Mikä noissa Star Warseissa miehiä kiehtoo?
Kommentit (153)
"Vastauksesi on malliesimerkki tahallisesta väärinymmärtämisestä."
Eikä ole, vaan siinä oli kyse kysymyksestä, joka voisi herätellä sua ajattelemaan itse asioita vähän laatikon ulkopuolelta, sensijaan, että annat jonkun muun syöttää sulle sun ajatukset.
Pitkästyttävää moskaa. Star Trek oli pennumpana olevinaan hyvä, mutta nyt se(kin) vaan unettaa.
M 49
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole, vaan siinä oli kyse kysymyksestä, joka voisi herätellä sua ajattelemaan itse asioita vähän laatikon ulkopuolelta, sensijaan, että annat jonkun muun syöttää sulle sun ajatukset.
On se.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan hän sanoi itse niin.
Enpä tiiä. Just oon törmännyt väitteisiin, että toi pääosan näyttelijä ois sanonut, että tän sarjan tarkoitus on saada valkoiset ihmiset itkemään. Tää ei siis pidä paikkaansa, mutta tätä nyt levitellään muka faktana.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa peiliin. Kaikki mitä sanoin on selvästi nähtävissä enkä minä ole sitä netistä keksinyt. Nämä kommentit joissa projisoidaan aina itseä toisiin ovat aika pitkästyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiiä. Just oon törmännyt väitteisiin, että toi pääosan näyttelijä ois sanonut, että tän sarjan tarkoitus on saada valkoiset ihmiset itkemään. Tää ei siis pidä paikkaansa, mutta tätä nyt levitellään muka faktana.
Pitää paikkansa. Näin myös sen videon jossa hän sanoi kirjaimelleen noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailywire.com/news/white-people-crying-was-the-goal-old-cli…
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt SW:a aina jotenkin typeränä. Johtuu kai osin siitä, kun se puvustus ja lavastus on niin onneton niissä vanhoissa leffoissa. Ne teki koko hommasta aikanaan epäuskottavan.
Niin että voi hyi, kun ei silloin 70-luvulla osattu vielä tehdä täysin realistisia avaruus- ja muita ympäristöjä eikä porukka pukeutunut virheettömän flashysti silitetyn suoriin ja siisteihin steriileihin asuihin kuten uusissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvey Weinsteinin parittajan/sihteerin uusi sarja lesbonoidista ei oikein nappaa. Valkoiset miehet ovat tietenkin vain pahisten roolissa ja sarjan puolimusta tähti vihaa valkoihoisia ja on rasismiskandaalin kourissa parhaillaan. Disneyllä menee vahvasti.
Missä ne lesbonoidat on? Haluan nähdä lesbonoitia, mutta mitään sellaista ei noissa Acolyten kahdessa ekassa jaksossa näkynyt 🙁.
Sä taas et oo ees katsonut sitä, vaan toistat vaan netissä kuulemias juttuja.
Leslye Headland kuvaili sarjaa tuolla tavoin itse.
Eipäs. Tää oli helppo tarkistaa. Kun kerrotaan sarjan eri hahmoista, niin siellä mainitaan, että yksi näyttelijä näyttelee eräiden noitien lesboa johtajaa. Eli täysin eri asia, kuin väite siitä, että sarja kertoisi lesbonoidista 😃😃😃.
Vierailija kirjoitti:
Star Wars on yllättävän filosofinen. Siihen on ammennettu vaikka mitä ajattelua jos vaivautuu hetken ajattelemaan asioita.
Jos ei tykkää noista elokuvista, on todennäköisesti aika tyhjäpää.
Juuri näin paitsi ei ketään pidä nimitellå maun perusteella.
Siinä niinkuin muissakin hyvissä skifeissä on se "ajatusleikki" että miten ihminen käyttäytyy kun sen laittaa ihan toiseen ympäristöön jossa on erilaiset moraalisäännöt.
Kun näkee ohi sädepyssyjen on tosiaan ihan mielenkiintoista filosofista pohditaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästyttävää moskaa. Star Trek oli pennumpana olevinaan hyvä, mutta nyt se(kin) vaan unettaa.
M 49
Aivosi ovat jo sen verran surkastuneet, että nyt viihdyttää ainoastaan joku Putous-tasoinen moska, ei siinä muuta. Näin käynee ikääntyessä useimmille kun tapahtuu taantumista.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt SW:a aina jotenkin typeränä. Johtuu kai osin siitä, kun se puvustus ja lavastus on niin onneton niissä vanhoissa leffoissa. Ne teki koko hommasta aikanaan epäuskottavan.
Höpöhöpö, sen hienompia juttuja tehosteista ei oltu aikanaan nähty. Nyt tietty voidaan luoda vaikka mitä ja uusille katsojille ne ehkä näyttää lapsellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pidä 😃. Hän sanoi niin aivan toisesta elokuvasta, jossa näytteli (tää oli siis joku elokuva rotusorrosta, ja tolla siis tarkoitettiin, että sen leffan on tarkoitus herättää tunteita - siis empatiaa, että itkettää kun on niin traaginen tarina).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 49
Aivosi ovat jo sen verran surkastuneet, että nyt viihdyttää ainoastaan joku Putous-tasoinen moska, ei siinä muuta. Näin käynee ikääntyessä useimmille kun tapahtuu taantumista.
Joo, ja nykyään kun porukka addiktoituu yhä nopeampiin ja yksinkertaisempiin juttuihin niin esim. Star Trekistä joka on hidastempoinen, älykkäille ja ajatteleville suunnattu (1966-2005) sarja niin ei nykykatsoja enää pysty keskittymään riittävästi että saisi tästä mitään irti. Tik Tok on suunnilleen se formaatti minne viihde pitää nykyään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pidä 😃. Hän sanoi niin aivan toisesta elokuvasta, jossa näytteli (tää oli siis joku elokuva rotusorrosta, ja tolla siis tarkoitettiin, että sen leffan on tarkoitus herättää tunteita - siis empatiaa, että itkettää kun on niin traaginen tarina).
Hius halkeaa, tuottaa kasan valkeaa! Rasisti mikä rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvey Weinsteinin parittajan/sihteerin uusi sarja lesbonoidista ei oikein nappaa. Valkoiset miehet ovat tietenkin vain pahisten roolissa ja sarjan puolimusta tähti vihaa valkoihoisia ja on rasismiskandaalin kourissa parhaillaan. Disneyllä menee vahvasti.
Missä ne lesbonoidat on? Haluan nähdä lesbonoitia, mutta mitään sellaista ei noissa Acolyten kahdessa ekassa jaksossa näkynyt 🙁.
Sä taas et oo ees katsonut sitä, vaan toistat vaan netissä kuulemias juttuja.
Leslye Headland kuvaili sarjaa tuolla tavoin itse.
Eipäs. Tää oli helppo tarkistaa. Kun kerrotaan sarjan eri hahmoista, niin siellä mainitaan, että yksi näyttelijä näyttelee eräiden noitien lesboa johtajaa. Eli täysin eri asia, kuin väite siitä
Toinenkin hius halkesi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hius halkeaa, tuottaa kasan valkeaa! Rasisti mikä rasisti.
Tää ei kyllä minkään määritelmän mukaan ole hiusten halkomista. Sun väite oli yksiselitteisesti väärä.
Miehenä minua kiinnostaa hallmark elokuvat. Haluatko ap keskustella lisää aiheesta? Itseä kiinnostaa enemmän luonto ja reippailu. Mutta se että naiset kehtaa arvostella klassikkoja ei mene läpi. Sex and the city ja muu sonta, aihe ei mnua kiinnosta. Mutta pukeudu marimekkoon ja kuvittele olevasi tyylikäs?