Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Mistä mies voi tietää, että baari-illan jälkeen yhteisymmärryksessä tapahtuneen panemisen jälkeen morkkiksen saanut varattu nainen ei ala syyttämään raizkauksesta?
Kertoo paljon miesten sielunmaisemasta. Suurin ongelma on se, että ei saa käyttää naista panopuuna ihan miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Ap:sta ainakin tiedetään nyt näiden myyjätyttöhöpinöidensä perusteella, ettei ihan normaali ole. Muuten me naiset kyllä ymmärrämme, että suurin osa miehistä on ihan OK, mutta tuntemattoman miehen kohdallahan sitä ei tietenkään mitenkään voi tietää. Ja varovaiseksihan sitä on väkisinkin tullut, kun pienestä pitäen on miesten asiattoman käytöksen kohteeksi joutunut. Luulisi miesten puolestaan ymmärtävän tämän.
Valtaosa naisista tajuaa että valtaosa miehistä osaa käyttäytyä ihmisiksi kuten valtaosa naisistakin.
Jos mies kokee kaupassakäymisessä jotain sukupuolittunutta ongelmaa niin sen ongelman täytyy olla miehen omassa mielessä tai käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen olisi jo raizkattu vähintään kerran elämässään, jos kaikki suomalaiset miehet olisivat sellaisia, jollaisen kuvan feministit heistä antavat. Siinä hieman vertailuarvoja sinulle.
Mä tiedän mun läheisistä naisista 8 jotka on ja itseni lisäksi. Eikä näitä juttuja höpistä missään kampaajilla vaan läheisiä ihmisiä ovat. Vähemmistössä ovat ne, joita ei ole. Suurin osa kokemuksista nuorisovuosilta, mutta just oli yksi Tinder-deittihomma viiskymppisellä naisella.
Pelko ei lopu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on lampaita jotka menee miesvihafeministien manipulointivedätyksiin mukaan.
Missä näitä vedätyksiä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies voi tietää, että baari-illan jälkeen yhteisymmärryksessä tapahtuneen panemisen jälkeen morkkiksen saanut varattu nainen ei ala syyttämään raizkauksesta?
Ei varmaan voikaan, joten luulisi olevan varovainen, ketä lähtee panemaan, kuten naisetkin ovat varovaisia sen suhteen, kenet miehet päästävät lähelleen.
Mitä, jos laittaisit ensi kerralla housut jalkaan?
Ajatellaas tätä hetki toisinpäin. Tehdään ajatusleikki, että elämme maailmassa, jossa valtaosa raixkaajista on naisia, ja valtaosa riaxatuista miehiä. Melkein kaikki miehet kokevat epämiellyttävää seks ahdistelua nuorena poikana.
Sitten mies tulee ja tekee aloituksen, missä kertoo miten häntä hirvittää kävellä yksin pimeässä puistossa, koska hän pelkää että hänet raixataan. Muutkin miehet kertovat miten heitä on ahdisteltu.
Minun reaktioni naisena EI ole, että minua syyllistetään. Minä EN suutu näille miehille, vaan koen sympatiaa ja toivon, että kaikki ihmiset saisivat elää rauhassa. Yritän olla jatkossa tarkkana, etten aiheuta tahtomattani pelkoa miehille.
Miksi miehen (eikaikkimiehet, pakollinen disclaimer) reaktio vastaavassa tapauksessa on henkilökohtainen loukkaantuminen ja viha ahdistelun uhreja kohtaan? Miksi?
Kunhan mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:sta ainakin tiedetään nyt näiden myyjätyttöhöpinöidensä perusteella, ettei ihan normaali ole. Muuten me naiset kyllä ymmärrämme, että suurin osa miehistä on ihan OK, mutta tuntemattoman miehen kohdallahan sitä ei tietenkään mitenkään voi tietää. Ja varovaiseksihan sitä on väkisinkin tullut, kun pienestä pitäen on miesten asiattoman käytöksen kohteeksi joutunut. Luulisi miesten puolestaan ymmärtävän tämän.
Etenkin kun ne on hyvin usein juuri miehiä jotka alkaa naisen käytöksestä etsiä syitä jos naiselle on jotain käynyt. Mikähän siis tarkoittaa että nämä miehet itsekin ajattelee että kaikki miehet on riski ja vain nainen voi siihen vaikuttaa päätyykö esim rikoksen uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
No tajuaa. Somessa kaikki aina kärjistyy äärimmilleen.
Niin, ja sitähän aloittajakin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen olisi jo raizkattu vähintään kerran elämässään, jos kaikki suomalaiset miehet olisivat sellaisia, jollaisen kuvan feministit heistä antavat. Siinä hieman vertailuarvoja sinulle.
Mä tiedän mun läheisistä naisista 8 jotka on ja itseni lisäksi. Eikä näitä juttuja höpistä missään kampaajilla vaan läheisiä ihmisiä ovat. Vähemmistössä ovat ne, joita ei ole. Suurin osa kokemuksista nuorisovuosilta, mutta just oli yksi Tinder-deittihomma viiskymppisellä naisella.
Pelko ei lopu koskaan.
Sinulla on siis oikeus syyllistää jokainen kadulla vastaan tuleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näillä sinun vertailuarvoillasi tee mitään, kun ne eivät edelleenkään tuntemattomasta miehestä kerro, raiskaako se vai ei. Varovainen on oltava jokaisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi mitenkään tietää, se on riski jonka otat joka kerta ja se on oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelko ei lopu koskaan.
Kuka ja missä on syyllistänyt jokaista kadulla vastaan tulevaa miestä?
Se kun ei vaan näy päälle, että kuka mies se ei ymmärrä kun nainen sanoo ei tai kuka on se mies, joka loppupeleissä vaikka tappaa. Ei se auta kuin varmuuden vuoksi olla varuillaan ihan jokaisen miehen kohdalla.
Jos näen puskaraizkauksen, niin poistun varmaan takavasemalle. Saatan joutua miehenä vedetyksi osalliseksi itse rikokseen. Toivotaan, että karhu tulisi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelko ei lopu koskaan.
Meillä naisilla on täysi oikeus olla varovainen jokaisen tuntemattoman miehen kohdalla.
Ongelmia keksitään jotta aivot saisivat muuta ajateltavaa kuin sen mihin tämä maa on menossa.
Faktuaalisesti väärä väite.
Hyttyset tappavat paljon enemmän ihmisiä vuodessa, kuin toiset ihmiset.