Mikä noissa Star Warseissa miehiä kiehtoo?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Harvey Weinsteinin parittajan/sihteerin uusi sarja lesbonoidista ei oikein nappaa. Valkoiset miehet ovat tietenkin vain pahisten roolissa ja sarjan puolimusta tähti vihaa valkoihoisia ja on rasismiskandaalin kourissa parhaillaan. Disneyllä menee vahvasti.
Missä ne lesbonoidat on? Haluan nähdä lesbonoitia, mutta mitään sellaista ei noissa Acolyten kahdessa ekassa jaksossa näkynyt 🙁.
Sä taas et oo ees katsonut sitä, vaan toistat vaan netissä kuulemias juttuja.
Pidettiin aikanaan hiukan lasten elokuvana kun oli hiukan outo tuolloin kun tuli ja suosio vasta 80 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä länsimaisen kulttuurin tuotos on tuhottu tahallaan kuten kaikki muutkin vanhat jutut. Vanhat sankarit tuotiin uusversioihin vain nolattavaksi ja kaikki mitä aiemmissa elokuvissa oli on käännetty päälaelleen. Sankareita ei enää ole, ja saman kohtalon on kokenut esim. Indiana Jones. Tämä on nykytrendi ja se on ideologista kulttuurin tuhoa.
Kaikki muutetaan moderneista tarinoista post-moderneiksi ja hyvän tarinan ja sankareiden sijaan laitetaan identiteetti- ja rotukysymykset ja uhrinarratiivit. Kumma juttu kun ei kukaan enää jaksa katsoa noita.
Höpö höpö nyt taas.
Btw meinaatko sä, että leffojen ja sarjojen pitäis olla ikuisesti samanlaisia kuin joinain tiettyinä vuosikymmeninä? Onks 70-luvun leffat samanlaisia kuin 50-luvun? Onks 90-luvun leffat samanlaisia kuin 70-luvun? Joo ei ole. Mut ilmeisesti sun mielestä 2020 -luvun leffojen pitäis olla samanlaisia kuin 90-luvun?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vain miesten juttu...
N48
Ei niin.
Ne olivat aikanaan tajunnanräjäyttäviä pläjäyksiä, koska siihen aikaan samantapaisia ei ollut. Viihdyttävää katsottavaa ja nuori Harrison Ford.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Ei niin.
Jep, ei oo.
N42
Vierailija kirjoitti:
N48
Samoin N50, ollut fani jo lapsuudesta lähtien
Miksi kysymys on asetettu koskemaan miehiä??? Monet naiset tykkäävät SW:stä. Minä ja tyttäreni rakastetaan ja ollaan nähty kaikki leffat monesti. SW:n maailmankaikkeus tarinoineen on mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä länsimaisen kulttuurin tuotos on tuhottu tahallaan kuten kaikki muutkin vanhat jutut. Vanhat sankarit tuotiin uusversioihin vain nolattavaksi ja kaikki mitä aiemmissa elokuvissa oli on käännetty päälaelleen. Sankareita ei enää ole, ja saman kohtalon on kokenut esim. Indiana Jones. Tämä on nykytrendi ja se on ideologista kulttuurin tuhoa.
Kaikki muutetaan moderneista tarinoista post-moderneiksi ja hyvän tarinan ja sankareiden sijaan laitetaan identiteetti- ja rotukysymykset ja uhrinarratiivit. Kumma juttu kun ei kukaan enää jaksa katsoa noita.
Höpö höpö nyt taas.
Btw meinaatko sä, että leffojen ja sarjojen pitäis olla ikuisesti samanlaisia kuin joinain tiettyinä vuosikymmeninä? Onks 70-luvun leffat samanlaisia kuin 50-luvun? Onks 90-luvun leffat samanlaisia kuin 70-luvun? Joo ei ole. Mut ilmeisesti sun mielestä 2020 -luvun leffojen pitäis olla samanlai
Mistä johtuu että pidän kaikkien vuosikymmenten elokuvista paitsi 2000, 2010, ja 2020 ja siitä eteenpäin?
-eri
Leia metallibikineissä on 1 hyvä syy katsoa. :P
Vierailija kirjoitti:
Mikä noissa Temppareissa tai Salkkareissa naisia kiehtoo? Ja vastaavissa.
Näin naisena en todellakaan katso. Sen sijaan Star Warsia ja muita leffoja. Be wise what you feed your mind.
Mä olen 44v nainen ja mä tykkään Star Warseista, etenkin niistä vanhoista alkuperäisistä.
May The Force be with You <3 t. Nainen
Ei näissä uusissa femcelwarseissa kiehdo kyllä mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvey Weinsteinin parittajan/sihteerin uusi sarja lesbonoidista ei oikein nappaa. Valkoiset miehet ovat tietenkin vain pahisten roolissa ja sarjan puolimusta tähti vihaa valkoihoisia ja on rasismiskandaalin kourissa parhaillaan. Disneyllä menee vahvasti.
Missä ne lesbonoidat on? Haluan nähdä lesbonoitia, mutta mitään sellaista ei noissa Acolyten kahdessa ekassa jaksossa näkynyt 🙁.
Leslye Headland kuvaili sarjaa tuolla tavoin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas.
Btw meinaatko sä, että leffojen ja sarjojen pitäis olla ikuisesti samanlaisia kuin joinain tiettyinä vuosikymmeninä? Onks 70-luvun leffat samanlaisia kuin 50-luvun? Onks 90-luvun leffat samanlaisia kuin 70-luvun? Joo ei ole. Mut ilmeisesti sun mielestä 2020 -luvun leffojen pitäis olla samanlai
Vastauksesi on malliesimerkki tahallisesta väärinymmärtämisestä.
Olen pitänyt SW:a aina jotenkin typeränä. Johtuu kai osin siitä, kun se puvustus ja lavastus on niin onneton niissä vanhoissa leffoissa. Ne teki koko hommasta aikanaan epäuskottavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leslye Headland kuvaili sarjaa tuolla tavoin itse.
Niin siis joku on jossain netis sanonut, että hän on sanonut niin, ja sinä itse et ole tehnyt mitään faktantarkistusta asiasta.
Kannattaa ennemmin katsoa itse sitä sarjaa, niin sitten tietää, onko lesbonoitia vai ei. Toistaiseksi ei ole ollut, mutta jään toiveikkaana odottamaan, jos niitä vielä ilmestyisi.
En ole mies, mutta onhan ne hyviä leffoja suurin osa.