Palomiehen ura kiinnostaisi
Eli mulla on abivuosi edessä ja pidemmän aikaa kiinnostanut palomiehen hommat. On kuitenkin yksi ongelma joka epäilyttää. En tiedä kuinka reagoin kun eteen tulee pahoin loukkantuneita tai esimerkiksi junan allle jääneitä ruumiita.
Tottuuko siihen vai pitääkö unohtaa koko homma? Ala todellakin kiinnostaisi.
Kommentit (32)
Ehkä kannattaisi harkita muita hommia.
Minua olisi kiinnostanut poliisin hommat mutta pääni ei kestäisi kaikkien kuolleiden näkemistä.
Kiva. Luin vahingossa ensin Pelimiehen ura kiinnostaisi. Se olikin Palomiehen. Huh.
Poliisitkin voisivat tietysti kertoa mielipiteitään kun samoille keikoille joutuvat.
ap
Rankaa hommaa jota ei käytönnössä kukaan jaksa eläkeikään asti.
Lääkäreiltä voisi myös kuulla mielipiteitä. Lääkis kiinnostaisi mutta itseäni epäilyttää myös tuo henkinen puoli. Olen tosin vasta lukion ekalla oleva tyttö.
En tunne alaa mutta kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Luin vahingossa ensin Pelimiehen ura kiinnostaisi. Se olikin Palomiehen. Huh.
Vähän sama asia.
Laittais vyön tiukemmalle niin ei ura näkyisi
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreiltä voisi myös kuulla mielipiteitä. Lääkis kiinnostaisi mutta itseäni epäilyttää myös tuo henkinen puoli. Olen tosin vasta lukion ekalla oleva tyttö.
Eikös noista lähes kaikki ole enemmän tai vähemmän psykopaatteja?
Onko muuten alan koulutuksissa jotain joka valmistaa tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Poliisitkin voisivat tietysti kertoa mielipiteitään kun samoille keikoille joutuvat.
ap
KKaikkeentottuu ja turtuu kun tarpeeksi näkee. Toki varmasti on olemassa ihmisiä, jotka eivät totu, mutta ne varmaan päätyvät lopulta tekemään sellaista työtä missä ei tarvitse nähdä.
Jos ei ole dikkiä, niin turha haaveilla. Ei sinne mitään pikkutyttöjä oteta haitoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole dikkiä, niin turha haaveilla. Ei sinne mitään pikkutyttöjä oteta haitoiksi.
Kuule usein ne machoimmat pyörtyy helpoiten.
t, Patologi
Ketään alalla olevaa tai ollutta joka haluaisi jakaa mielipiteensä?
ap
Katso netistä kuinka äh
lämit leikkaa vääräuskoisten päitä irti niin huomaat että kestääkö kantti.
Niin raatojan sä tuut näkemään päivittäin varmaankin.