Ihania nuo nykynuoret <3 Lukiolainen poikani pitää kotibileitä, eikä yhtään haittaa että äiti on kotona
Ja hienosti osaavat käyttäytyä, vaikka alkoholia vähän kuluukin, ovat kyllä olleet ennenkin.
Lisäksi vieraiksi tullee tytöt toivat mulle vielä kuoharipullon hyvän kesän toivotuksila <3
Kommentit (48)
Hyvä, ettei ap:n poika ole samanlainen rällästäjä kuin vanhempansa.
Aamulla vahdit ovella että jokainen pojan kaveri on saanut, jos ei, korjaat tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini piti aikoinaan suurta etäisyyttä kasvatusperiaatteidensa vuoksi. Joskus oli sentään yhteisiä matkoja. Sain silloin mm. juoda viiniä. Ikää oli silloin kai jo yli 20 v.
Avaisitko vähän,mitä nämä 'periaatteet' olivat ja millä vuosikymmenellä äitisi on syntynyt? Ennen oli hiukan toisenlaiset sosiaaliset roolit joita pidettiin hyväksyttävinä.. Äitisi on toiminut oikein,jos on halunnut sinun maistavan alkoholia vasta parikymppisenä,vaikka olisitkin juonut jo ennen tuota ikää- aivot kehittyvät vielä vuosia virallisen 'täysi-ikäisyyden' jälkeen, eikä teininä viinan kanssa lotraaminen ole kenellekään tuntemalleni koskaan mitään hyvää tuonut mukanaan,vaan eipä sen puoleen vanhemmilekaan ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nykynuoret paljon fiksumpia mitä itse olin saman ikäisenä. Mukava on ollut huomata.
Mitä nyt puukottelevat ja raiskailevat toisiaan ja ryöstävät vaatteet päältä. Mukavaa on ollut huomata.
Rikollisuus on vähentynyt paljon menneistä vuosista. Luuletko oikeasti, että ennen ei muka tyttöjä rais*kattu??? Voi kuule, etpä paljoa tiedä ja silloin vielä syyt sai tyttö niskaansa. Minkäs sitä kolli itselleen voi jne. Kyllä nuoret on paljon fiksumpia nykyään, kuin aikaisemmin, mutta aina on poikkeuksia. Ja onko oikeasti suomalaisnuoret noita vaatteita ryöstelleet toisensa päältä?
Lässynlää. Ennen ei todellakaan ollut samanlaista kuin nykyään. Moneltako kaveriltasi vietiin levikset jalasta?
Alkaa saatana ottaa todella aivoon nämä wokelässyttäjät! "Kyllä ennen oli enemmän väkivaltaa ja blaa blaa blaa". Tajuatko saatanan wokeaivokuollut että ennen ne nuoret tappeli jengeinä toisiaan vastaan ja hyväksyivät sen tosiasian että kun olet jengissä niin sinua jengiläisenä saatetaan toisen jengin toimesta kohdella? Nykyään mukulat ryöstelevät ihan kenet sattuu jos vain on jotain ryöstettäväksi kelpaavaa päällä. Eikä aina tarvitse olla nuorikaan kun nämä mutanaamoilta tapansa oppineet idiootit ryöstelevät jo aikuisiakin. Saatana että pitää pistää vihaksi tuollaiset vähättelijät "kyllä ennen sitä ja tätä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nykynuoret paljon fiksumpia mitä itse olin saman ikäisenä. Mukava on ollut huomata.
Mitä nyt puukottelevat ja raiskailevat toisiaan ja ryöstävät vaatteet päältä. Mukavaa on ollut huomata.
Rikollisuus on vähentynyt paljon menneistä vuosista. Luuletko oikeasti, että ennen ei muka tyttöjä rais*kattu??? Voi kuule, etpä paljoa tiedä ja silloin vielä syyt sai tyttö niskaansa. Minkäs sitä kolli itselleen voi jne. Kyllä nuoret on paljon fiksumpia nykyään, kuin aikaisemmin, mutta aina on poikkeuksia. Ja onko oikeasti suomalaisnuoret noita vaatteita ryöstelleet toisensa päältä?
Minkä lähteen mukaan rikollisuus on vähentynyt? Entä se kun poliisit sanovat nuorten kesken tapahtuneen rikollisuuden raaistuneen? Sekö ei sinulle saatanan sönkölle merkitse mitään? Sinulle merkkaa vain jonkun rikostilaston pieneneminen? Etkö kykene huomaamaan että nuorisorikollisuus on muuttumassa todella sairaaksi? Oletko vajaamielinen? Mikä helvetti sinulla on?
Katotaas aamulla kun heräät sen muna perseessäs.
5 kilon karkkivasu on myös mukana