Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
41/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on pienet aivot miesten aivoihin verrattuna, siksi. Naisten aivot ovat samaa kokoa kuin simpansseilla tai joillakin muurahaiskävyillä.

Vierailija
42/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

Mistä mies voi tietää, että baari-illan jälkeen yhteisymmärryksessä tapahtuneen panemisen jälkeen morkkiksen saanut varattu nainen ei ala syyttämään raizkauksesta?

Älä pane humalaista. Humalainen ei ole siinä kunnossa, että pystyy antamaan suostumuksensa.

Niinkö? Pitäisikö käyttää puhalluskoetta ja miksi rattijuoppous on rikos, jos rattijuoppo ei pysty antamaan suostumusta autolla ajeluun? Alkoholihan siinä ajelee eikä rattjuoppo ole vastuussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen puskaraizkauksen, niin poistun varmaan takavasemalle. Saatan joutua miehenä vedetyksi osalliseksi itse rikokseen. Toivotaan, että karhu tulisi väliin.

Vesetyksi mukaan rikokseen? Hyvä että poistut jos et pysty siinä tilanteessa olemaan itse raiskaamatta.

Vierailija
44/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaa.

Ei tajua, vaan tietää ettei väite ole tosi. Jokainen nainen tietää että yli 90% miehistä on raizkaajia.

Väite on vain omassa päässäsi kunnes toisin todistat.

Vierailija
45/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet tietäväsi mitä joku kassamyyjä tai nainen ajattelee? Saatikka että tietäisit mitä puolet ihmiskunnasta ajattelee.

Kyllähän kassatytön ajatukset tietää. Ne ovat kovin yksinkertaisia: miltä mä näytän, mix en voi kesken työvuoron katsoa tiktokkii ja mitä sidukkaa ottais illalla.

Vierailija
46/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajuan, että näin on. 

Sitä en tajua, miten tämä mies vs. nais-asetelma on päässyt oikeasti syntymään.

Miehet kanto wanna be hädänalasten miesten laukut bussin kyytiin joka vei suoraan himokkaiden suomiakkojen luokse. Nyt tajuat.

Vierailija
47/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

Mistä mies voi tietää, että baari-illan jälkeen yhteisymmärryksessä tapahtuneen panemisen jälkeen morkkiksen saanut varattu nainen ei ala syyttämään raizkauksesta?

Et voi mitenkään tietää, se on riski jonka otat joka kerta ja se on oma valintasi.

Tämä on hyvä, jos tuo on jollekin miehelle suuri pelko niin sitten hän myös itse ymmärtää miksi naiset ovat varovaisia.

Vierailija
48/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat joka ihmisen kanssa lähtöruudusta. Et vain naisien kanssa. En tunne sinua vielä mistään. 

---Mies 1976

Vierailija
49/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen olisi jo raizkattu vähintään kerran elämässään, jos kaikki suomalaiset miehet olisivat sellaisia, jollaisen kuvan feministit heistä antavat. Siinä hieman vertailuarvoja sinulle.

Mä tiedän mun läheisistä naisista 8 jotka on ja itseni lisäksi. Eikä näitä juttuja höpistä missään kampaajilla vaan läheisiä ihmisiä ovat. Vähemmistössä ovat ne, joita ei ole. Suurin osa kokemuksista nuorisovuosilta, mutta just oli yksi Tinder-deittihomma viiskymppisellä naisella.

Pelko ei lopu koskaan.

Sinulla on siis oikeus syyllistää jokainen kadulla vastaan tuleva mies.

&nbs

Siltä se nyt vaikuttaa näissä kommenteissa, että nainen kokee turvattomuutta kohdatessaan kadulla vastaan tulevan miehen. Pitääkö jokaisen miehen ajatella olevansa potentiaalinen raizkari vastaan tulevan naisen ajatuksissa ja tuntea siitä syyllisyyttä? En minäkään ajattele pahaa tuntemattomista vastaan tulijoista.

Vierailija
50/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen olisi jo raizkattu vähintään kerran elämässään, jos kaikki suomalaiset miehet olisivat sellaisia, jollaisen kuvan feministit heistä antavat. Siinä hieman vertailuarvoja sinulle.

Mä tiedän mun läheisistä naisista 8 jotka on ja itseni lisäksi. Eikä näitä juttuja höpistä missään kampaajilla vaan läheisiä ihmisiä ovat. Vähemmistössä ovat ne, joita ei ole. Suurin osa kokemuksista nuorisovuosilta, mutta just oli yksi Tinder-deittihomma viiskymppisellä naisella.

Pelko ei lopu koskaan.

Melkoisissa porukoissa sinäkin liikut. Saitko käytyä peruskoulun loppuun?

Vierailija
51/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on lampaita jotka menee miesvihafeministien manipulointivedätyksiin mukaan.

Missä näitä vedätyksiä on?

Minulla on useampikin naispuolinen ystävä, joka sanoo, ettei voi sanoa mitä ajattelee, koska muuten nuo tankkifeministit hyökkäisivät heidän kimppuunsa.

Vierailija
52/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet tietäväsi mitä joku kassamyyjä tai nainen ajattelee? Saatikka että tietäisit mitä puolet ihmiskunnasta ajattelee.

Kyllähän kassatytön ajatukset tietää. Ne ovat kovin yksinkertaisia: miltä mä näytän, mix en voi kesken työvuoron katsoa tiktokkii ja mitä sidukkaa ottais illalla.

Ei vaan ovat sinun ajatuksesi, kuvittelet niiden olevan kassatytön ajatuksia. There is a difference, you see.

Vierailija
53/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko ei lopu koskaan.

Entä omat porukkasi ja sinun suhde heihin. Saattaa olla että omassa porukassasi on samanlainen luku. Koska hyökkäät vastaan sitä joka raiskauksista puhuu, niin olen aika varma että sinun porukkasi ei sinulle niistä asioista puhu.

Vierailija
54/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on lampaita jotka menee miesvihafeministien manipulointivedätyksiin mukaan.

Missä näitä vedätyksiä on?

Minulla on useampikin naispuolinen ystävä, joka sanoo, ettei voi sanoa mitä ajattelee, koska muuten nuo tankkifeministit hyökkäisivät heidän kimppuunsa.

Avaa vähän lisää näitä tilanteita mistä ne useat kaverisi ovat kertoneet.

Vierailija
55/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko ei lopu koskaan.

Minkälaisissa hampuuseissa te pyöritte?

Vierailija
56/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näen puskaraizkauksen, niin poistun varmaan takavasemalle. Saatan joutua miehenä vedetyksi osalliseksi itse rikokseen. Toivotaan, että karhu tulisi väliin.

Vesetyksi mukaan rikokseen? Hyvä että poistut jos et pysty siinä tilanteessa olemaan itse raiskaamatta.

Aika selkeän kommentin annoit miesvihastasi. ;)

Miesvihaa? Mies itse sanoi ettei pysty olla menemättä mukaan rikokseen jos näkee raiskauksen.

Vierailija
57/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista käyttäytyy epä- tai suorastaan paranormaalisti.

Siksi naiset eivät ymmärrä että miehet käyttäytyvät normaalisti.

Paras kun ei yksinkertaisesti kiinnitä naisiin mitään huomiota niin säästyvät sekä rahat ja hermot.

SE on jo nähty eikä siinä ole enää mitään uutta. MITÄÄN muuta niillä ei ole tarjottavaksi.

Vierailija
58/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se poista sitä faktaa, että mies on tämän planeetan vaarallisin eliö.

Haluaisit siis mielummin suljettuun tilaan esimerkiksi satunnaisen harmaakarhun kanssa kuin satunnaisen miehen?

Vierailija
59/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko ei lopu koskaan.

Et vastannut kysymykseen. Oletko toistaitoinen, osaatko lukea?

Vierailija
60/1648 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö vahvistaa sitä stereotypiaa, että miehillä on naisia rikollisempi ajattelu-/ toimintatapa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi