Vauvanvaatteiden myymisestä huuto.netissä
Täällä tuntuu olevan alan kuin alan eksperttejä ja senpä vuoksi tiedustelisin mielipidettänne vauvanvaatteiden myymisestä huuto.netissä. Kysymys kuuluu, että kannattaako vaatteet myydä pakettina vai yksittäin, kun tarjolla olisi mm. Marimekkoa, Burberryä, Zaraa, Polarn o.Pyretiä, Monsoonia ja sitten tietysti ihan peruskamaa mm. H&M, Name it -merkeiltä. Suurin osa vaatteista on käyttämättömiä ja ne, joita käytetty ovat hyväkuntoisia, muutamia kertoja pidettyjä. Voisitteko te kokeneemmat huuto.netin käyttäjät (ostajat/myyjät) kertoa hieman vinkkejä ja kokemuksia kyseiseen " ongelmaan" ? Tätä kysymystä on varmasti pohdittu ja puitu täällä aiemminkin mutta koska asia ei ole itseä juuri silloin sivunnut, niin eipä ole tullut kiinnitettyä asiaan huomiota. Kiitos :-)
Kommentit (3)
Minä myös myisin nuo merkkivaatteet yksittäin. Olen kyllä myynyt myös ihan peruskamaa yksittäin.
Minä laittaisin paketin, jossa on sekä että. SIis merkkikamaa ja tavallista. Nuo Name It ja H&M -merkit ovat lastenvaatteiden ostajille myös ihan " merkkikamaa" , koska ovat tosi hyvälaatuisia. Laita kohde 2 eurolla näyteikkunaan ja mainitse otsikossa nuo merkit. Kauppa käy varmasti! Hyviä kuvia ja kunnon kuvaus vaatteista.
nuo Marimekot ja muut merkkivaatteet yksittäin, etenkin, jos ovat hyvässä kunnossa ja muut sitten pakettina. Kannattaa kuvailla tarkoin vaatteet, jos on jotain vikoja ja pakettia myydessä kannattaa ehdottomasti laittaa useampi kuva / tarkempia kuvia vaatteista ilmoitukseen, niin ostaja näkee mitä on on ostamassa paremmin ja huutoja tulee enemmän : )
Onnea kaupoille!