Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on yhtä suorittamista enkä osaa pitää hauskaa

Vierailija
01.06.2024 |

En tiedä mikä minua vaivaa mutta olen ollut viime aikoina jännittynyt ja vähän kireäkin, harrastukset eivät kiinnosta eikä ihmisten kanssa juttelukaan. Jos aloita jonkun harrastuksen ajattelen aina vaan liian teknisesti ja analyyttisesti en yhtään katso sitä rennommalla otteella. Ainoa tapa miten pystyn rentoutumaan on istuminen ja lepääminen ja siitäkin teen ison ongelman, pidän itseäni laiskana ja saamattomana. Miten pystyisin olemaan rento? 

Töissä on kieltämättä stressaavaa ja palaudun siitä huonosti. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itsessäni samaa. Valitettavasti ainoa keino päästä karkuun itseään ja omia vaatimuksiaan on ollut alkoholi. Joillakin muut päihteet. Sanoisin karkeasti että käyttäjissä/alkkiksissa on tosi paljon herkkiä suorittajia. Mikään ei ole hauskaa eikä kivaa. Kännissä on. 

Vierailija
2/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, mutta en pysty rentoutumaan istuen vaan ainoastaan joko kävellen tai maaten. Koitan vaan suorittaa mekaanisesti työtehtävä minimipanoksella (ei haittaa vaikkaa menee pieleen, tässä vaiheessa ei kiinnosta sekään). Miten tästä päästään ulos? En tiedä, itselläni on onneksi elämässä muutoksia luvassa, uskon että ne korjaa tilanteen itsestään. Sitä odotellessa koitan vaan lepäillä kun en oikein muutakaan keksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä tuosta huonoa on oma ajattelu, että pitäisi ottaa rennosti. Ei missään ole sellaista sääntöä.

Jokainen tekee elämällään mitä parhaaksi näkee. 

Vierailija
4/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa läheisriippuvuudelta, se oireilee näin suhteiden ulkopuolella

Vierailija
5/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa vikaa? Ei harrastuksia ole mikään pakko olla. Voi vaan suorittaa töissä hiki niskassa ja lopun ajan ottaa lepoa. Ainakin pankkitili tykkää.

Vierailija
6/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Teen usein yli 40 tunnin työviikkoa. Harrastuksena vapaaehtoistyö. Iltaisin katson vähän puhelinta ja jonkin asiaohjelman TV sta. Haluan tehdä aina jotain hyödyllistä. No ehkä otan rennommin sitten kun pääsen eläkkeelle.

Vierailija
7/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. On se suorittaminenkin jäänyt aika vähäiseksi viime aikoina.

Vierailija
8/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko taustalla olla lievää masennusta?

Vierailija
9/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko taustalla olla lievää masennusta?

Ei me olla lääkäreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän