star Warsin maailma on dystopia, kun taas Star Trekin on enemmänkin utopiaa. Tosin uudempia versioita en ole nähnyt kummastakaan. Trekeistä Deep Space Nine oli ihan jees.

No Star Trekistä on tehty Star Warsia väkivaltaisempi dystopia joka on synkkä ja verinen sekä täynnä hirveitä ihmisiä ja silmiin poraavia ruuveja yms. (en tiedä miksi tämä toistuu niin usein nykyversiossa)

Vierailija
153/153 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Star Trekistä on tehty Star Warsia väkivaltaisempi dystopia joka on synkkä ja verinen sekä täynnä hirveitä ihmisiä ja silmiin poraavia ruuveja yms. (en tiedä miksi tämä toistuu niin usein nykyversiossa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi