Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautin siitä, että kaapit on tyhjiä

Vierailija
01.06.2024 |

Se edustaa mulle elämän helppoutta. Ihmeellisen moni nauttii siitä, että on mahdollisimman paljon tavaraa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku tavaraholisti kertoa mikä materiassa viehättää?

Vierailija
2/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä oikein tarkemmin katsoa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat keräilijöitä ja nauttivat siitä. Minullakin on monta kirjahyllyllistä Aku Ankkoja aina 50-luvulta saakka. Tilaakin on harrastukselle riittämiin.

Vierailija
4/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

''En ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia eikä kaikilla ole sama maku kuin minulla.''

Vierailija
5/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaapit ovat tyhjiä, niin ne ovat turhia. Miksi pidät turhia kaappeja asunnossasi?

Vierailija
6/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaapit ovat tyhjiä, niin ne ovat turhia. Miksi pidät turhia kaappeja asunnossasi?

Koska ne kuuluvat asunnon kiinteisiin kalusteisiin enkä ala purkamaan kaapistoja keittiöstä, makuuhuoneista tai eteisestä. Yhtään irtonaista säilytyskalustetta täällä ei ole.

Ap

Vierailija
7/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin siitä että jääkaappi on lähes tyhjä. Tälläkin hetkellä siellä on vain margariinirasia, kurkkua, paprikaa, salaattia, muutama hedelmä, vichypullo ja pari kastikepulloa. Sellaiset jääkaapit joissa ei edes näe takimmaisia tavaroita ovat ihan kauhistus itselleni.

Vierailija
8/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "minimalistit" aina liioittelee asioitaan. On suuri määrä tavaroita joita kaikilla pakko olla, vaatteita eri vuodenaikoihin, siivous/kodinhoito-tarvikkeita, keittiön kuivahyllyssä perusasioita kahvi, suola, jauhot jne, astioita/ruoanlaittovälineitä. Ei varmasti ole kaapit tyhjiä ellei säilytä noita tyyliin vanhempien luona.

Vierailija
9/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät kaapit kertovat siitä, että käyttötavaroista iso osa on muilla säilytyksessä.

Siskoni on juuri tuollainen, kaapit ovat tyhjät ja elämä kuulemma helppoa. Paitsi että vähän väliä pitää saada lainaan yhtä ja toista, jota minulla tai äidillä on.

Vierailija
10/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää "minimalistit" aina liioittelee asioitaan. On suuri määrä tavaroita joita kaikilla pakko olla, vaatteita eri vuodenaikoihin, siivous/kodinhoito-tarvikkeita, keittiön kuivahyllyssä perusasioita kahvi, suola, jauhot jne, astioita/ruoanlaittovälineitä. Ei varmasti ole kaapit tyhjiä ellei säilytä noita tyyliin vanhempien luona.

Ei kaikki kaapit tietenkään voi olla tyhjiä, mutta täällä ainakin on niin paljon kaappitilaa, että osa hyllyistä on tyhjiä. Ihme saivartelua.

Ap

Vierailija
11/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat keräilijöitä ja nauttivat siitä. Minullakin on monta kirjahyllyllistä Aku Ankkoja aina 50-luvulta saakka. Tilaakin on harrastukselle riittämiin.

Joiltain taas puuttuu keräilygeeni kokonaan. Itse yritin jo lapsena keräillä erilaisia asioita, mutta en tuntenut kiinnostusta oikein mihinkään materiaan.

Vierailija
12/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ''tavaraholisti''. Olen visuaalinen ihminen ja nautin siitä että kotona on kauniita tauluja, mielenkiintoisia esineitä ja värikästä. Pidän siitä että minulla on vaihtoehtoja ja valinnanvaraa esimerkiksi pukeutua fiiliksen mukaan. Joskus tekee mieli laittaa päälle kukkamekko ja joskus taas farkut ja valkoinen t-paita.

Vierailija
13/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''En ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia eikä kaikilla ole sama maku kuin minulla.''

Ja "Minun kokemukseni on ollut tälläinen, enkä ymmärrä miten toisilla voi olla erilaisia kokemuksia".

Vierailija
14/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on myös hyvä, että nykyään miesten ei tarvitse olla enää kaapissa vaan voivat olla mitä ovat ihan avoimesti.

Vierailija
15/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjät kaapit kertovat siitä, että käyttötavaroista iso osa on muilla säilytyksessä.

Siskoni on juuri tuollainen, kaapit ovat tyhjät ja elämä kuulemma helppoa. Paitsi että vähän väliä pitää saada lainaan yhtä ja toista, jota minulla tai äidillä on.

No mulla ei todellakaan ole mitään tavaroita muiden kodeissa säilytyksessä eikä ole tarvetta myöskään lainata muilta mitään. En tiedä mikä siskosi ongelma on.

Ap

Vierailija
16/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja "Minun kokemukseni on ollut tälläinen, enkä ymmärrä miten toisilla voi olla erilaisia kokemuksia".

Myös "Minun kokemukseni on oikein, muiden väärin."

Vierailija
17/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyhjä jääkaappi, ihanaa!

Vierailija
18/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei saa irroitettua helposti. Ne ovat myös hyvä olla olemassa koska niitä saattaa tarvita.

Vierailija
19/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin siitä että jääkaappi on lähes tyhjä. Tälläkin hetkellä siellä on vain margariinirasia, kurkkua, paprikaa, salaattia, muutama hedelmä, vichypullo ja pari kastikepulloa. Sellaiset jääkaapit joissa ei edes näe takimmaisia tavaroita ovat ihan kauhistus itselleni.

Tämä. Ne ovat karseita.

Vierailija
20/21 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt aina, minullakin on vain pakolliset tavarat eikä yhtään irrallista säilytysratkaisua. En ole ap.