Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kirjoitti kuusi ällää

Vierailija
01.06.2024 |

Kirjoitti kuusi ällää ja harrastaa puoliammattilaisena joukkueurheilulajia. Tuntuupa hyvältä, kun kasvatti lapsestaan luontaisen menestyjän. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon AP:lle ja sen lapselle!

Vierailija
42/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Ei kukaan kaipaa 10n tyttöjä tai poikia. Oksennus.

Hikipinkoja ne on loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä:

Arvioi mut, arvioi mua.

Ja tappaa itsensä kun kerran eivät jossain heti onnistu.

Vierailija
44/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa oma pojan koulumenestys, keskiarvo on 8,9. Pääseeköhän riittävän hyvään lukioon?

Ei pääse. Ihan on luuseri.

Vierailija
45/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaani ei koskaan oikein kiinnostanut koulut ja valmistuikin niistä maksimissaan tyydyttävin arvosanoin. Silti on opiskellut ja työskentelee rakennusmestarina. Ei arvosanat kerro mitään menestyksestä.

Vierailija
46/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisaampi kuin sun kersasi, kirjoitin seitsämän ällää ihan tuosta vain:

L  L  L  L  L  L  L  

:D

🤣🤣🤣

Vierailija
47/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poikaani ei koskaan oikein kiinnostanut koulut ja valmistuikin niistä maksimissaan tyydyttävin arvosanoin. Silti on opiskellut ja työskentelee rakennusmestarina. Ei arvosanat kerro mitään menestyksestä.

Rakennusmestarilafat vie lukiohinttien naiset.

Vierailija
48/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinani peruskoulussa ja lukiossa samasta aineesta arvosanoja luokaa kuusi - seitsemän , yhdeksän - kymmenen ja viisi riippuen kuka on opettajana. Jollekin muulle se on ehkä sama mutta minulle jollain tavalla ärsyttävä opettaja veti aina vaan ihan lukkoon.

Vierailija
49/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi saikin 11 L:ää.

Parempi!

Vierailija
50/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Kaapo on merkannut jo kuusi ämmää, katotaan mikä on saldo viikonlopun jälkeen. 

Vierailija
51/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Maddipa se kirjoitti 20 ällää.

Onko Maddi meidän Lillin luokkatoveri? Lilli kirjoitti 8 ällää yhdellä kerralla ja on vasta 15-vuotias. Lillin luokkatoveri käytti 4 kertaa omiinsa. Mielipidejuttuja kumpi on parempi.

Lilli joutuu vielä tekemään yhden kurssin syksyllä, joten ei vielä näy lehdissä. Valmistuu silti 15-vuotiaana.

Vierailija
52/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi ällää ei tarkoita mitään luontaista menestyjää. Minäkin kirjoitin niin monta, mutta työelämässä olen ollut ihan luuseri ja tällä hetkellä pitkäaikaistyötön. Minnekään vain en pääse.

Vierailija
53/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on jo vuosia sitten kertonut meille, että tyttärensä lapsenlapsi on nero.

Tämä ihme lapsi siirrettiin suoraan ekaluokalta viidennelle luokalle. Nyt oli kuulema kirjoittanut seitsemän L.

Hieman epäilen anopin kertomusta, koska olisihan tästä ihme lapsesta lehdistö saanut vihiä? Tämä lapsia olisi nyt jotain 13 tai 14 vuoden ikäinen!

Vierailija
54/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on jo vuosia sitten kertonut meille, että tyttärensä lapsenlapsi on nero.

Tämä ihme lapsi siirrettiin suoraan ekaluokalta viidennelle luokalle. Nyt oli kuulema kirjoittanut seitsemän L.

Hieman epäilen anopin kertomusta, koska olisihan tästä ihme lapsesta lehdistö saanut vihiä? Tämä lapsia olisi nyt jotain 13 tai 14 vuoden ikäinen!

Eikös ällän kirjoittaminen yleensä opita ekaluokalla? 

Vierailija
55/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun töissä delekoin tehtäviä alaisille, suorittavat tehtävät menee aina näille suorittajille, joilta puuttuu se iso kuva ja luovuus, jota tarvitaan esim kehitettäessä uusia juttuja. Heitäkin silti tarvitaan, puurtavat perusteellisesti.

Vai että delekoit? Jos tarkoitat delegoimista,niin enpä usko sinua.

Vierailija
56/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kirjoitin ainakin 20 ällää omaan aineeseeni ylioppilaskirjoituksessa. Aika huipputulos, vai mitä.

Vierailija
57/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisaampi kuin sun kersasi, kirjoitin seitsämän ällää ihan tuosta vain:

L  L  L  L  L  L  L  

:D

Ja sinä kirjoitit vielä isoja älliä! Ei se kaikilta onnistu. Kai korotat nuo ällät vielä? Kyllä sä  muutaman XL:n ja XXL:n kirjoitat!

Vierailija
58/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L L L L L L 

Tuossa oli kuusi ällää. Mitä vaikeaa niiden kirjoittamisessa on?

Vierailija
59/59 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä kympikaan lapsi ei kirjoittanut yhtään ällää. Ei kirjoittanut naapurin poikakaan. Ihan ollaan tyytyväisiä ja ylpeitä kaikista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan