Mikä noissa Star Warseissa miehiä kiehtoo?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan hän sanoi itse niin.
Enpä tiiä. Just oon törmännyt väitteisiin, että toi pääosan näyttelijä ois sanonut, että tän sarjan tarkoitus on saada valkoiset ihmiset itkemään. Tää ei siis pidä paikkaansa, mutta tätä nyt levitellään muka faktana.
Pitää paikkansa. Näin myös sen videon jossa hän sanoi kirjaimelleen noin.
Eikä pidä 😃. Hän sanoi niin aivan toisesta elokuvasta, jossa näytteli (tää oli siis joku elokuva rotusorrosta, ja tolla siis tarkoitettiin, että sen leffan on tarkoitus herättää tunteita - siis empatiaa, että itkettää kun on niin traaginen tarina).
Hius halkeaa, tuottaa kasan valkeaa! Rasisti mikä rasisti.
Ei, vaan sä esitit täysin valheellisen väitteen, jonka olit itse niellyt tarkistamatta lainkaan, mistä oikeasti oli kyse.
niin ne 6 ensimmäistä elpokuvaa on käsitteenä star wars, ja nämä disney löperrykset taas ei ole mitään siihen viittaavaakaan. ovathan ne pilanneet myös indiana jonesin ja willow:n. ei kai ketään enää kiinnosta nämä disniskeidat? pelkkää lespotavaruudessa urpåilua.
Star Gate Atlantis ja SG Universe oli parhaita
Ei se ehkä auta katsojien saamisessa jos hyökkää katsojia vastaan tällä tavoin. Rasismi on nykyään sallittua yhtä ryhmää kohtaan ja muita ei.
Vierailija kirjoitti:
Star Trek paljon parempi.
Klingonien pitäisi olla mahtava soturikansa mutta ovat ihan surkeita taistelijoita.
Kaikki scifi on meidän matemaattisten naisten rakastamaa
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta onko scifiä jota te matemaattiset naiset ette rakasta? Meinaan että siinäkin on laatueroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Trek paljon parempi.
Klingonien pitäisi olla mahtava soturikansa mutta ovat ihan surkeita taistelijoita.
Sama se on Storm Trooper -kohdalla. Niitetään alas kuin kauraa, vaikka pitäisi olla sotilaista parhainta.
Vierailija kirjoitti:
Imperiumin vastaisku on noista ekasta kolmesta parhain. Oli kyllä nautinnollinen elokuva, kun sen ekan kerran näki.
Lapsuus kultaa muistot. Hirveää skeidaa koko sarja alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta onko scifiä jota te matemaattiset naiset ette rakasta? Meinaan että siinäkin on laatueroja.
Emme tykkää huonosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämmöistä avaruusoopperaa voi oikein scifiksi sanoa. Fantasiaa scifin vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Star Wars on yllättävän filosofinen. Siihen on ammennettu vaikka mitä ajattelua jos vaivautuu hetken ajattelemaan asioita.
Jos ei tykkää noista elokuvista, on todennäköisesti aika tyhjäpää.
Todella kuivakoita elokuvia
Star wars tuli seitkytluvulla. Tykkäsin. Luin lapsuudessa tartzanit ja hopeanuolet.
N 50v ja DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tykkää huonosta.
Sama minulla. Kannattaa katsoa ekat kaudet Expansesta, For All Mankindista (tosi hyvä ensimmäisillä kausilla nimenomaan) ja kokonaan 2000-luvun versio Galacticasta jos on joku noista katsomatta.
Onko joku katsonut Altered Carbonin? Onko hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tykkää huonosta.
Sama minulla. Kannattaa katsoa ekat kaudet Expansesta, For All Mankindista (tosi hyvä ensimmäisillä kausilla nimenomaan) ja kokonaan 2000-luvun versio Galacticasta jos on joku noista katsomatta.
Galactican loppu oli mielestäni käsittämätön, löysivät planeetan ja heti kun totesivat että siellä pystyy hengittää ja piereskellä niin ajoivat koko avaruusaluslaivastonsa autopilotilla aurinkoon. Ei mitään järkeä.
Mä olen ollut aina Star Wars fani. R2-D2 on mun suosikki..
LOTR menee kyllä edelle, mulla on kaikki pidemmät dvd versiot, kohokohta oli kun Barcelonassa on 2 LOTR kauppaa, voi elämä 🤩
N60
Scifistä tykkää insinöörinaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tykkää huonosta.
Galactican loppu oli mielestäni käsittämätön, löysivät planeetan ja heti kun totesivat että siellä pystyy hengittää ja piereskellä niin ajoivat koko avaruusaluslaivastonsa autopilotilla aurinkoon. Ei mitään järkeä.
Käsikirjoittajat menivät lakkoon 2005 ja koko sarjasta katosi idea sen jälkeen.
Imperiumin vastaisku on noista ekasta kolmesta parhain. Oli kyllä nautinnollinen elokuva, kun sen ekan kerran näki.