V...u että turhauttaa niin sairaasti
Heti alkuun sanottakoon, että sukulaisella on eräs sairaus (ei kuitenkaan ainakaan todettua muistisairautta, koska mitään testejä ei minun tietääkseni ole tehty)
Ei ikinä kerro yhtään mistään mitään, kaikki täytyy arvailla, päätellä ja onkia tietoonsa jotain muuta kautta. Aina on kyllä tykännyt valitella milloin mitäkin vaivoja, vaikkei ikinä ole viitsinyt kertoa kenellekään että MIKÄ edes vaivaa.
Olen viime vuosina aivan uupunut siihen miten tähän ihmiseen ei saa joskus mitään kontaktia. Aivan kuin seinälle puhuisi. Ei mitään reaktiota mihinkään, puhelimessa on hiljaa, alkaa mesoamaan ja uhriutumaan eikä anna suunvuoroa, lyö luurin korvaan, vaihtaa puheenaihetta eikä yksinkertaisesti vastaa yhtään mihinkään mitä häneltä yrittää kysyä. Aivan sairaan raskasta ja raivostuttavaa.
Joskus olen tarvinnut häneltä rahallista apua ja saanut, siitä olen kiitollinen kyllä. Siitä en kuitenkaan ole kiitollinen, että kun NIMENOMAAN pyydän, että älä tee näin, vaan tee noin, niin taaskaan ei mitään reaktiota mihinkään ja minä kuvittelen, että pyyntö on mennyt perille ja ymmärrykseen. Ei. Ei v...u tietenkään. TIETYSTI hän tekee juuri tasan kuten olen pyytänyt että EI TEKISI. Olen myös selittänyt miksi on erittäin tärkeää, että näin EI tehdä.
Saattaa lähetellä tyhjiä tekstareita, ei tietenkään vastaa kun kysyn syytä. Aina sellaista aivan ihmeellistä sekoilua, ikinä mikään ei suju kerralla ja normaalisti. Aina jotain säätöä. Minulle tulee ihan kivat ongelmat tuosta kun hän teki juuri päinvastoin kuin nimenomaan pyysin :) eipä sekään häntä hetkauta.
En tiedä onko hänellä oikeastl ymmärryksessä vikaa vai onko tuo jotain piittaamattomuutta vai mikä hel--vetti sillä ihmisellä on, kun normaali kanssakäyminen ei ikinä suju. Olen niin turhautunut ja v*ttuuntunut.
Kommentit (13)
Sen olen ainakin huomannut, että joka ikinen kerta kun olen jotain rahallista apua tarvinnut (poikkeuksellinen elämäntilanne, siksi ollut muutama tällainen tarve) on tuo sukulainen ollut suorastaan veemäinen. Kokenut selkeästi oikeudekseen alkaa ilkeilemään minulle rahaa vastaan. En aio enää ikinä joutua tilanteeseen, jossa tarvitsen hänen apuaan.
Kuulostat rahapummilta, haluat olla väleissä ihmisen kanssa josta et pidä koska olet saanut tarvittaessa tältä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat rahapummilta, haluat olla väleissä ihmisen kanssa josta et pidä koska olet saanut tarvittaessa tältä rahaa
Öööö. Voit kuvitella ihan mitä itse tahdot 😂 tässä oli kyse siitä, että hän teki ihan tarkoituksella juuri päinvastoin kuin pyysin ja selitin miksi on tärkeää toimia juuri näin. TÄMÄN JÄLKEEN turhauduin. Vaikeaa ymmärtää?
Pyysin myös esim. tilinumeroa takaisin maksamista varten. Ei antanut sitäkään. En ymmärrä miksi häneen ei saa mitään kontaktia, se on väsyttävää.
Täysin normaalia.