Siis mikä tää 50:sten uusi villitys on??? Voisko joku valaista asiaa?
Siis mikä tää viiskymppisten uusi villitys on? voisiko joku ystävällisesti valaista asiaa mistä tässä on kyse! tässä kaksi esimerkkiä!
IS: Ruoka-alan yrittäjä Teresa Välimäki, 49, asuu puolisonsa kanssa eri osoitteissa. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010467235.html
IS: Kape Aihinen asuu naisystävänsä kanssa eri osoitteissa kertoo nyt, miksi eivät muuta yhteen. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010282171.html
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde pysyy tuoreempana, kun molemmilla on myös omaa aikaa.
Tuoreempana? Mitä se tarkoittaa? Jos ollaan oltu 20 vuotta yhdessä mutta asuttu erillään, vs. pari joka ollut 20 vuotta yhdessä mitta asuu yhdessä, niin eka suhde on tuoreempi?
Ei. Kyllä se on ihan yhtä vanha.
Jos sulla on 20 v vanha auto jolla ajat koko ajan tai 20 v vuotta vanha auto jolla ajat vain puolet vuodesta, niin kumpi on tuoreempi vaikka ikä onkin sama? sitä edellinen tarkoitti. Eri
Ahaa. Eli kun naista ajaa harvemmin niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreempana? Mitä se tarkoittaa? Jos ollaan oltu 20 vuotta yhdessä mutta asuttu erillään, vs. pari joka ollut 20 vuotta yhdessä mitta asuu yhdessä, niin eka suhde on tuoreempi?
Jos sulla on 20 v vanha auto jolla ajat koko ajan tai 20 v vuotta vanha auto jolla ajat vain puolet vuodesta, niin kumpi on tuoreempi vaikka ikä onkin sama? sitä edellinen tarkoitti. Eri
Mä taas en vertaisi puolisoa autoon. Tai tavaraan ylipäätään. "Hieman" ontuva vertaus siis.
Olen ollut ja asunut puolisoni kanssa yhdessä yli 30 vuotta, ja edelleen on perhosia vatsassa kun hänet näen töistä kotiin tullessani, tai kun hoksaan hänen tulevan kotiin vartin päästä. Rakastan ihan valtavasti häntä ja tunnen hänet läpikotaisin. Vaikea uskoa, että suhde voisi tätä parempi olla 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas millään jaksais erota ja aloittaa mitään uutta suhdetta tapailuineen ja menoineen. Miksi vakaa olotila pitäisi muuttaa uudeksi "jännäksi"?
Harvat taitavat erota pitkästä suhteesta jännån vuoksi. Toivottavasti et ole sellainen puusilmä, jotka kuvittelevat, että muiden elämät ja parisuhteet ovat toisintoja sinun elämästäsi ja parisuhteestasi ja sitten ihmettelevät aina hirveästi miksi joku toinen tekee asioita toisella tavalla kuin itse.
Tuo hajoittaa pidemmän päälle, raskasta kuin mikä.
T. Vuosien kokemuksella
Vierailija kirjoitti:
Kannattava ratkaisu monella tavalla tulevaisuutta ajatellen. Ei vain sopisi minulle.
Minä taas olen sitä mieltä että pitäisi olla laitonta asua samassa osoitteessa, paremmin ihmiset tulee toimeen kun on omat osoitteet
Tuoreella tarkoitin sitä, että kun näkee harvemmin ei kumpikaan tuhlaa aikaa turhaan nillittämiseen, mitä saman katon alla voi joskus joillekin tapahtua.
Ap on pudonnut täysin kelkasta 😂. Tässä ole mitään ihmeellistä. Mutta kerronpa, että moni tykkää asua omassa asunnossa, vaikka seurusteleenkin. Nyt tiedät, ja se on ihan normaalia.
Tekisi mieli kysyä. Voiko joku nyt kertoa, kuinka joku ei tajua tätä. Onko tämän tajuamattomuus joku uusi villitys?
Jos haluaa joskus lasillisen maitoa, miksi hankkia koko lehmää? Tai, jos joskus haluaa ruokalusikallisen spermaa, miksi hankkia sonni?
Kaksi eri osoitetta taloudellisesti typerää, kaksi makkaria, kyllä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat hoitaa oman taloutensa. Hienoa! En itsekään rupea enää miehelle siivoojaksi, kokiksi tai sisustajaksi.
Mutta uoraksi rupeat!
Hyvä homma.
Mikäs se mies sitten on jos nainen on h u 0 r a?
öö
Mies?
Ei se on rattopoika sinun logiikalla.
= ei incel eli chad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, jossa on vähemmän hometta. "Vierivä kivi ei sammaloidu"
Vierailija kirjoitti:
Tuoreella tarkoitin sitä, että kun näkee harvemmin ei kumpikaan tuhlaa aikaa turhaan nillittämiseen, mitä saman katon alla voi joskus joillekin tapahtua.
Kyllä se nainen alkaa nillittämään jossain vaiheessa joka tapauksessa.
Kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo hajoittaa pidemmän päälle, raskasta kuin mikä.
T. Vuosien kokemuksella
Tämä
Suhteita on erilaisia,erot ovat rankkoja. Tuossa ijässä jo ajattelee elämästä eri tavalla. Ketään ei voi omistaa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli negatiiviisia asioita ei koskaan puhuta toiselle, kaikkea kivaa vain? Muu lakaistaan maton alle, koska harvojen tapailujen onnistumista ei uskalleta riskeerata? Ei kuulosta hyvältä.
Aikuisille itsenäisille ihmisille sopiva suhdemalli. Tavataan ja ollaan yhdessä, kun siltä tuntuu ja molemmilla on myös omaa tilaa ja itsenäistä aikaa sekä oma talous.
En omalla kohdalla alkaisi tällaiseen. En kaipaa sitä kuuluisaa "itsenäisyyttä ja omaa aikaa" 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei sopis mulle. Kuolisin ikävään. Tietty jos ei tunne-elämää ole niin varmaan sopii.
Olet läheisriippuvainen tai jotenkin muuten avuntarpeessa.