Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskitteko ala-asteikäisen lapsenne keskiarvon ja jos,miksi?

Vierailija
01.06.2024 |

Mitä ala-asteikäisen lapsenne keskiarvo teille kertoi,jos sen laskitte ja jos ette, miksi jätitte laskematta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasketaan keskiarvo sanallisesta arvioinnista?

Vierailija
22/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinnut laskea kun 4 luokkalainen laski sen ihan itse. Koulussa ja kotona kyllä opetetaan ettei sais vertailla mutta ei se tunnu lapsia estävän. 

Ei saisi vertailla?! En nyt ymmärrä. Senhän takia kokeet ja arvosanat on, että voidaan vertailla oppimista. Jo heti syntyessä vertaillaan apgarin pisteillä. Neuvola vertailee koko ajan lapsen kehitystä. Opiskelemaan haku, työpaikan haku, työssä kehittyminen ym. Elämä on yhtä vertailua ja parhaat pääsee.

Ei lapselle voi opettaa ettei saa vertailla, kun elämä perustuu siihen vertailuun. 

Lasten koulussa on periaate että koe ja todistusnumeroita ei saisi vertailla. Me vanhempina emme täysin ymmärrä miksi mutta kannustamme lapsia pysymään koulun linjassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin laskin, enhän muuten voi verrata lapsiani keskenään ja palkita heistä parasta.

Vierailija
24/24 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista,sain vastauksen kysymykseeni..tosin suurimman osan kanssa olen eri mieltä,perusteista siis. Jos arvioit lapsesi hänen valtionlaitos'menestyksellään',millainen vanhempi silloin olet-aivokuollut kenties? T.aloittaja,jonka lapsen ka on lähellä kymmentä, eikä tuo tule auttamaan häntä elämän todellisissa haasteissa pas..kaan. PS. Minä olen se syy,jonka ansiosta lapsen ka on tuo mikä on ja teen tämän vain vitt u illak se ni valtiolle ja vasemmistolle. Vanha koulujärjestelmä on tuhottu täysin. Kiitos osallistumisestanne,akateemiset vasurit ja muut järjestelmään uskovat lampaat-olette juuri niin kuuliaisia kuin ajattelin teidän olevankin, lapsianne toki säälin. Suomi on menetetty-tilalle tulee globalistinen. EU-hallinto,jossa sananvapaus ja itsenäinen ajattelu kielletään. Onnea matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan