Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja missä vaiheessa tuhoatte tai jollain tavoin hävitätte miehenne vanhat vaatteet

Vierailija
31.05.2024 |

Äitini heitti puhkikuluneet kalsarit keskuslämmityskattilaan. Roskiksiin ei voinut laittaa, ettei löytäisi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vaatteet ovat hänen omaisuuttaan. En voi hänen tavaroitaan noin vain ruveta omin lupineni hävittämään.

Miksi tätä on joku alapeukuttanut? Ei toisen omaisuutta saa viedä. Etenkään kun kyse ei ole mistään vaarallisesta tavarasta. Kyllä nämä asiat pitää hoitaa keskustelemalla (tai joku varmaan voisi sitä nalkutukseksikin väittää).

Vierailija
22/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vaatteet ovat hänen omaisuuttaan. En voi hänen tavaroitaan noin vain ruveta omin lupineni hävittämään.

Aplodit ketjun ainoalle järkevälle vastaukselle.

Muut hävetkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aplodit ketjun ainoalle järkevälle vastaukselle.

Muut hävetkää.

Moni kirjoitti, että mies saa vastata itse vanhojen vaatteidensa hävittämisestä. Mitä vikaa niissä vastauksissa on, kun käsket hävetä?

Vierailija
24/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta vanha reikäinen paita ei ole minkään arvoinen. Se ei ole omaisuutta. Kysy vaikka paljonko vakuutusyhtiö maksaisi siitä talon palamisen yhteydessä.

Vierailija
25/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää tekstiilit kierrättää eli vien kaikki vanhat tekstiilit keräyspisteeseen. 

Niin siis sekajätteeseenhän ne kuuluvat jos eivät ole enää käyttökelpoisia. Rikkinäisiä ja likaisia ei saa laittaa vaatekeräyslaatikoihin.

Lumppukeräykseen saa. En kyllä tiedä, missä niitä on.

Vierailija
26/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää tekstiilit kierrättää eli vien kaikki vanhat tekstiilit keräyspisteeseen. 

Niin siis sekajätteeseenhän ne kuuluvat jos eivät ole enää käyttökelpoisia. Rikkinäisiä ja likaisia ei saa laittaa vaatekeräyslaatikoihin.

Lumppukeräykseen saa. En kyllä tiedä, missä niitä on.

No ei mieheni sentään mikään lumppu ole, vaikka seksistä pitääkin! Ei pyöri tuolla kylillä sulojaan tarjoamassa.

Vierailija
27/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laittaa ne vaatekeräykseen. Ja minä omani. Olemme aikuisia. 

Harvinaista, ah niin harvinaista, ainakin tällä palstalla.

Vierailija
28/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstiilileräyksren saa viedä sellaista, joka ei enää vaatteena palvele, eli lumppuja. 

Vierailija
29/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mä niitä mihinkään heittäisin?

Vierailija
30/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun mies on kuollut tai menettänyt kykynsä huolehtia omista asioistaan.

Vierailija
31/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on tietysti jauhaa paskaa omasta puolisostaan täällä. Toinen vaihtoehto olisi valita täysijärkinen puoliso, jota ei tunne tarvetta pilkata ja väheksyä. Mutta jokaisen oma valinta tietysti.

Vierailija
32/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei itse ymmärrä omaa parastaan.

Vierailija
33/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastat miestäsi ja haluat hänelle hyvää.

Vierailija
34/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastat miestäsi ja haluat hänelle hyvää.

Jos ja kun hän rakastaa itseään hän myös huolehtii itsestään ja esimekiksi vaatteistaan. Hellyyttä meillä osoitetaan muilla tavoin kuin ostamalla vaatteita, pyykkäämällä ja käymällä läpi sitä onko jotakin heitettävä pois. Mies jota rakasta ei voi olla mikään avuton joka ei kykene huolehtimaan omista asioistaan. Enkä muutenkaan ymmärrä mikä ihmeen paapomisen tarve naisilla on. Eikö siitä rakkautta voi näyttää muutenkin?

Vierailija
35/42 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei itse ymmärrä omaa parastaan.

Miksi minun puolisoni ei ymmärtäisi omaa parastaan?

Vierailija
36/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä välillä otan miehen vaatteita ja pistän kierrätyspussiin ja vien samantien uffin laatikkoon tai tekstiilikeräykseen. Miehen oma silmä sille, että onko joku vaate hyvin istuva vai ei, ei oikein toimi aina. Onnistuu tekemään itselleen setämieslookin tahtomattaan liian suurilla tai muuten vain roikkuvilla vaatteilla. Hän myös aina välillä onnistuu ottamaan jonkun ikivanhan vaatteen mukaan mökiltä kuvitellen sen vielä muutenkin käyttökelpoiseksi yhtäkkiä, vaikka vaate on saanut armonaikaa remontti- ja mökkivaatteena ja nämä lähtevät kyllä sitten sitä mukaa kierrätykseen myös.

Vierailija
37/42 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne häviää itsestään, pihatyö vaatteiksi, sitten autotaliin sorviräteiksi sen jälkeen niitä ei enää ole

Vierailija
38/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene hävitykseen vielä tässä vaiheessa. Vanhat vaatteet, muidenkin kuin miehen omat,  menee verstaalle räteiksi, josta sitten itse hävittää tarpeen mukaan.

Vierailija
39/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ei ole tapana käyttää vaatteita puhkikuluneeksi asti. Työkin on sellainen, mikä edellyttää edustavaa pukeutumista.

Isäni on samanlainen, ikinä en ole hänellä nähnyt likaisia tai rikkinäisiä vaatteita (*korkeintaan jossain maalaus- tai muissa töissä).

Joillain tosiaan on sellainen työ, että se siisteys on tavallaan odotettua.

On varmaan kyllä paljon myös luonnekysymys.

Toki on myös niitä, jotka voivat olla vaikka kuinka hyvässä työssä/ virassa niin silti siisteys on mitä sattuu.

Onhan niitäkin tullut nähtyä.

Ja ihmeteltyä...

Vierailija
40/42 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän riepulaatikkoon, mies vie ne itse sieltä autotalliin sotkujen siivoamseen. Joskus tuon kaupasta t-paitoja ja kalsareita ja pyydän vaihtarit kaapista tilalle. Aina on kelvannut ;) Sukista yleensä vain sanon että pesukone söi, laittaa ostoslistaan kun uhkaa loppua.

Tammialesta katsottiin hänelle uusi toppatakki. Mulla ei ole hajuakaan missä ne 2 kulahtanutta ikälppua takkia on, luultavasti tulevat vielä jostain vastaan, varmastikaan ei ole heittänyt pois kun voi joskus tarvita (ei tarvi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä