Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä tää 50:sten uusi villitys on??? Voisko joku valaista asiaa?

Vierailija
01.06.2024 |

Siis mikä tää viiskymppisten uusi villitys on? voisiko joku ystävällisesti valaista asiaa mistä tässä on kyse! tässä kaksi esimerkkiä!

IS: Ruoka-alan yrittäjä Teresa Välimäki, 49, asuu puolisonsa kanssa eri osoitteissa. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010467235.html

IS: Kape Aihinen asuu naisystävänsä kanssa eri osoitteissa kertoo nyt, miksi eivät muuta yhteen. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010282171.html

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään uusi ole, näin pieniosa on aina tehnyt. Se siitä uutisoidaan saattaa joillekin olla uutta.

Vierailija
102/107 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä helpompaa käydä maksullisissa,voi aina vaihdella mielensä mukaan,sellainen villitys täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin järjestely varmasti sopii. Itse olen suhteessa jossa ei olla vielä muutettu yhteen, ja pidän käytännön syistä välillä todella raskaana kahden kodin välillä seilaamista. Siis sitä, että jatkuvasti pitää olla pakkaamassa ja purkamassa yönylitavaroita, päättämässä mitä vaatteita haluan käyttää viikonlopun aikana yms. Hygieniatarvikkeista löytyy tietty tuplat miehen luota mutta vähintään vaatekerrat pitää aina pakata. Myös se että minulla on paljon harrastuksia kotona ja nämä harrastusvälineet ovat sitten puolet ajasta väärässä paikassa, esim. instrumentti ja maalausvälineet. Tilanteita on monenlaisia.

Vierailija
104/107 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilen myös juuri tuollaisesta kahden asunnon suhteesta, vaikkei haave kovin realistinen taida olla. Olen melkein 50 vuotta, mulla on silti alle kouluikäisiä lapsia. Olen eronnut, koska miehellä oli se 50:n villitys, joka muistutti vähän myös 60:n kullitusta, kuten joku täällä leukaili. Kun joskus saan olla yksin, haluan todellakin olla yksin. Oma tupa, oma lupa! Kokemusta on myös nk. mieslapsista, ja sellaistakaan en enää halua kohdalleni.

Vierailija
105/107 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos on lapsia edellisestä liitosta, niin tekisin juuri noin. Ei mitään pakkopulla uusperhettä. 

Vierailija
106/107 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii loistavasti kahden kodin suhde. Minulla kyläilee paljon ystäviä, sukulaisia ja omia kotoa muuttaneita lapsia ja heidän kavereitaan, miehellä on yksi lapsi joka asuu vielä vuoroviikoin muutaman vuoden miehen luona. Näemme kun molemmilla on aikaa/halua joko jomman kumman luona tai sitten minun mökilläni. Välimatka pari sataa kilometriä ja suhde on toiminut jo kolme vuotta.

Vierailija
107/107 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin asutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi