Elokuva Martinin talosta. Poltergeist ylöjärvi
Miksihän ketju poistettiin tapaus on kansainvälisesti tunnettu
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Martinin_pirut
YouTubessa löytyy videoita, kun tutkijat käy siellä
Kommentit (205)
Maailman parhaiten tutkittu poltergeist-tapaus, koska torpan isäntäpari haastettiin käräjille jutun takia. Siellä kuulusteltiin laajaa todistajajoukkoa pitkään ja perusteellisesti ja asiat kirjattiin ylös kunnolla, koska asian käräjilletulo oli vakava virka-asia.
Siis niitä ei ole koskaan kastettu Jeesukseen . Ne elää siellä pimeällä puolella . Anna kastaa itsesi jos tuntuu että on sielunhätä ja halua uskoa poikaan Messias Jeesukseen !
Ihmisiä huumeille tyrmäystipataan nykyäänkin mutta nyt huumepiikit ja lyödään päähän jollain nahkanpalalla . Sitten on tullut perinteisten lisäksi thaipotku nyrkkeily ja ninjajutut kuin kirveen heitto ja puukon ihan urheilutaloilla . Hevostilojen navettojen ruumiis ennen poltettiin uunissa tai haudattiin maahan osa heitettiin lantakasaan ja osa kaivoon sinne kuoli kansi päälle . Ukot tappeli keskenään. Vanhoja tarinoita kun jonkun luut löytyi uunista tai muurattu uunin muuriin . Kaivosta. Mitä luulette noiden jälkeläiset on pikkuviha pitkäviha isoviha . Mitä kirouksia seuraa ! Sun lapsi syntyy näistä ja ryhtyy rikolliseksi . Joku vielä antaa lapselleen nimiä rosvoroope ja ilkka.
Jossain pinsiön takametsässä ajurit juoksutti hevosia tuhatta ja sataa ruoskat viuhui . Synkkiä mustasilmäisiä . Ihan taatusti perustulo poistaa monta hirmutekoa . Rahan takia täällä tapellaan.
Suomi24 oli aiheesta pitkät jutut . Mutta voisiko sen perustuksen alueen kaivaa hiukan kun ennen oli tapana haudata ruumiit ja laittaa kaivoon .
Passittomia on paljon aina ollut rikollisia . Nytkin on . Mutta paljon huijareita ja ihmisten eksyttäjiä. Väärentäjiä. Ja niitäkin kun jonkun toisen papereilla liikkuu. Tai niitä kun väittää ettei ole omaa maata tai sukua vaikka on toisessa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on jännä, että todistajia on ollut paljon ja oikeudenkäynti noituudesta.
Noinkin myöhään kuin 1880-luvulla. Luulin että noitahommat jäi oikeudessakin 1600-luvulle.
Suomi on ollut ihan karmea takapajula. On toki henkisesti edelleenkin.
Juu nytkin on reikihoitajia ja hoitokokouksia ja noitakouluja ! On edelleen niin wiccat woodoo . Elukkauhreja. Loitsuja. Yhtään ei ole shamaanit opettanut .
On kabbalaa ja meditaatiota . Guruja ja BUDHAA edelleen yhtä kaatajaguruja. Intiasta . Kiinasta . Nykyään on budhan temppeleitä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nuo Martinit kuoli, kun sama kuolinvuosi ja talokin siirrettiin tuolloin? Mikä tuossa hautakivessä on ps. Ja onko kuolinpäivä siis 16.7 kuva hautakivestä siis tuolla ylempänä Ylöjärven sanomissa, jutussa 150 täyttävä ylöjärvi
Tuo *ps* viittaa Daavidin psalmiin 16 ja sen jakeisiin 7-11. Menevät näin:
7Minä kiitän Herraa, hän neuvoo minua, yölläkin kuulen sisimmässäni hänen äänenesä. 8Minä pysyn aina lähellä Herraa. Kun hän on oikealla puolellani, minä en horju.
9Minun sydämeni iloitsee, mieleni riemuitsee, minun ruumiini ei pelkoa tunne. 10Sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan, et anna palvelijasi joutua kuoleman valtaan. 11Sinä osoitat minulle elämän tien, sinun lähelläsi on ehtymätön ilo, sinun oikealla puolellasi ikuinen onni.
Ei siis ole päivämäärästä kyse, kuten joku selvensikin jo aiemmin.
No Davidin Piia kuoli ja David myös pahojen tekojensa tähden . Mutta sinä et näe tässä textissä profetian Messias Jeesuksesta .
Psalmi 16 siinä profetiat Jeesuksesta hän on Jumalan kaikkivaltiaan oikealla puolella . Eikä hän horju . Jeesuksen sielua ei hylätty Tuonelaan hän nousi kuolleista , herätettiin kuolleista . Elämä itse ilmestyi hän on se elämän henki . Näin ELÄMÄN HENKI PROFETIAT TÄYTTYI JO POJASSA JEESUKSESSA ETKÄ VOI ENÄÄ TAPPAA HÄNTÄ UUDESTAAN . SE ON TEHTY . HÄN TÄYTTI LUPAUKSET . YOUTUBE REDEEMER LIVES
Ilosanoma evankeliumi kun Jeesus nousi kuolleista apostolit iloitsi suuresti . Iloitse sinäkin .
Niinhän sitä noitavainojenkin aikana todisteltiin ties mitä pötyä.
YouTube My REDEEMER LIVES . Nicole c mullen . Paholainen on aina paikalla estämättä iloa . Ja eksyttämässä kopion kopioihin . Mutta noin muuten aika hyvä .
13-vuotias kehitysvammainen piika, joka oli kuolemaisillaan tuberkuloosiin.
Miten tuollaista piikaa on käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä noitavainojenkin aikana todisteltiin ties mitä pötyä.
Noitia vai niin juutalainen noita ja juutalainen fariseus vainoamassa juutalaista noitaa . Ihan kuin Saul vainosi davidia , tappoi oman sotapäällikönsä juutalaisen ja vei sen vaimon ja niiden poika kuoli sen takia . Et vois joskus lukea sun omaa tarinaa itse . Jeesus oli taivaasta .
Vierailija kirjoitti:
13-vuotias kehitysvammainen piika, joka oli kuolemaisillaan tuberkuloosiin.
Miten tuollaista piikaa on käytetty?
Tarkoittaa varmaan että oli heillä hoidossa . 13 vuotias on vielä lapsi .
Halusivat pilata talon asukkaiden maineen. Törkeä kiusaamistapaus.
Voisko joku laittaa tuon Nicole C. Mullen videon tähän minkä nimi on REDEEMER . Ihan sen musiikin tähden vaan . Joku voi pitää siitä. REDEEMER käännettynä Lunastaja .
Metsissä liikkuu niitä Jaakko Ilkka tyyppejä hevostiloilla ja hevosten kasvattajia . Pimeää porukkaa pitkin pinsiötä . Kasakoitten ja arabien risteyksiä .