Millainen olet muiden silmissä.
Miten paljon oikea persoonasi eroaa siitä millaisena muut luulevat sinun olevan?
Kommentit (39)
Kuka osaa lukea toisten ajatuksia??
Haamu? Haamutäti? Ihan kiva? Ei ole mahdollista koskaan miellyttää kaikkia, jos yhteen suuntaan kumartaa, niin toiseen vilahtaa takamus.
Silmiin joutuessani varmaan aika iso roska. Ei auta huuhtelu :(
Konservatiivin pahin painajainen. Hei odottakaas, sellainenhan minä olen...
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivin pahin painajainen. Hei odottakaas, sellainenhan minä olen...
Olet aika yksinkertainen ja yksipuolinen ihminen siis.
"Minä olen täydellinen, ala rakastua"
Esitän aina tyhmempää ja hömelömpää kuin olen. Yritän olla myös heikompi ja kömpelömpi kuin oikeasti olenkaan.
Soluttaudun sillä tavoin korttipakkaan yhdeksi tylsistä numeroista, koska kuvakortit saavat kantaa täyden laidallisen
vastuuta ja muuta
Sillä tavoin voin yllättää ja kaataa koko pakan tarvittaessa tai soljua pelin valtameressä anonyyminä tylsänä "numerona".
Työkaverit ajattelevat, että olen kotona viihtyvä lukutoukka. Oikeasti viihdyn rock baareissa, keikoilla ja luen vain muusikoiden elämänkertoja jos yleensä luen.
Olen hyväntuulinen kunnes raja ylittyy ja ihmisten maailma kääntyy ylösalaisin.
Erittäin luotaantyöntävä olen sosiaalisessa mielessä, ja se sopii minulle, en ole sosiaalinen tai koskaan halunnut kenenkään yhtäkkiä ottavan minuun kontaktia ulkona tai sisätiloissakaan. Luotaantyöntävän minusta tekee asenteeni ja katseeni, ei niinkään ulkonäköni tai olemukseni. Ja täällä missä asun, näin on parempi, muuten hankaloituisi työmatkatkin yöaikaan julkisilla.
Muut luulee että ryyppään töiden jälkeen ja tupakoin ketjussa. Oikeasti tupakoin vain työtauoilla, koska haluan olla rauhassa muilta ja saletisti inhottu.
Sillä tavoin saan rauhan muilta.
Ei mitään aavistusta minkälaisena ihmiset minut kokevat. Jos muut ovat ihmiselle eräänlainen peili niin tätä peiliä ei minulla ole.
Kuka heistä. Kaikki näkevät minut erilaisena. Toinen kauniina, toinen rumana. Yksi viisaana, yksi tyhmänä. Itse koen olevani sekoitus kaikkea mahdollista. En ole vielä itsekään selvillä, mitä olen. Ei varmaan koskaan selviäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään aavistusta minkälaisena ihmiset minut kokevat. Jos muut ovat ihmiselle eräänlainen peili niin tätä peiliä ei minulla ole.
Tai sitten sinä vain olet kieltäytynyt katsomasta siihen. Ei se peili mihinkään häviä sillä, että sulkee omat silmänsä.
Olen ammattini takia työpaikalla kova ja määrätietoinen. Moni yllättyisi kun näkisi minut vapaa-ajalla. Pehmo ja hiukan boheemi.
Sen kun tietäis...