Tykkääkö tosiaan lähes kaikki yllätyksistä?
Näin väittää mieheni, kun sanoin, että en tykkää, vaan haluan kuulla mitä hän on suunnitellut, kun kertoi että hällä on mulle yllätys.
Ja sain kuulla olevani lähes satavarmasti narsisti, koska en ilahtunut hänen yllätyksestään.
Aikoi viedä keskellä yötä syömään pizzeriaan joka on täynnä kovaäänisiä ja humalaisia, enkä halunnut mennä koska inhoan niitä möykkääviä ihmisiä. Hän siis suuttui kun en ilahtunut. Olin muutenki jo valmis nukkumaan. Ja sitten olisikin pitänyt ilahtuen lähteä syömään. Just oltiin kotona syöty myös, joten ei ollut nälkäkään.
Sitä ennen pyysin monta kertaa kertomaan mikä se yllätys on, koska en halua saada yllätyksiä. Ja siksi olen varmasti narsisti ja kaikkea.
Jos joku sanoo sinulle, että ei pidä yllätyksistä, niin onko sellanen ihminen outo? Tosiaanko kaikki muut tykkää?
Kommentit (6)
Nuorempana tykkäsin, mutta vanhemmiten vihaan yllätyksiä.
En tykkää yllätyksistä. Ainakin jonkinlainen vinkki on hyvä saada mistä on kyse.
Toi nyt on ihan älytöntä viedä toinen syömään yöllä, vieläpä niin, että on jo syöty. Miten voi ajatella, että tuo jotenkin ilahduttaisi?
Mä en yleensä tykkää yllätyksistä. Jotkut yllätysjuhlat tyyliin tuut pimeeseen kotiin ja siellä pimeessä on porukka joka huutaa ULLATUS, olis ihan kauheet.
Lisäksi mun miehelläni ei lähes 30 avioliittovuoden jälkeenkään tunnu olevan mitään tajua mistä minä pidän. Hän menee sillä mistä hän pitää...
En pidä yllätyksistä. Yllätysvieraat ovat jotain ihan hirveää. Haluan myös tietää ruokapaikan etukäteen, jotta pystyn varmistamaan että siellä on jotain syötävää minullekin. Yllätyslahjat eivät useimmiten ole mieleisiä, koska minulla on hyvin spesifi maku. Jos olen joskus puolihuolimattomasti sanonut jostain asiasta että onpa kivan näköinen, se ei tarkoita että haluaisin juuri sen itsellenikin.
Riippuu yllätyksestä. Mutta tykkään yllätyksistä, jos ne on hyväntahtoisia ja positiivisia.