Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietät kesäistä viikonloppua sinkku ihminen?

Vierailija
31.05.2024 |

Mitä asioita teet, laitatko itse ruokaa vai käytkö ulkona syömässä? Siivoatko kotona? Nautitko sinkkuna olosta? 

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona yksin. Kavereita ei ole enkä halua lähteä katsomaan kun muilla on hauskaa.

Voisit löytää kavereita, jos lähtisit ulos.

Jos sitä ei tapahtunut 15 vuoteen miksi se tapahtuisi nyt?

Miksi ei? Ei kannata ihmetellä nykytilannetta, jos olet ollut 15 vuotta neljän seinän sisällä.

Miten kuvittelet ihmisten reagoivan jos esim perhe on jäätelöllä ja siihen tuppautuu joku täti tai setä seuraa kyselemään? Miten sieltä "ulkoa" mitään kavereita löytää kun kaikilla siellä on jo seuraa? 

Mun mielestä on ihan luonnollista vaihtaa sana tai pari vastaantulijoiden kanssa, naapureiden kesken, kaupan kassalla, pihalla. Juttelen mielelläni sedille ja tädeille ja bussissa kuuntelen heidän tarinoitaan. 

Kenenkään ei tarvitse ottaa toista kotiinsa ja ratkaista hänen ongelmiaan. Nuorena yritin. Ei toiminut.

Vierailija
62/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona yksin. Kavereita ei ole enkä halua lähteä katsomaan kun muilla on hauskaa.

Olen eri, mutta ei maksa vaivaa koska ei löydy. Kokeiltu on ja monta kertaa. Ihan liian monta.

Voihan siellä käydä itsensä vuoksi. 

Äh, en jaksa enää sitä meteliä mikä ravintoloissa on enkä myöskään siedä voimakkaasti päihtyneitä ihmisiä. Toisekseen siellä on yksikseen aivan älyttömän typerä olla. Ei ole minun mestani joten en näe mitään syytä mennä sinne itseni takia.

Sen sijaan lähtisin mieluusti istumaan iltaa kaverien kanssa johonkin hieman rauhallisemmalle terassille. Tai vaikka piknikille johonkin rannalle. Tai syömään ja ottamaan oluen tai vaikka kaksikin. Yksinään on vaan niin tylsä tehdä mitään ja lisäksi ainakin minusta alkoholi tekee normaaliakin seurallisemman eli yksinolo ja yksinäisyys tuntuu vielä normaaliakin pahemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työviikko tuntui pitkältä ja väsyttävältä joten viikonloppuna aion levätä. Siivoan varmaan parvekkeen jos huvittaa. Ostin valmisruokia ja jäätelöä joita syön, niin ei tarvitse kokata helteessä. Saatan nähdä kavereita ja käydä salilla.

Vierailija
64/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei maksa vaivaa koska ei löydy. Kokeiltu on ja monta kertaa. Ihan liian monta.

En ymmmärrä mitä tarkoitat tuolla? Käydä itsensä vuoksi?

Ei lähde ulos etsimään ihmisiä, vaan liikkuu omassa rauhassaan ja tahdissaan. Nauttii kauniista ilmasta ja luonnosta.

Luontopoluilla tulee usein muita s

Tietenkin menevät. Poluilla liikutaan, laavuilla ja taukopaikoilla tavataan.

Niissä on se hieno juttu, ettei tarvitse edes jutella kenenkään kanssa. Saa olla rauhassa, vaikka muiden joukossa. 

On myös vaellus -ja lenkkeilykerhoja. Niissä retkeillään lähialueella ja sillä periaatteella, että tulee lähdettyä ulos. 

Vierailija
65/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen huomenna elokuviin katsomaan Mad Max - Furiosaa.

Oi, OT, mutta voisitko laittaa palautetta millainen oli? Arvostelut olleet vähän nihkeitä, mutta kriitikon näkemys voi olla aina hieman erilainen kuin peruskatsojan...

Terveisin tekemistä miettivä vanhoja Mad Max-elokuvia fanittanut sinkku :)

Täällä eri tyyppi joka on nähnyt tuon leffan. Itse tykkäsin vanhoista Mad Max -leffoista enemmän. Saman tyylinen on kuin Fury Road. Täyttä toimintaa ja vähän näyttelyä.

Vierailija
66/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, en jaksa enää sitä meteliä mikä ravintoloissa on enkä myöskään siedä voimakkaasti päihtyneitä ihmisiä. Toisekseen siellä on yksikseen aivan älyttömän typerä olla. Ei ole minun mestani joten en näe mitään syytä mennä sinne itseni takia.

Sen sijaan lähtisin mieluusti istumaan iltaa kaverien kanssa johon

Mä en ota alkoa. Käyn viihteellä musiikin tms vuoksi. 

Vierailija
67/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän sinnitellä tämän illan tukalassa kuumuudessa ja odottaa vain illan viilenemistä. Aamuyöstä ehkä pystyy mennä nukkumaan. Hiomenna vedän pään täyteen yksin kuumassa asunnossani ja säälin itseäni.

Osta verhot ja tuuletin. Mene ulos.

Lisää "hyviä" vinkkejä? Kai ymmärrät että talot varaa lämpöä. Sisällä on kuin uunissa. Ja ulkonakin on kuin uunissa. Siinä ei mikään auta. 

Kieltämättä olo alkaa olla, kuin ylikypsällä broilerilla. -eri

Vierailija
68/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä mitenkään vaan ainoastaan toivon, etten kuole tähän kuumuuteen. Lisäksi toivon, että säätyyppi muuttuu ensiyönä sellaiseksi että huomenna ja sunnuntaina sataa ja myrskyää jotta mä vihdoin saan nukkua kunnolla kellon ympäri eikä uni ole tunnin pätkissä ja pelkkää pyörimistä.

Haaveilen koko ajan vain useammin siitä, että saisin vielä asua jossain muualla kuin kerrostalossa pk-seudulla. Haluan ympärilleni luontoa ja mielellään vesistöjäkin sekä mieluusti oman pihan jossa on ihanasti varjostavia isoja lehtipuita.

Ei varmasti tarvitse erikseen mainita etten nauti sinkkuna elämisestä. Tuo edellä mainittu haaveeni vaatii kahden ihmisen tulot mutta minulla ei tietenkään ole kuin yhden.

Vierailija
69/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaaminen ei taaskaan onnistu, mutta itse en enää ihmeemmin jaksa musiikkiakaan koska samaa meteliä sekin on. Livemusiikki on ihan jees ja voi olla kyllä tavallaan ihan pääosassakin, mutta mikä ei kuitenkaan soi täysillä kuten keikoilla tai ravintoloissa vaan on sellaista enempi tunnelmanluojaa.

Ja tuolloinkin se pääasia on mulle se hyvä seura eikä se livemusiikki.

Vierailija
70/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa miten niitä kavereita löytää ulos lähtemällä? Oman kokemukseni mukaan pitäisi tuntea edes etäisesti joku, jos haluaa liittyä porukkaan tai jonkun seuraan. Voin toki olla väärässäkin. -eri

Vierailija
71/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitin juuri verhot ja loikoilin sängyssä. Kaverit kutsui juhlimaan, mutta en nyt taida jaksaa lähteä. Huomenna ajattelin pestä parvekkeen ja laittaa sen vihdoin kesäkuntoon.

Vierailija
72/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi lainaukset ei.

Vai on hienoa ettei tarvitse laavuilla puhua kenenkään kanssa vaan saa olla rauhassa muiden seurassa. Sinä et taida kärsiä yksinäisyydestä?

Vierailija
73/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vietä mitenkään vaan ainoastaan toivon, etten kuole tähän kuumuuteen. Lisäksi toivon, että säätyyppi muuttuu ensiyönä sellaiseksi että huomenna ja sunnuntaina sataa ja myrskyää jotta mä vihdoin saan nukkua kunnolla kellon ympäri eikä uni ole tunnin pätkissä ja pelkkää pyörimistä.

Haaveilen koko ajan vain useammin siitä, että saisin vielä asua jossain muualla kuin kerrostalossa pk-seudulla. Haluan ympärilleni luontoa ja mielellään vesistöjäkin sekä mieluusti oman pihan jossa on ihanasti varjostavia isoja lehtipuita.

Ei varmasti tarvitse erikseen mainita etten nauti sinkkuna elämisestä. Tuo edellä mainittu haaveeni vaatii kahden ihmisen tulot mutta minulla ei tietenkään ole kuin yhden.

Samat haaveet. Oma pikkutupa, oma rauha, viilennyslaite ja kiva puoliso. On näköjään liikaa pyydetty.

Vierailija
74/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko muilla sinkuilla kaverit (perheineen) katoavan mökille näin kesäisin?

Vierailija
75/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti sinkkuna olosta. Olisi ihana jos olisi kumppani jolle jutella ja jonka kanssa tehdä kaikkea esim mennä ravintolaan syömään tai kävelylle. Ikävä olla yksin kun sää on mahtava ja olisi kiva kun ois kaveri jonka kanssa mennä ulos kaupungille. 

Huomenna siivoilen ja järjestän kotia. Asian vierestä , koitan olla miettimättä miten huonot välit on sisaruksiin. Perhejuhlien aikaan tämäkin asia nousee pinnalle. Ja tietenkin sinkkuna et ole mitään tai ketään. 

Nyt vähän viiniä ja huomenna uusi päivä!

Vierailija
76/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotonani tai olen mökilläni.

Kotona teen ruokaa,teen pihahommia,pelaan konsolilla tai löhöilen vaan.

Mökillä kalastan, chillaan, teen pihahommia, saunon ja uin.

Niin ja kaupoissa käyn joskus. Onneks on kohta kesäloma. Olen ikisinkku.

M33

Vierailija
77/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tämä on hyvän fiiliksen ketju, mutta kolme yhdeksästä mulle on ainoastaan mukava.

En edes koskaan ole ollut suhteessa.

Viettelen nyt koiran kanssa aikaa hetkisen.

T: Se mökillä kavereiden kanssa

Vierailija
78/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
79/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen huomenna elokuviin katsomaan Mad Max - Furiosaa.

Oi, OT, mutta voisitko laittaa palautetta millainen oli? Arvostelut olleet vähän nihkeitä, mutta kriitikon näkemys voi olla aina hieman erilainen kuin peruskatsojan...

Terveisin tekemistä miettivä vanhoja Mad Max-elokuvia fanittanut sinkku :)

Täällä eri tyyppi joka on nähnyt tuon leffan. Itse tykkäsin vanhoista Mad Max -leffoista enemmän. Saman tyylinen on kuin Fury Road. Täyttä toimintaa ja vähän näyttelyä.

Kiitos tiedosta! Voi olla että mietin sitten jotain muuta, katselee vaikka sitten joskus telkkarista. Itsellenikin tuo Fury Road meni ehkä vähän liikaa sellaisen kauhean koheltamisen meiningiksi, tarinan kustannuksella :)

Vierailija
80/86 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että tämä on hyvän fiiliksen ketju, mutta kolme yhdeksästä mulle on ainoastaan mukava.

En edes koskaan ole ollut suhteessa.

Viettelen nyt koiran kanssa aikaa hetkisen.

T: Se mökillä kavereiden kanssa

En ole ihan varma, mikä on sun aikaisempi viesti. Olisiko siitä voinut saada kuvan, että olet puolison kanssa vai mainitsitko kaverit? Ainakin yksi viesti on tässä ketjussa sellainen, mikä vaikuttaa vähän siltä että: "lälläs lää minulla onkin puoliso". Voi olla, että ymmärsin väärin tai sotkin johonkuhun toiseen... Joka tapauksessa: kivaa viikonloppua teille!