Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania nuo nykynuoret <3 Lukiolainen poikani pitää kotibileitä, eikä yhtään haittaa että äiti on kotona

Vierailija
01.06.2024 |

Ja hienosti osaavat käyttäytyä, vaikka alkoholia vähän kuluukin, ovat kyllä olleet ennenkin.

Lisäksi vieraiksi tullee tytöt toivat mulle vielä kuoharipullon hyvän kesän toivotuksila <3

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammalla käy tänään flaksi.

Vierailija
22/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milffi on kuumaa kamaa nuorten kundien keskuudessa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herää joku pojan kaveri kalu kakkaisena kun ap on vähän milffannut.

Vierailija
24/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä äiti voi kodista häätää bileiden ajaksi. Nuoruudessani 18v tytön 50v äiti hengasi aina tyttärensä kaveriporukan mukana ympäri kyliä ja se oli outoa. 

Vierailija
25/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stifleri oli oikeassa, samoin paskatauko oli myös oikeassa.

Vierailija
26/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nykynuoret paljon fiksumpia mitä itse olin saman ikäisenä. Mukava on ollut huomata.

Mitä nyt puukottelevat ja raiskailevat toisiaan ja ryöstävät vaatteet päältä. Mukavaa on ollut huomata.

Vierailija
27/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a. Itse muistan omasta nuoruudestani yhden tällaisen äidin, eikä hän ole todellakaan sellainen äiti mitä valtaosa lapsista itselleen toivoo. 

Pikkusiskon yhden tutun äiti lähti näiden kanssa tyttärensä opiskeluaikana mukaan kapakkaan. Noloa tuollainen omasta mielestäni. Joku viittäkymmentä lähestyvä mamma, joka yrittää pukeutua kuin teini. Yök. No, ehkä olen puolueellinen sanomaan, sillä en ole omaa äitiäni koskaan nähnyt humalassa.

Vierailija
28/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika säälittävältä pitää bileitä kun mutsi on kotona. Mahtaa olla oikein vuosisadan maankaatobileet!

Vierailija
29/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nykynuoret paljon fiksumpia mitä itse olin saman ikäisenä. Mukava on ollut huomata.

Mitä nyt puukottelevat ja raiskailevat toisiaan ja ryöstävät vaatteet päältä. Mukavaa on ollut huomata.

"Nuoret". Saa nauraa. "Nuoret" on vain koodisana jollekin, jota oy Suomi ab ei koskaan tule ääneen sanomaan.

Vierailija
30/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama täällä koska alkoholi ei ollut pääasiaa vaikkka bileet selvät ettei poikia bileisiin.

Vierailija
31/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a. Itse muistan omasta nuoruudestani yhden tällaisen äidin, eikä hän ole todellakaan sellainen äiti mitä valtaosa lapsista itselleen toivoo. 

Pikkusiskon yhden tutun äiti lähti näiden kanssa tyttärensä opiskeluaikana mukaan kapakkaan. Noloa tuollainen omasta mielestäni. Joku viittäkymmentä lähestyvä mamma, joka yrittää pukeutua kuin teini. Yök. No, ehkä olen puolueellinen sanomaan, sillä en ole omaa äitiäni koskaan nähnyt humalassa.

Ainoa missä itse koen jonkun vanhemman läsnäolon ihan ok:ksi nuorten bileissä on laivareissu kun tarvitaan valvoja. Meillä aikanaan yhden kaverin ukki ja mummi tulivat meidän valvojiksemme risteilyllä. Vaikka sovittiinkin että he viettävät illan ihan kahdestaan niin kyllä ihan kiitollisuudesta vietettiin heidän kanssaankin aikaa ja mukavaa oli kaikilla. Ei silti olisi tullut kuuloonkaan että kotibileissä kenenkään vanhemmat olisi olleet paikalla.

Vierailija
32/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa äitikin saada tänä iltana nuorta sonnia :D

Tää on mun mielestä ihan outoa, että aina sotketaan seksi joka asiaan.   onko jotkut ihmiset sellaisia, että seksiä pitää nähdä joka asiassa. Himoitaan jopa omien lasten ikäisiä ihmisiä???

Vierailija
33/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sama täällä koska alkoholi ei ollut pääasiaa vaikkka bileet selvät ettei poikia bileisiin.

Nuorten naisten matontamppauskerhon kokoontuminen?

Vierailija
34/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitättekö samalla värkillä kannabistakin?

Vierailija
35/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaveritkin kerto oli äitisi kanssa tosi hauskaa.

Vierailija
36/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milffit kelpaa vasta parikymppisille. Lukiosta tai peruskoulusta pääsevä ei milffin päälle vielä ymmärrä mitään.

Vierailija
37/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikollisuus on vähentynyt paljon menneistä vuosista.  Luuletko oikeasti, että ennen ei muka tyttöjä rais*kattu??? Voi kuule, etpä paljoa tiedä ja silloin vielä syyt sai tyttö niskaansa. Minkäs sitä kolli itselleen voi jne. Kyllä nuoret on paljon fiksumpia nykyään, kuin aikaisemmin, mutta aina on poikkeuksia. Ja onko oikeasti suomalaisnuoret noita vaatteita ryöstelleet toisensa päältä?

Vierailija
38/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en istuskele nuorten kanssa, vaan katon telkkaria.

Nuoret ovat terassilla, mutta käyvät toki sisällä vessassa ja jääkaapilla.

Vierailija
39/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla: Äiti Juusolta meni muisti mut se oli herännyt sun vierestä vehje kakkaisena huulipunaa kiveksissä.

Vierailija
40/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sen pitää mennä. Avoimuuden tärkeyttä on vaikea ylikorostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi